Będzie ktoś mocniejszy w klasie turbo FWD ?Limon pisze:Bombel poczekaj chwilke jeszcze
[Sunny] Sunny GTI Mistrz FWD Turbo 2013
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pewnie klasy będą tylko ze względu na pojemność i doładowanie. Mam nadzieje że powalczę z różnymi autami AWD
i nowymi i starymi
Nie obijamy się i kombinuje. Wczoraj wymyśliłem jak wytwarzać gięte szyby z płaskiej pleksy. Oto patent :
Nagrzewnica gazowa na małym ogniu od spodu,gazeta która ma jak największe stronice ( Rzeczpospolita chyba najlepiej, ale darmowa gazetka z Kauflandu też może być
), dwie opalarki do podgrzewania od góry i żelazko przemysłowe do równania powierzchni. Wpadłem na ten pomysł do próbach podgrzewania i formowania samymi opalarkami. W efekcie wygładzaliśmy góry, doliny które się wcześniej porobiły i w niektórych miejscach pleksa jest przegrzana ( bąbelki ).
Wyszło mega super, ale jesteśmy cioty i podczas nitowania pleksa nam popękała
Dobra rada: dotnij plekse, wywierć dziury w pleksie i laminacie, powtykaj nity na próbę, wyjmij je, pozbądź się wszystkich opiłków powstałych po wierceniach, klej/silikon, zaciskaj nity
Ja najpierw kleiłem, póżniej wierciłem. Błąd. Najpierw wiercić i pasować. Dopiero jak wszystko jest lalka kleić.
Mądry Polak po szkodzie... Przekazuje wiedzę dalej, a ja bede musiał kupić drugi arkusz i zrobić ładnie


Nie obijamy się i kombinuje. Wczoraj wymyśliłem jak wytwarzać gięte szyby z płaskiej pleksy. Oto patent :

Nagrzewnica gazowa na małym ogniu od spodu,gazeta która ma jak największe stronice ( Rzeczpospolita chyba najlepiej, ale darmowa gazetka z Kauflandu też może być


Wyszło mega super, ale jesteśmy cioty i podczas nitowania pleksa nam popękała

Dobra rada: dotnij plekse, wywierć dziury w pleksie i laminacie, powtykaj nity na próbę, wyjmij je, pozbądź się wszystkich opiłków powstałych po wierceniach, klej/silikon, zaciskaj nity
Ja najpierw kleiłem, póżniej wierciłem. Błąd. Najpierw wiercić i pasować. Dopiero jak wszystko jest lalka kleić.
Mądry Polak po szkodzie... Przekazuje wiedzę dalej, a ja bede musiał kupić drugi arkusz i zrobić ładnie
bonzo może z taką niewyględną klapą pojade na Bemowo.
Frycowe...
jak najbardziej
Niby może być na sam klej do szyb, ale ja się boje że mi wyciągnie "szybę". Jest mocowana od zewnątrz więc podciśnienie przy ponad 200 kph w hatchbacku może być zbyt wysokie pod oryginalną lotka z GTI i pleksa walnęłaby, nie daj Bóg, w czyjś samochod. Wolę uniknąć takiej niemiłej sytuacji
Tutaj masz filmik kiedy wysysa drzwi z Supry w bok, ale na mój rozum do tyłu wyleci klapa przy mniejszej prędkości
http://www.youtube.com/watch?v=r9CFJcg2ccE
Frycowe...


Niby może być na sam klej do szyb, ale ja się boje że mi wyciągnie "szybę". Jest mocowana od zewnątrz więc podciśnienie przy ponad 200 kph w hatchbacku może być zbyt wysokie pod oryginalną lotka z GTI i pleksa walnęłaby, nie daj Bóg, w czyjś samochod. Wolę uniknąć takiej niemiłej sytuacji
Tutaj masz filmik kiedy wysysa drzwi z Supry w bok, ale na mój rozum do tyłu wyleci klapa przy mniejszej prędkości
http://www.youtube.com/watch?v=r9CFJcg2ccE
No nie powiesz mi, że jakby pojawiło się na zlocie 3-4 gtiry to nie zrobiłbyś klasy AWD...dylson pisze:A od kiedy na zlocie mamy podzial na rwd, fwd, street itp?
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
próbowaliśmy zrobić dziś na stacji diagnostycznej geometrie zawieszenia, a przy okazji zmierzyliśmy głośność wydechu:
wolne obroty ~1200 obr/min - 106 Db
połowa obrotomierza 4000 obr/min 116 Db
więcej info póżniej. Mam nadzieje że poczekacie
wolne obroty ~1200 obr/min - 106 Db
połowa obrotomierza 4000 obr/min 116 Db

więcej info póżniej. Mam nadzieje że poczekacie

viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
także tego 
Przełożyliśmy akumulator do bagażnika i pociągnęliśmy kabel ,,+'' fi 35 mm2 pod maskę. Przyda się taki gruby żeby DSG później nie miało problemów z prądem. Kabel załatwił radziejwwl w jeden dzień - dzięki !
Podmieniliśmy wskaźniki na takie z funkcją PEAK i WARNING. Dokładnie to BOOST i EGT
Zbieżność niby ustawiona, ale nadal ciągnie mi kierownice w prawo. Ciśnienia w oponach te same. Delikatnie zbieżne koła. Negatyw ok 1* na obydwu kołach... Nie wiem...
Fajna rzecz w Sunnym : Kiedy przód karoserii unosi się do góry koła stają się bardziej zbieżne. Pomaga to przy ćwiartce.
Auto praktycznie przygotowane na Bemowo.
Mógłbym jeszcze zmienić synchronizatory 2-ki bo wchodzi ze zgrzytem, ale jak startuje to przebijam na tyle szybko że nie zgrzyta
Po zaspawaniu mechanizmu różnicowego jest dużo więcej trakcji. Mielą dwa koła równocześnie. Bez zbędnego spuszczania się dociągnąłem 2-ke prawie do końca, wpiąłem 3 i nadal byłem w booscie ! Super ! o to chodziło !
Jak za długo przytrzymam 2-ke to mieli mi kołami na 3 biegu
Wymyśliłem sobie że lewy przegub ( krótsza oś, od kierowcy) pęka od luzów na łożysku. Piasta przegina się względem półosi i ukręca się jak dostanie dużo momentu. Generalnie zakręciliśmy jedną śrubą, a druga skontrowaliśmy i nie powinno się odkręcać. Zobaczymy
Sprawdzaliśmy szczelność układu dolotowego. Okazało się że puszcza MBC powyżej 1.4 bara. To samo się działo przy MAP sensorze. Było łączenie które rozszczelniało się powyżej 1.3 bara.
Kuracja odchudzająca
Wycięliśmy co nieco i pozbyłem się jakichś dziwnych śrubek
Rozłożyłem choinkę skrzyni biegów. Może coś się jeszcze przyda
zrobiłem sobie natrysk wody na IC ze zbiorniczka i spryskiwacza ksenonów z Golfa V
Ładnie psika na dużą powierzchnię chłodnic, a w szczególności na te ciepłe strony
Na zdjęciu widać też że zdjąłem dokładkę pod zderzakiem. Była już tak pokiereszowana że nie wyglądała. Teraz łatwiej będzie na lawetę wjeżdżać
Auto przygotowane mniej więcej. Zostały detale i umycie
W nocy z soboty na niedziele będzie u mnie nocował Kamil K64. Jedzie ze Śląska a u mnie będzie kimał. Szalony i Sebo991 znają gościa
Rano pojedziemy na dwie lawety na zawody. Może trafie w czas ET 11.XX ...

Przełożyliśmy akumulator do bagażnika i pociągnęliśmy kabel ,,+'' fi 35 mm2 pod maskę. Przyda się taki gruby żeby DSG później nie miało problemów z prądem. Kabel załatwił radziejwwl w jeden dzień - dzięki !
Podmieniliśmy wskaźniki na takie z funkcją PEAK i WARNING. Dokładnie to BOOST i EGT
Zbieżność niby ustawiona, ale nadal ciągnie mi kierownice w prawo. Ciśnienia w oponach te same. Delikatnie zbieżne koła. Negatyw ok 1* na obydwu kołach... Nie wiem...
Fajna rzecz w Sunnym : Kiedy przód karoserii unosi się do góry koła stają się bardziej zbieżne. Pomaga to przy ćwiartce.
Auto praktycznie przygotowane na Bemowo.
Mógłbym jeszcze zmienić synchronizatory 2-ki bo wchodzi ze zgrzytem, ale jak startuje to przebijam na tyle szybko że nie zgrzyta

Po zaspawaniu mechanizmu różnicowego jest dużo więcej trakcji. Mielą dwa koła równocześnie. Bez zbędnego spuszczania się dociągnąłem 2-ke prawie do końca, wpiąłem 3 i nadal byłem w booscie ! Super ! o to chodziło !
Jak za długo przytrzymam 2-ke to mieli mi kołami na 3 biegu

Wymyśliłem sobie że lewy przegub ( krótsza oś, od kierowcy) pęka od luzów na łożysku. Piasta przegina się względem półosi i ukręca się jak dostanie dużo momentu. Generalnie zakręciliśmy jedną śrubą, a druga skontrowaliśmy i nie powinno się odkręcać. Zobaczymy
Sprawdzaliśmy szczelność układu dolotowego. Okazało się że puszcza MBC powyżej 1.4 bara. To samo się działo przy MAP sensorze. Było łączenie które rozszczelniało się powyżej 1.3 bara.
Kuracja odchudzająca


Rozłożyłem choinkę skrzyni biegów. Może coś się jeszcze przyda

zrobiłem sobie natrysk wody na IC ze zbiorniczka i spryskiwacza ksenonów z Golfa V
Ładnie psika na dużą powierzchnię chłodnic, a w szczególności na te ciepłe strony
Na zdjęciu widać też że zdjąłem dokładkę pod zderzakiem. Była już tak pokiereszowana że nie wyglądała. Teraz łatwiej będzie na lawetę wjeżdżać

Auto przygotowane mniej więcej. Zostały detale i umycie

W nocy z soboty na niedziele będzie u mnie nocował Kamil K64. Jedzie ze Śląska a u mnie będzie kimał. Szalony i Sebo991 znają gościa

Rano pojedziemy na dwie lawety na zawody. Może trafie w czas ET 11.XX ...

-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
jaszka
wczoraj przyklejony został spoiler na tylnej klapie i fajrant.
Zaraz wjedziemy na lawetę Sunnym.
Od 14 walczymy z Alexa Mitsu Eclipse. Rozebraliśmy wastegate, uszczelniliśmy .Map sensor reanimowaliśmy. Wymieniliśmy rozpórkę która robiła zamieszanie. Podłączyliśmy EBC Blitza. Łapa od wysprzęglika nawalała w docisk to już nie wali. Methanol dostał nowe prowadzenie przewodów i relokacje.
Alex dzięki nam będzie mieć chyba najlepiej przygotowany samochód ever i to tylko przed pół dnia robiony u nas...
K64 bedzie u mnie spał ale rozleciała mu się tarcza sprzęgła i przyjeżdża tylko jako widz... szkoda...

Zaraz wjedziemy na lawetę Sunnym.
Od 14 walczymy z Alexa Mitsu Eclipse. Rozebraliśmy wastegate, uszczelniliśmy .Map sensor reanimowaliśmy. Wymieniliśmy rozpórkę która robiła zamieszanie. Podłączyliśmy EBC Blitza. Łapa od wysprzęglika nawalała w docisk to już nie wali. Methanol dostał nowe prowadzenie przewodów i relokacje.
Alex dzięki nam będzie mieć chyba najlepiej przygotowany samochód ever i to tylko przed pół dnia robiony u nas...
K64 bedzie u mnie spał ale rozleciała mu się tarcza sprzęgła i przyjeżdża tylko jako widz... szkoda...
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
łąp killer2000 http://www.sss.org.pl/event.php?view=210413
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Tony - szkoda że nie robiłeś wczoraj zdjęć
W tamtym roku twoje zdjęcia były rewelacyjne i miały klimat
Wczoraj więcej nie pisałem, bo regulamin forum zabrania dodawania postów po spożyciu alkoholu. Nie ukrywam- cieszyłem się niesamowicie
sloma79, Chemik - ET 12.5, w finałach świetne czasy reakcji i bezawaryjność.
Może to nie jest super czas, ale na Bemowie są płyty nie asfalt.
daro992 - możesz żałować ze nie widziałeś przejazdu z Corrado VR6 BITURBO. Od początku do końca łeb w łeb, ale miał krótszy 3-ci bieg i przegrał
Szopen - nie wiem czy poprawiłem coś w finałach. Timeslip'ów nie dostawaliśmy. Czasy reakcji znacznie poprawiłem i skorzystałem na błędach przeciwników. Corsa Turbo nie włożyła 3-ki, a finale Golf zmielił skrzynie
żebyś widział moje zdziwienie jak lepiej startuje niż Golf
Mariusz.b86 - spoko, długo to wszystko trwało i nie dziwie się że widowie mieli czasem dość mimo atmosfery przy grillu
piotr100lica - wiesz że jeździmy Patrolem, którego używamy jako prywatnej trubuny. Miałbyś wygodniej niż kiedy oglądałeś zza płotu

Dla mnie było niespodziewane. Zrobiłem 3 przejazdy i miałem 4 czas. Pokombinowaliśmy, wyjechałem i poprawiłem na 3 czas. W półfinałach już wiesz co się działo
Media później.

Wczoraj więcej nie pisałem, bo regulamin forum zabrania dodawania postów po spożyciu alkoholu. Nie ukrywam- cieszyłem się niesamowicie
sloma79, Chemik - ET 12.5, w finałach świetne czasy reakcji i bezawaryjność.
Może to nie jest super czas, ale na Bemowie są płyty nie asfalt.
daro992 - możesz żałować ze nie widziałeś przejazdu z Corrado VR6 BITURBO. Od początku do końca łeb w łeb, ale miał krótszy 3-ci bieg i przegrał

Szopen - nie wiem czy poprawiłem coś w finałach. Timeslip'ów nie dostawaliśmy. Czasy reakcji znacznie poprawiłem i skorzystałem na błędach przeciwników. Corsa Turbo nie włożyła 3-ki, a finale Golf zmielił skrzynie


Mariusz.b86 - spoko, długo to wszystko trwało i nie dziwie się że widowie mieli czasem dość mimo atmosfery przy grillu
piotr100lica - wiesz że jeździmy Patrolem, którego używamy jako prywatnej trubuny. Miałbyś wygodniej niż kiedy oglądałeś zza płotu

zgadłeśsylwekgtir pisze:yapkooo opija tera

Pewne?vixo pisze: 1. miejsce to było pewnie przecież


Media później.