
Chłopaki ciągnęli dwie Subaru Imprezy N- grupowe i musieli czymś załadować kontener. Wzięli na doczepkę 180SX ( nie 200SX). Promocja była dobra i samochód trafił pod strzechę warsztatu POJECHALI.pl.
Jakaś moda jest ostatnio na old / young timery . Na forum jest kilka 200SX i 300ZX różnych generacji. Myśle że ten egzemplarz jest wart chwili uwagi
Nissan RPS13
SR20DET Red top
wtryski szare (?)
Tomei wałki rozrządu
turbo T28R z S15
przepływomierz Z32
filtr powietrza HKS grzybek
sterownik MINE'S
wide body VERTEX
maska laminat z wylotami
klapa tył laminat
klatka skręcana Nismo
rozpórka górna przód Nismo
rozpórka środkowa dolna
rozpórka tylnych kielichów
chłodnica wody z S14
pompa hamulcowa Skyline R33
dyfer ze szperą Nismo
sprzęgło podobno jakieś lepsze

gwint z regulacją odbicia, dobicia, wysokości,
camber plates
regulowane drążki
short shifter
drift guzik
grubsze stabilizatory
naba odsadzająca kierownice +35mm
mega krótki magiel - 1.2 obrotu od maxa do maxa
Opis będę uzupełniał w miare poznawania auta
Na razie fotki za szybko z lawety



