DTA- schemat podłączenia
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
DTA- schemat podłączenia
posiadam DTA I mam schemat podłączenia ale niestety z kabelków nie jestem zbyt dobry. czy ktoś by mi pomógł rozkminić gdzie dokładnie który pin podłączyć i jak ognąc wiezkę bo bez tego ni cholery nie odpale swojego potwora.
[ Dodano: 2013-03-27, 08:41 ]
http://www.dtafast.co.uk/Downloads/Downloads_Index.htm
tu jest schemat. dla E48
[ Dodano: 2013-03-27, 08:41 ]
http://www.dtafast.co.uk/Downloads/Downloads_Index.htm
tu jest schemat. dla E48
kompletne E48 tzn?
czyjnik wału mam z punto 1.2 wtraz z kołem zębatym. tps w zasadzie najbardziej do mojego ITB pasuje z 300ZX (Z31), cewka 4 wyjściowa Bosch i tu znów wtyk na 3 piny. Map jeszcze nie kupiłem bo nie wiem jaki bedzie najlepszy i najbardziej kompatybilny. wiemże wtryski muszą być wysokoomowe i takie mam ale wydajność coś koło 305-315 czy 325. mam nadzieje że te wydola do wolnossaka przy ITB.
coś jeszcze potrzeba? aha nie mam pojecia jak podłączyc przekażnik do pompy paliwa i nie wiem jaki zastosować.
czyjnik wału mam z punto 1.2 wtraz z kołem zębatym. tps w zasadzie najbardziej do mojego ITB pasuje z 300ZX (Z31), cewka 4 wyjściowa Bosch i tu znów wtyk na 3 piny. Map jeszcze nie kupiłem bo nie wiem jaki bedzie najlepszy i najbardziej kompatybilny. wiemże wtryski muszą być wysokoomowe i takie mam ale wydajność coś koło 305-315 czy 325. mam nadzieje że te wydola do wolnossaka przy ITB.
coś jeszcze potrzeba? aha nie mam pojecia jak podłączyc przekażnik do pompy paliwa i nie wiem jaki zastosować.
Czujnik położenia wału
pin 1 do 20 DTA
pin 2 do 18 DTA
Map
pin A do 20 DTA
pin B do 17 DTA
pin C do 6 DTA
TPS zatrzask u góry ( patrząc na odpiętą kostkę TPS) od lewej
1 do 5 DTA
2 do 14 DTA
3 do 20 DTA
Jeżeli chodzi o zasilania ECU i pompy to chyba macie jakieś założenia w swojej klasie.
Oczywiście dane te należy zweryfikować, pisane na szybko. Daj numer cewki jak możesz.
pin 1 do 20 DTA
pin 2 do 18 DTA
Map
pin A do 20 DTA
pin B do 17 DTA
pin C do 6 DTA
TPS zatrzask u góry ( patrząc na odpiętą kostkę TPS) od lewej
1 do 5 DTA
2 do 14 DTA
3 do 20 DTA
Jeżeli chodzi o zasilania ECU i pompy to chyba macie jakieś założenia w swojej klasie.
Oczywiście dane te należy zweryfikować, pisane na szybko. Daj numer cewki jak możesz.
nie rozumiem za bardzo o co mnie pytasz.podj pisze:Jeżeli chodzi o zasilania ECU i pompy to chyba macie jakieś założenia w swojej klasie.
numer cewki postaram sie spisać jutro.
czujnik położenia wału ma 3 piny co z pinem 3?gdzie go potpiąć?
[ Dodano: 2013-03-28, 23:34 ]
mysle że to jednak dłuższa rozmowa.bo mam jeszcze x pytań co do tego schematu podłączenia. chyba PW?
ja rozumiem że pin 3 to ekran. chodzi o to że czujnik ma 15cm kabla i kostkę. do niej podpinam wiązkę do DTA i rozumiem że ten kabel co idzie do dta ma być dwa przewody plus ekranowanie i przy samym dta pin 1 i pin 3(ekran) zmostkować i razem do 20 w dta.czy dobrze to rozumiem?
wyłącznik pradu ma gasić silnik. ja odcinam zasilanie na stacyjkę i alternator. i to w zupełności wystarczy. po co mam pompę paliwa odcinać?
zawsze tak miałem podłączone i nie było problemu z gaszeniem silnika
wyłącznik pradu ma gasić silnik. ja odcinam zasilanie na stacyjkę i alternator. i to w zupełności wystarczy. po co mam pompę paliwa odcinać?
zawsze tak miałem podłączone i nie było problemu z gaszeniem silnika
no chyba tak. wydaje mi sie że jak nie będzie zasilania dta to wszystko gaśnie.
schematu nie mam ale z tego co kojarzę to zasze z wyłącznikiem jest dostarczany. chodzi o to żeby odłączyć i akumulator i alternator bo jak wiesz to silnika nie zgasisz odpinając akumulator.
[ Dodano: 2013-04-08, 08:56 ]
na razie zająłem sie robieniem body kitu jak sie ogarnę bądą dalej męczył temat
schematu nie mam ale z tego co kojarzę to zasze z wyłącznikiem jest dostarczany. chodzi o to żeby odłączyć i akumulator i alternator bo jak wiesz to silnika nie zgasisz odpinając akumulator.
[ Dodano: 2013-04-08, 08:56 ]
na razie zająłem sie robieniem body kitu jak sie ogarnę bądą dalej męczył temat