[Sunny] SunnyVVL N1?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] SunnyVVL N1?
Przedstawiam hardkorowy wozik którym można poruszać się na co dzień co prawda jest to lekko kłopotliwe ponieważ nie posiada wspomagania, wycieraczek, abs czy innych udogodnień poniżej specyfikacja.
MODEL: Nissan Sunny N14 1991r 1,4
Silnik:
- Swap na SR20VE (strojony przez Coobcio)
Moc: 246Km @ 250Nm
Waga: 790Kg
Modyfikacje głowicy:
- Wałki rozrządu SR16VE N1 288@12.0 / 288@11.9
- Uszczelka głowicy Cometic 0,7mm
- Wałek ssący lekko przyspieszony
- liźnięta głowica
Modyfikacje bloku: Brak
Układ dolotowy:
- Przepustnica 70mm z wyciętą ośką
- Kolektor ssący przerobiony pod wlot 70mm
- Zabudowany duży stożek K&N z nadmuchem powietrza
- przepływka 80mm z wyciętą przegrodą wewnątrz
Układ wydechowy:
- Kolektor Tri-Y
- wydech 60mm zakończony tłumikiem przelotowym
Układ paliwowy:
- Lekki zbiornik paliwa 35l
Elektronika i elektryka:
- ecumaster det III
- Limiter 8000 rpm
- VVL na 5000rpm
- Komputer i wiązka Primera P11 GT
- Wskaźnik temp. oraz ciśnienia oleju AutoGauge
- Komputer pokładowy i zegary od P11 GT
- Kable wysokiego napięcia Magnecor
- Mały alternator od Daihatsu Coure
- Lekki akumulator żelowy 19Ah
- Przycisk START:)))
Układ chłodzenia:
- Wymiennik ciepła woda-olej Primera GT
- jakiś inny termostat
Układ napędowy:
- Felgi 15'' OZ SUPERLEGGERA 4,9kg/szt.
- Opony Sliki MaxSport RS light 6kg/szt
- Krótka skrzynia P11 GT, przełożenie Gł 4.3750
- Lekkie koło zamachowe 5Kg
- Lekkie koło pasowe
- short shifter
Układ Hamulcowy:
- Przód seria GTI
- Tył bębny seria 1,4 i tak za silne na lekką dupkę
- Pompa i serwo Primera GT
- Brak ABS
- Korektor oraz rozdzielacz siły hamowania Opel Corsa C bez Abs
Zawieszenie:
- Jakieś czerwone sprężyny
- Utwardzane oraz skracane amortyzatory przód Henryk Błoński
- Wkłady tylnych amortyzatorów Alfa 147 Przód (mój patent)
- Wahacze na poliuretanach (żółte)
- Brak stabilizatorów(za ciężkie są:))
Wnętrze:
- ogołocone ze wszystkiego co zbędne, jeden kubeł Mirco
- szelki sparco
- Kierownica ala rajdowa dobry chinol
- żadnego wyposażenia więcej
BODY KIT:
- Zderzak Gti
- Grill Gti
- Lotka Gti
- Maska z laminatu ala Gtir
- Światła dzienne Led 90mm z uwagi na mały akumulator
- białe kierunkowskazy boczne
PODZIĘKOWANIA: Oczywiście dla Coobcio Garage
Osiągi?
nie skromnie powiem, jest szybki. Zjada na miękko Focusa RS 305KM....
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=USqXZcoUmiQ[/youtube]
MODEL: Nissan Sunny N14 1991r 1,4
Silnik:
- Swap na SR20VE (strojony przez Coobcio)
Moc: 246Km @ 250Nm
Waga: 790Kg
Modyfikacje głowicy:
- Wałki rozrządu SR16VE N1 288@12.0 / 288@11.9
- Uszczelka głowicy Cometic 0,7mm
- Wałek ssący lekko przyspieszony
- liźnięta głowica
Modyfikacje bloku: Brak
Układ dolotowy:
- Przepustnica 70mm z wyciętą ośką
- Kolektor ssący przerobiony pod wlot 70mm
- Zabudowany duży stożek K&N z nadmuchem powietrza
- przepływka 80mm z wyciętą przegrodą wewnątrz
Układ wydechowy:
- Kolektor Tri-Y
- wydech 60mm zakończony tłumikiem przelotowym
Układ paliwowy:
- Lekki zbiornik paliwa 35l
Elektronika i elektryka:
- ecumaster det III
- Limiter 8000 rpm
- VVL na 5000rpm
- Komputer i wiązka Primera P11 GT
- Wskaźnik temp. oraz ciśnienia oleju AutoGauge
- Komputer pokładowy i zegary od P11 GT
- Kable wysokiego napięcia Magnecor
- Mały alternator od Daihatsu Coure
- Lekki akumulator żelowy 19Ah
- Przycisk START:)))
Układ chłodzenia:
- Wymiennik ciepła woda-olej Primera GT
- jakiś inny termostat
Układ napędowy:
- Felgi 15'' OZ SUPERLEGGERA 4,9kg/szt.
- Opony Sliki MaxSport RS light 6kg/szt
- Krótka skrzynia P11 GT, przełożenie Gł 4.3750
- Lekkie koło zamachowe 5Kg
- Lekkie koło pasowe
- short shifter
Układ Hamulcowy:
- Przód seria GTI
- Tył bębny seria 1,4 i tak za silne na lekką dupkę
- Pompa i serwo Primera GT
- Brak ABS
- Korektor oraz rozdzielacz siły hamowania Opel Corsa C bez Abs
Zawieszenie:
- Jakieś czerwone sprężyny
- Utwardzane oraz skracane amortyzatory przód Henryk Błoński
- Wkłady tylnych amortyzatorów Alfa 147 Przód (mój patent)
- Wahacze na poliuretanach (żółte)
- Brak stabilizatorów(za ciężkie są:))
Wnętrze:
- ogołocone ze wszystkiego co zbędne, jeden kubeł Mirco
- szelki sparco
- Kierownica ala rajdowa dobry chinol
- żadnego wyposażenia więcej
BODY KIT:
- Zderzak Gti
- Grill Gti
- Lotka Gti
- Maska z laminatu ala Gtir
- Światła dzienne Led 90mm z uwagi na mały akumulator
- białe kierunkowskazy boczne
PODZIĘKOWANIA: Oczywiście dla Coobcio Garage
Osiągi?
nie skromnie powiem, jest szybki. Zjada na miękko Focusa RS 305KM....
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=USqXZcoUmiQ[/youtube]
Ostatnio zmieniony 2016-11-20, 14:25 przez goago, łącznie zmieniany 38 razy.
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
dzisiaj brat się przejechał i zeszmacił nową Audi S5 nie wiem jaki motor podobno 4 wydechy miał. 3,2-4,2???
co do kiery nie jest taka zła. OMP mi się rozpadła, ta wydaje się sztywniejsza i kosztuje grosze.
Co do zejścia z masy był taki plan poliwęglan i te sprawy jednak chciałbym pojeździć po drogach publicznych w miarę spokojnie nie rzucając się oczy policjantom
co do kiery nie jest taka zła. OMP mi się rozpadła, ta wydaje się sztywniejsza i kosztuje grosze.
Co do zejścia z masy był taki plan poliwęglan i te sprawy jednak chciałbym pojeździć po drogach publicznych w miarę spokojnie nie rzucając się oczy policjantom
Ostatnio zmieniony 2013-05-04, 06:26 przez goago, łącznie zmieniany 1 raz.
Niestety nie mogę sobie pozwolić na dodatkowe 5Kg Rozpórki nawet kiedyś były w tym aucie ale je wywaliłem z ww powodów. Pomyślałem ze auto po zakrętach i tak nigdy dobre nie będzie także stały się zbędne.foo pisze:Weź pan odłóż na rozpieraczki przód i tył, przyjemnością będzie robić je do takiego bandyty. Waga jednej sztuki to okolice 2~2.5kg więc wiele nie dociążysz, a fun wzrośnie.
Pozdr,
foo
No chyba że zaoszczędzę na małym plastikowym zbiorniku i ilości paliwa...jest taki plan żeby zaadoptować od toyoty Aygo
widzimy się w niedziele na Bemowie ?
Pamiętam jak u Coobcia w starym garaży był gościu z charakterystyczną fryzurą i też miał parcie na jak najmniejszą wagę auta. Jeżeli mało się zmieniłeś to powieniem Cię poznać
Pamiętam jak u Coobcia w starym garaży był gościu z charakterystyczną fryzurą i też miał parcie na jak najmniejszą wagę auta. Jeżeli mało się zmieniłeś to powieniem Cię poznać
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
a jakie masz opony ? lekkie kółka i zamach mogą robić mniejsze opory też
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
zwykłe alu 15'' do tego dosyć ciężkie yokohama parada. Pamiętam kiedyś warzyłem je i były o 1,5kg cięższe od jakiś tam semperitów Ale trakcja na nich znakomita,
Nowy wykres, dzięki Coobcio
Nowy wykres, dzięki Coobcio
Ostatnio zmieniony 2013-04-21, 07:33 przez goago, łącznie zmieniany 1 raz.
piękne cyferki, szczególnie patrząc że bez zmiany wałków chyba że coś w opisie mi umknęło
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
goago, pamiętam jak wieki temu po jakimś spocie na hamowni na mineralnej pojechałem chyba z Tobą żeby mierzyć g-techem przyspieszenie Miałem wtedy taką złotawą N15 To wciąż ten sam sunny? Nie wierzę!! Gratulacje!!
169 KM/ 183 Nm i rośnie: http://tinyurl.com/omxvb66
z klubem Nissana od grudnia 2005
z klubem Nissana od grudnia 2005
Wynik z hamowni świetny może będę nudny ale nakręć przy okazji jakiś filmik jak ta fura przy tej mocy ładnie się odpycha
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033