Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[N14] Dołożenie ABS do wersji bez

Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-04-07, 21:17

sznikers99 wszyscy kombinują jak się pozbyc a Ty chcesz dołożyć? Myślę, że nie taka łatwa sprawa

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-04-07, 21:18

Pompa, sterownik, wiązka, przewody hamulcowe, czujniki, piasty lepiej kup sobie auto z ABS
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-08, 07:40

sznikers99, może najpierw zregeneruj to co masz, bo ja w 1.6 mam serię i nie narzekam, chodzą bardzo dobrze ;)

Awatar użytkownika
Chemik
fanatyk nissana
Posty: 844
Rejestracja: 2009-12-09, 14:32
Lokalizacja: Osieciny-Włocławek

Post autor: Chemik » 2013-04-08, 08:43

Odpuść sobie,ogarnij swój zestaw i będzie ok.ja też nie mam i nie narzekam

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-04-08, 11:40

sznikers99, zrób jak chłopaki piszą .. Seria tj tarcze i bębny powinny hamować jak "talala" ... a co do blokowania kół .. to musisz nauczyć się "pulsacyjnego" hamowania .. a poważnie .. nie wiem czy jest sens .. koszt będzie spory ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-08, 15:26

W takich sytuacjach gdy nie masz ABSu to tylko hamowanie pulsacyjne ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-04-08, 15:38

tak czy tak jak depniesz odruchowo w podłogę to Ci się koła zblokują :) co najwyżej jakieś dobre kapcie założyć :D dokładanie ABSu mija się z celem przy takim aucie :)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-04-08, 19:18

żeby tarczę większą dać to bedziesz musiał chyba i zaciski większe dać :) na 99% przód podejdzie p&p z gti, tył przy bębnach nie wiem :)
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-08, 20:57

sznikers99, Już taniej będzie zregenerować to co masz z przodu. Większe tarcze przy tej mocy to tylko do lansu chyba ;)
Mając to co masz lub zakładając większe nadal bez ABSu, w awaryjnej sytuacji (blokowanie kół) zadziała tak samo...

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-08, 21:57

Albo oslabić to co masz, żeby nie dało się kół zblokować :-P
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-04-08, 21:59

vixo, bez przesady :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-04-08, 22:02

Głośno myślę tylko :-P
Mnie też wku..ia brak abs :-/ Do zmiany silnika chodził. Po zmianie przestał :(
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
zuh
fanatyk nissana
Posty: 1089
Rejestracja: 2012-01-01, 17:19
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: zuh » 2013-04-08, 22:02

Jak założysz większe tarcze i wydajniejsze zaciski to łatwiej zablokujesz koło. Czyli hamując wciskając pedał w deche to szybciej zablokujesz koła. Czyli nie opłaca się montować wydajniejszych hebli. Lepsze opony zwiększą przyczepność i koła będzie trudniej zablokować.

Awatar użytkownika
scubzik
fanatyk nissana
Posty: 3435
Rejestracja: 2009-12-09, 22:56
Lokalizacja: TrzyKorony

Post autor: scubzik » 2013-04-12, 09:06

Dyskusja "wychodzi" już poza treść tematu :)
Zamykam :)
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"

Zablokowany

Wróć do „Sunny / 100NX”