
[ 200SX] TimeAttack 200SX
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Moim zdaniem zrobić to porzadnie to wyciać tą czesc zmocnienia i pojechać do kogoś zeby zrobił mocowanie fotela wg załącznika wspawać dwie poprzeczki rury badz płaskowniki, mocowane na blaszki wspawane na tunelu srodkowym i progu.
Chodzi o coś takiego:
http://sepogarage.blogspot.com/2011/04/ ... oteli.html
Chodzi o coś takiego:
http://sepogarage.blogspot.com/2011/04/ ... oteli.html
Opcja nr 3 do mnie najbardziej przemawia , zwłaszcza że miałem okazję siedzieć w s13 z takim modem - najtańszy mod i będzie robił robotęPMW pisze:są 3 opcje:
1. zaklepać podłogę
2. kupić szyny bride low max za 250$
3. zdrutować na oemowej szynie z fotela (będzie niżej niż w serii)
też mam to przed sobą jescze ale zostawiam to na po zimie
Mikołaj przyniósł szperunek, który jeszcze zacieśnimy, celowałbym w jakieś 60%.

Zmierzyłem też AFR. Do 3500rpm AFR 13.0 potem mocno spada, aż przy 7000rpm mamy AFR 10.9. Na wiosne trochę podstroimy.
Pozbyłem się też części balastu z auta, wyleciały tylne boczki, kanapa, wycieraczka szyby. W kolejce czeka antena i przednie głośniki do których nie mogłem sie dobrać. Czy aby zdemontowac przednie głośniki musze ściągnąć boczek? Maskownica głośnika nie chciała sie poddać...

Zmierzyłem też AFR. Do 3500rpm AFR 13.0 potem mocno spada, aż przy 7000rpm mamy AFR 10.9. Na wiosne trochę podstroimy.
Pozbyłem się też części balastu z auta, wyleciały tylne boczki, kanapa, wycieraczka szyby. W kolejce czeka antena i przednie głośniki do których nie mogłem sie dobrać. Czy aby zdemontowac przednie głośniki musze ściągnąć boczek? Maskownica głośnika nie chciała sie poddać...
Z tymi podkładkami to strasznie nieprecyzyjne informacje są w sieci.. Ludzie piszą daj 2x grubsza, albo 3x grubsza.. ale czemu ktoś operuje wielkością podkładki która mam w tej chwili? Moze ktoś juz ja wymieniał kiedys..? Każdy może miec przecież inną podkładke, każdy może mieć inny luz. Czemu nie operuje się wielkościami na zasadzie: "po zlikwidowaniu luzu daj jeszcze 0,5mm a będziesz miał 60%"?
No nie ważne.. ja zamieniam podkładkę 0,8mm na 1,5mm i zobaczmy. Czas oczekiwania w salonie Nissana 1 dzień.
Chciałbym sprawdzić zapłon i chyba potrzebuje do tego jakiegoś "specjalnego" kabla którym połączę świece z cewką, a lampę wepnę w ten kabel. Z czego to można zrobić, może da sie taki gotowiec kupic?
No nie ważne.. ja zamieniam podkładkę 0,8mm na 1,5mm i zobaczmy. Czas oczekiwania w salonie Nissana 1 dzień.
Chciałbym sprawdzić zapłon i chyba potrzebuje do tego jakiegoś "specjalnego" kabla którym połączę świece z cewką, a lampę wepnę w ten kabel. Z czego to można zrobić, może da sie taki gotowiec kupic?
- Robert RS13
- stały bywalec
- Posty: 93
- Rejestracja: 2012-03-15, 08:07
- Lokalizacja: Wąchock
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wpadaj do nas na hamownię to się optymalnie zapłon ustawi 
Fabryczne ustawienie na 15 stopni przed GMP było dobrze na początku lat 90 na paliwie 89 i bez intercoolera...
Fabryczne ustawienie na 15 stopni przed GMP było dobrze na początku lat 90 na paliwie 89 i bez intercoolera...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dawno nie było update`u.. więc...
pojawiły sie 2 kubły z pasami 5-punktowymi, kiera RRS, szpera z S14 (tylko główne strasznie wyje), klocki Ferodo DS z Motulem RBF600, nowa pompa oleju i wieksza miska oleju.
I wtedy pojechałem na poznań.. i było tak:
Wyciągając wnoski z poprzedniego WST w Ułęży, wydech został owinięty taśmą bazaltową, założona chłodnica oleju 16-rzędowa oraz zmieniony olej w skrzyni. Dodatkowo zrzuciłem kilka kg demontując hak holowniczy oraz pojawił sie tylni spoiler RocketBunny.
Wnioski po Poznaniu: owinięcie wydechu taśmą to zdecydowanie za mało, po 4-5 okrążeniach podłoga nadal tak grzeje że nie da sie opierać o nią stopy. Chłodnica oleju zadziałała idealnie, po 5 okrążeniach max temperatura 105stC. Skrzynia nie działa tak samo jak nie działała.. biegi wchodzą z oporem, bądz zgrzytem, 3 bieg potrafi wyskoczyć tak że musze go przytrzymywać puszczając sprzęgło - skrzynia do wymiany.
Wbrew pojawiających sie opinii hamulce działają całkiem sprawnie, ABS także, więc nie widze powodu aby go demontować. Dodam nawiewy na tarcze i to powinno ogarnąć dotychczasową moc.
Innym wnioskiem jest fakt ze heel and toe to obowiązek w jeździe RWD, także pierwsze próby redukcji z między gazem za mną. Za każdym razem gdy nie kopnąłem w gaz lub zrobiłem to zbyt lekko, auto staje bokiem.
Osiągnąłem zakładany czas okrążenia, także jestem zadowolony, napewno będzie jeszcze lepiej.
Jedno okrążenie z BestLap:
http://www.youtube.com/watch?v=iLHovecd7Xs
RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3FGKM&
Jakieś tam zdjęcia:
Żebym mógł dłużej....

Żebym mógł szybciej...



pojawiły sie 2 kubły z pasami 5-punktowymi, kiera RRS, szpera z S14 (tylko główne strasznie wyje), klocki Ferodo DS z Motulem RBF600, nowa pompa oleju i wieksza miska oleju.
I wtedy pojechałem na poznań.. i było tak:
Wyciągając wnoski z poprzedniego WST w Ułęży, wydech został owinięty taśmą bazaltową, założona chłodnica oleju 16-rzędowa oraz zmieniony olej w skrzyni. Dodatkowo zrzuciłem kilka kg demontując hak holowniczy oraz pojawił sie tylni spoiler RocketBunny.
Wnioski po Poznaniu: owinięcie wydechu taśmą to zdecydowanie za mało, po 4-5 okrążeniach podłoga nadal tak grzeje że nie da sie opierać o nią stopy. Chłodnica oleju zadziałała idealnie, po 5 okrążeniach max temperatura 105stC. Skrzynia nie działa tak samo jak nie działała.. biegi wchodzą z oporem, bądz zgrzytem, 3 bieg potrafi wyskoczyć tak że musze go przytrzymywać puszczając sprzęgło - skrzynia do wymiany.
Wbrew pojawiających sie opinii hamulce działają całkiem sprawnie, ABS także, więc nie widze powodu aby go demontować. Dodam nawiewy na tarcze i to powinno ogarnąć dotychczasową moc.
Innym wnioskiem jest fakt ze heel and toe to obowiązek w jeździe RWD, także pierwsze próby redukcji z między gazem za mną. Za każdym razem gdy nie kopnąłem w gaz lub zrobiłem to zbyt lekko, auto staje bokiem.
Osiągnąłem zakładany czas okrążenia, także jestem zadowolony, napewno będzie jeszcze lepiej.
Jedno okrążenie z BestLap:
http://www.youtube.com/watch?v=iLHovecd7Xs
RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=aS08Tw3FGKM&
Jakieś tam zdjęcia:
Żebym mógł dłużej....

Żebym mógł szybciej...



- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe super masz masz to nagranie 
Bardzo przyjemnie to twoje auto się prowadzi jak na obecne zawieszenie na którym się mega buja i przechyla - grubsze stabilizatory albo twardsze amorki to next step w zbijaniu czasu
Miło Cię było poznać.
[ Dodano: 2013-05-13, 16:27 ]
Bardzo mi się pdobają takie proste wyszerza w tych autach do tego troszkę szersze felgi i slicki w rozmiarze 305 na tyle i 285 na przedzie:

Bardzo przyjemnie to twoje auto się prowadzi jak na obecne zawieszenie na którym się mega buja i przechyla - grubsze stabilizatory albo twardsze amorki to next step w zbijaniu czasu
Miło Cię było poznać.
[ Dodano: 2013-05-13, 16:27 ]
Bardzo mi się pdobają takie proste wyszerza w tych autach do tego troszkę szersze felgi i slicki w rozmiarze 305 na tyle i 285 na przedzie:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja swoją S13 sprzedaję do Białego Stoku mam do niej set hebli, który dla niej opracowałem oparty o tarcze i zaciski z Saaba 9-3 SS AERO 2.8 V6 Turbo - grube tarcze, duże klocki... 
Być może przed sprzedażą możemy się dogadać co do podmianki ECU - mam do niej Nistuna i wtryski 440ccm oraz przepływkę z 200SX S14 całość wystroiłem pod T28 na 296KM i 366Nm...
Jak coś to PW
Być może przed sprzedażą możemy się dogadać co do podmianki ECU - mam do niej Nistuna i wtryski 440ccm oraz przepływkę z 200SX S14 całość wystroiłem pod T28 na 296KM i 366Nm...
Jak coś to PW
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mały update.
Ostatnie nowe modyfikacje:
-maska laminat
-nawiewy na tarcze
-nawiew na stożek
-MBC ProPerfekt i doładowanie ustawione na 1bar, strojenie

Log ze strojenia, niestety jakieś zakłócenia się wdarły przy logowaniu obrotów:

Musze przynać że to był udany wyjazd na Tor Poznań
Co sesja to kolejne bicie rekordów. W ostatnich okrążeniach wyścigu RealRace udało sie uzyskać BestLap 1:54,5 i to wszystko na semislicku oraz seryjnym zawieszeniu.
Onboard z RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=Z7x-891ScZs
Kolejne plany:
-hamulce
-FMIC
-gwint
Ostatnie nowe modyfikacje:
-maska laminat
-nawiewy na tarcze
-nawiew na stożek
-MBC ProPerfekt i doładowanie ustawione na 1bar, strojenie

Log ze strojenia, niestety jakieś zakłócenia się wdarły przy logowaniu obrotów:

Musze przynać że to był udany wyjazd na Tor Poznań
Co sesja to kolejne bicie rekordów. W ostatnich okrążeniach wyścigu RealRace udało sie uzyskać BestLap 1:54,5 i to wszystko na semislicku oraz seryjnym zawieszeniu.
Onboard z RealRace:
http://www.youtube.com/watch?v=Z7x-891ScZs
Kolejne plany:
-hamulce
-FMIC
-gwint
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Tymi Hamulcami to naprawdę CIę podziwiam 
Czas piękny, moje gratulacje
Czas piękny, moje gratulacje
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

