Że już o ODB2 i dwóch sondach lambda nie wspomnęczajnik pisze:no to zjeb....model:)))))
modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
czajnik
Tak wiem ze mowa o p11.144 dlatego DODALEM ZE TAK ZAMIESZCZAM INFO JAKBY KTOS COS SZUKAL
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Dodałbym, że jak od kilku lat obserwuję wyniki z hamowni, to p11gt w serii ma mniej niż 150KM, powiedzmy średnio 145KM. Za to wyniki P11.144 były zazwyczaj trochę wyższe w serii, powiedzmy 142KM. Nie widziałem, żeby ktoś wsadził kolektor z P11gt do P11.144, ale może wtedy moce tych silników byłyby identyczne.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
-
czajnik
-
czajnik
- vimek999
- fanatyk nissana
- Posty: 370
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:12
- Lokalizacja: Rogoźno Wlkp/Ireland
No to napiszę w ten sposóbpytałe już w temacie wydechu o średnicę ssaca ale nikt mi nie raczył odpowiedzieć
SR20VE + ?
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
w pierwszej almerze mialem ssac-a i wyjście miał 60mm/2,25" (zewnętrznie) firmy OBX. ten od p10GT ma wyjście 55mm (przynajmniej ten co ja mam od Ryby)czajnik pisze:pytałe już w temacie wydechu o średnicę ssaca ale nikt mi nie raczył odpowiedzieć
Ostatnio zmieniony 2013-03-22, 07:46 przez PumaRST, łącznie zmieniany 1 raz.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
To jest ECU z 16VE z VZR'a wydaje mi się, że i tak byś musiał jechać na strojenie.vimek999 pisze:Teraz pytanie z innej beczkihttp://cars.donedeal.ie/for-sale/carparts/4739043 Czy takie coś podejdzie do 20VE aby zrobić sobie auto w domowym zaciszu?
Aby tego uniknąć to lepiej kupić cały silnik z wiązką i ECU --> http://allegro.pl/silnik-nissan-2-0-16v ... 22524.html
Ja mam kolekrtor wydechowy od n14 gti ten wlasnie rurowy, i powiem szczerze ze jestem z niego zadowolony, na pewno odczulem mega duza roznice wzgledem tego seryjnego syfu co byl u mnie.. nie mam wykresu zadnego jak to wyglada wzgledem hamowni, pisze tylko swoje odczucia,
moge w weekend zapodac fotki jak u mnie ten kolektor wyglada..
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
-
czajnik
no właśnie dlatego chciałem sie dowiedzieć ja sie maja średnice ssac wzgledem tego seryjnego rurowego.konkretnie wszystkie po kolei czyli 4-2-1. bo moze wcale aż takiej rewelacji pomiedzy ssac a nim nie ma. a jednak jakieś 600 czy 700zł kosztuje.to tak w temacie wydechu. fajnie by było jakby ktoś porównał na chamowni ssac kontra ten rurowy
czajnik, ja mam SSAC-a z UK i ma rurę zbiorczą 63mm, pomierzę Ci jutro resztę, chociaż nie wiem na ile uda mi się do tego dobrać, bo mam bandaż założony. Z tego co pamiętam, to SSAC jest tak zrobiony, że pasuje i do VE i do DE, a to oznacza, że średnica tych czterech rur jest za duża jak na DE (VE jak wiadomo ma większe kanały), przez co przynajmniej wg mnie nie jest to optymalny wybór (tracimy prędkość spalin już zaraz po wyjściu z głowicy).
pozdr. Kamil
Czyli standardowy ECU z SR20VE ma ogranicznik prędkości do 180km/h? A zmienna faza od ilu obr się załącza w seryjnym ECU SR20VE?bombel pisze:DubSon standardowy ecu ma dużo bolączek. Ten wyżej ma przesunietą odcinkę i zmienną fazę oraz usunięty ogranicznik prędkości do 180km/hvimek999 bardzo fajne rozwiązanie, z tym, że VZR miały SR16VE
Ja u siebie zamontowałem kolektor od P10GT i w porównaniu z kolektorem jaki miałem czyli żeliwnym i z katem przy kolektorze to jest duża różnica. Co mi muli jeszcze wydech to końcowy tłumik. No ale i tak to nic nie mówi ile daje kolektor z P10GT a ile daje SSAC.
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
MAC ja go mam.
szkoda że nie ma trzeciego pomiaru z seryjnym z P11GT/N15GTi lub od zwykłego sr20. to by dało pełny obraz. Inna sprawa że to jeszcze jeden element nad którym się zastanawiam czy by nie zmienić u siebie, czyli kolektor. Boję się że będzie zbyt dławiący.
szkoda że nie ma trzeciego pomiaru z seryjnym z P11GT/N15GTi lub od zwykłego sr20. to by dało pełny obraz. Inna sprawa że to jeszcze jeden element nad którym się zastanawiam czy by nie zmienić u siebie, czyli kolektor. Boję się że będzie zbyt dławiący.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź

