Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[P11/WP11] wtryski nie dają paliwa.. AUTKO NIE ODPALA

Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

[P11/WP11] wtryski nie dają paliwa.. AUTKO NIE ODPALA

Post autor: Boro1989 » 2013-04-12, 19:17

Siemanko wszystkim , może ktoś wpadnie na jakiś pomysł bo mi i mojemu mechanikowi po prostu brak pomysłu... problem jest taki

na WSZYSTKIM ( jak mówie wszystkim to wszstkim :P czyli alternatorze rozruszniku wtryskach NAWET NA AKU ) podczas kręcenia napięcie spada do wartości MAX 9V , gdzie przy zapłonie przekręconym jest napięcie stałe czyli 12V, może jakieś pomysły ?
Alternator odłączony, nic nie pomogło, rozrusznik wypięty , na pych nie odpaliła,

a objawy są tego takie że autko po prostu nie odpala, od tygodnia stoi w warsztacie i już na prawdę mam ochotę trochę polatać primerką ;P

autko Nissan Primera P11 2.0 , SR20DE BE + LPG

i ku woli ścisłości po prostu wtryski nie chcą lać paliwa...
Ostatnio zmieniony 2013-04-19, 16:37 przez Boro1989, łącznie zmieniany 2 razy.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
klfsolec
fanatyk nissana
Posty: 1247
Rejestracja: 2009-12-04, 22:16
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: klfsolec » 2013-04-12, 19:27

sprawdź dobrze najpierw rozrusznik i łączenia masy
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-12, 20:19

Czyść masy - ta co jest pod podstawą akumulatora oraz tą na bloku silnika - koło termostatu. Całą resztę - czyli to co jest poprzykręcane do budy - profilaktycznie też poprzeczyszczaj. Odkręcić, wyczyścić papierem ściernym, posmarować wazeliną techniczną i skręcić.
Możesz również sobie dorobić dodatkową masę - połączyć blok silnika z budą. Przewód jak najgrubszy - najlepiej taki pasek miedziany jak był w polonezach :D
Coś takiego http://www.auto-truck.pl/popup_image.ph ... 17&imgID=1
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-12, 20:44

Rozrusznik odpada bo raczej jakby to on kradł prąd to po wypięciu go autko by odpaliło na "pych"

Janusz Myślisz żę masa jest winą znikającego napięcia?
ale każdy pomysł dobry :P jutro postaram się dorobić dodatkową masę ,
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-12, 20:53

Jeśli masa Ci zaśniedzieje to pojawia się takie coś jak rezystancja połączenia. Na tej rezystancji na skutek przepływającego prądu pojawia się spadek napięcia zgodny z prawem Ohma R=U/I => U=I*R. Już 60m&#937; przy prądzie 50A wystarczy, żeby był spadek napięcia na poziomie 3V.

Bądź co bądź ale mosiądz i aluminium jakoś niespecjalnie się lubią :].


Ja po przeczyszczeniu mas i dorobieniu dodatkowej masy odzyskałem jakieś 0,4-0,6V na ładowaniu :D.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-13, 07:11

okej rozumiem , ale czy to by powodowało spadki napięcia na poziomie nawet 10V ? podczas kręcenia??
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-13, 11:10

Może powodować takie spadki, ale też nie musi.
Trzeba najpierw zacząć od naprawiania tego co jest do zrobienia praktycznie za darmo - bez kosztów.
Zobacz jeszcze przewody, które są poprowadzone do rozrusznika.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
klfsolec
fanatyk nissana
Posty: 1247
Rejestracja: 2009-12-04, 22:16
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: klfsolec » 2013-04-13, 22:59

Boro powiem tak najpierw spróbuj wymienić akumulator jeszcze może być jeszcze przyczyna akumulatora miałem tak jak aku padł to nawet na pycha nie chciał brać aku 12 V przy kręceniu prąd spadał a przy odpalaniu na pycha po długim pchaniu dopiero odpalił
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-13, 23:31

klfsolec u mnie P10 z oberwaną jedną celą w akumulatorze odpalała z 9V i jeździła, ale komp trochę głupiał przy takim napięciu :D.

Jeśli aku ma już trochę to moż być tak, że prądowo nie wyrabia i prąd rozruchowy jest na poziomie 200A a nie 500-540A jak to mają sprawne akumulatory
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
klfsolec
fanatyk nissana
Posty: 1247
Rejestracja: 2009-12-04, 22:16
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: klfsolec » 2013-04-13, 23:56

całą zimę się śmiałem przy dużych mrozach że auta nie odpalały prima bez problemu przyszły 2 dni mroz,ow po 19 w minusie i ako padło naladowałem i odpalalo po 2 dniach ako padło naładowałem i przy odpalaniu spadała moc do 8 wolt sprawdzam cele a tam 5 brązowych ako do wymiany
klfsolec KFSI blabla jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-14, 12:49

Aku było podmieniane z innego autka i też nic..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-04-14, 16:29

widze ze masz gaz. Odlacz go calkiem od zasilania. Jak montowali mogli zrobic to partacko i na chwile obecna masz zwarcie.

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-14, 16:31

gaz zostal odłaczony i dzieje sie to samo
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-14, 16:40

Boro1989 sprawdziłeś to co Ci napisałem? Jak tak i wszystko jest ok to może cewka zapłonowa jest uwalona i robi zwarcie na uzwojeniu pierwotnym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-14, 17:35

sprawdziłem i nic, aparat odłączałem, i kręciłem, tzn sprawdzałem napięcie i też jest zanik
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

abc1234xx
doświadczony forumowicz
Posty: 231
Rejestracja: 2010-07-16, 23:17
Lokalizacja: KCH

Post autor: abc1234xx » 2013-04-14, 18:49

a probowales wyciagac pokolei bezpieczniki i przekazniki? na starcie silnika dziala rozrusznik, komp, pompa paliwa , wtryski itp.. troche powyciagac bezpiecznikow i sie okaze co zjada. Musi to cos siedziec pod bezpiecznikiem o ile to urzadzenie jakies

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2013-04-16, 20:38

Boro1989, moi mechanicy stwierdzili - 15min roboty z przerwą na fajkę :-P W razie czego wiesz gdzie jechać :)

PS. Prima złożona i już od 17 siedzę w Olsztynie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-17, 03:45

to niech twoi mechanicy podrzucą pomysł jak to ogarnąć :P

btw nie jeden mechanik już zęby zjadł na niej ;P i nikt nie ma pomysłu co jej jest ;)

i jeszcze raz wielkie dzięki za pożyczenie aparatu zapłonowego ! sorki że nie mogłem CI pomóc przy składaniu ale na prawdę się ostro spieszyłem... ale cieszę się że udało się ją złożyć bez problemów :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2013-04-17, 12:28

Powiem tak, jeszcze nie spotkałem się z problemem w aucie, którego by nie narpawili :D Podobno jakaś pierdoła stwarza cały problem, na dniach przy okazji spróbuję podpytać, może powiedzą cóż przyczyną tam być może. Na razie poskładałem w trybie "trzyma się", bo i tak za niedługi czas będzie demontaż wszystkiego, lakierowanie i ponowne pasowanie na gotowo :-D

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-19, 16:32

i dalej autko nie odpala :( POMOCY może ktoś ma jakiś kurde pomysł ? postawiłem autko do kolejnego mechanika i ten stwierdził że niby ECU padło... ale nie jest pewny na 100% :/ pomiar ciśnienia układu paliwa pokazał 2Bary , mało dużo średnio? kurde już nic nie wiem te ch**** wtryski nie chcą lać paliwa i tyle :(

POMOCY :(((
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-19, 16:40

A na gazie działa :?:
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-19, 16:51

nie :(
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-19, 16:56

A na plaku :?: ;>
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-19, 17:24

odpala :> do póki ktoś pryska :P
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-19, 17:26

NIe widzaielm odpowiedzi. Czy pompa paliwowa działa?

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-19, 17:27

2bary cisnienie..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-19, 17:32

A kompa masz skąd podmienić?

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-04-19, 17:34

no właśnie niestety nie :( ale zastanawia mnie fakt odpalania autka na plaku, jakby komp padł to i na plaku by nie odpaliła... a 2 bary ciśnienie na pompie to nie za mało??

i coś mi jeszcze przyszło na myśl, przecie jak podmienie kompa to automatycznie NATS nie pozwoli mi autka odpalić ze względu na inne kody w kluczyku..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-19, 17:37

Boro1989 jak komp nie da wtryskom otwarcia ich to nie zapali. Standardowe ciśnienie to chyba 3 bary, więc regulator ciśnienia sprawdzcie

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8403
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2013-04-19, 18:11

A żeby zobaczyć czy komp odpala wtryski trzeba byłoby wziąć oscyloskop i sprawdzić sygnały na wtryskach :].
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”