Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[A32] Szarpanie po zdjęciu nogi z gazu, wentylator ogrzewani

Moderator: janusz

Gość

[A32] Szarpanie po zdjęciu nogi z gazu, wentylator ogrzewani

Post autor: Gość » 2013-04-29, 19:00

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem MAXIMA A32 1995 ver USA 3.0.
1. Czy ktos moze mi podpowiedziec co moze byc przyczyna ze samochodem szarpie po zdjeciu nogi z gazu w czasie jazdy na wszystkich biegach (wyglada to jakby wypadal ktorys zaplon) trwa to przez krotka chwile?
2. Kolejny problem jak sie urodzil w niedawnym czasie to przestal dzialac wentylator ogrzewania - co moze byc przeczyna? Wymienilem na opornik wentylatora - nic nie dalo, sam wentylator kreci po podlaczeniu na krotko, napiecie na przelacznik obrotow dochodzi tylko gdzie po drodze ginie.
3. Czy ma ktos jakies zdjecia jak sa podlaczone rurki podcisnienia w okolicy przepustnicy (jedna od spodu nie podlaczona i jedna jak sie patrzy na przepustnice to po lewej stronie tez niepodlaczona- jedna do drugiej za krotka )

Prosze o pomoc

Jedyny zal to ze wczesniejszy mechanik byl chyba lekko tepy (duzo naniszczyl)

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-05-02, 18:24

Hej jaka masz skrzynie? Zaplony wypadaja przewaznie podczas przyspieszania.

Gość

Post autor: Gość » 2013-05-05, 11:08

Jest to MANUAL

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-05-05, 13:58

Poszarpywanie jest mozliwe ale tylko przy niskich obrotach ok 1500 w dol w wyzszym zakresie nic nie powinno sie dziac.
Jesli chodzi o podcisnienia to musza pomoc ci osoby ktore maja wersje US.

Gość

Post autor: Gość » 2013-05-05, 19:39

Wlasnie ze przy przyspieszaniu nie ma najmniejszych objawow przerywania - zas przy zwalnianiu nawet powyzej 1500rpm jest wyczuwalne szarpanie.

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2013-05-06, 19:43

pio78, mam całą kasetę manualną od nawiewów do maximy us :) więc jak nie rozwiążesz problemu pisz priva.

Awatar użytkownika
dylson
fanatyk nissana
Posty: 2123
Rejestracja: 2009-11-29, 13:53
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: dylson » 2013-05-06, 20:37

pio78, konkretnie przy jakich obrotach szarpie? W granicach wspomnianych 1500 moze lekko szarpac bo komputer zaczyna podawac paliwo na wtryski (taka moje teoria :) )

Lombardo88
fanatyk nissana
Posty: 1189
Rejestracja: 2009-12-08, 22:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Lombardo88 » 2013-05-07, 05:29

prosta zasada. 1-2 tys rpm szarpie cewka, 2-3 tys rpm knock sensor,lub 2 cewki. pomijam takie rzeczy jak np nieszczelny dolot etc.

Gość

Post autor: Gość » 2013-05-07, 22:41

Obecnie tylko wymiana tlumika - reszta musi poczekac az znajde troche czasu. Jak zrobie zdjecia silnika bedzie wiecej szczegolow co do przewodow podcisinienia. Na razie dzieki za podpowiedz sprawdze jeszcze czy czasami ktos mi kontrolki check engin nie podprowadzi bo sie ani razu nie swieci nawet przy odpalaniu.

[ Dodano: 2013-05-13, 12:42 ]
Tak jak obiecalem kilka zdjec tego co chcialbym sie dowiedziec i nie tylko

[ Dodano: 2013-05-13, 12:51 ]
zdjecie 1

[ Dodano: 2013-05-25, 12:25 ]
Mialem problem z wstawieniem zdjec - wiec zrobilem na okolo moze w taki sposob bedzie dzielac.

https://plus.google.com/photos/11005787 ... banner=pwa

pio78
nowy na forum
Posty: 1
Rejestracja: 2013-04-29, 18:17
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: pio78 » 2013-06-21, 22:25

Udało się wykluczyć jedną usterkę - wentylator.
Nie działał razem z klima - przyczyna było za niskie ciśnienie w układzie klimatyzacji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maxima”