Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-18, 09:24

ile trzeba średnio wydać na mody DE aby uzyskać +/- 170 km? CAI + kolektor + reszta wydechu + mod rozrządu + przyspieszenie zapłonu? Wiadomo, ceny są różne ale ile może za to wyjść? 4000 zl? swap na VE 6000 zł i jak dobrze pójdzie to minus cena DE (1000 zł) ?

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-03-18, 09:33

VE w 6tys się miescisz jakiś CAI się jeszcze w tej cenie ogarnie ;)
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-18, 11:36

dzixonZSL Zależy z jakiego silnika chcesz to uzyskać. czy ze 115 km czy z 150 km sprecyzuj to się policzy.

Tak swap na VE 5-6 k ( to już z silnikiem ) potem - DE spredaż nie całe 1000.

smeru
fanatyk nissana
Posty: 397
Rejestracja: 2009-12-09, 07:35
Lokalizacja: Góra Kalwaria

Post autor: smeru » 2013-03-18, 11:53

Dużym plusem dłubania w de jest możliwość robienia etapami, czyli wydajemy pieniądze na raty. Swap to mamy od razu 5 - 7k zł i wsadzamy inny silnik.
Plusem ve jest zmienna faza. W de w skrajnym przypadku, po zmianie wałków i ich ustawieniu, może się okazać, że auto nie ma dołu.

Z tego co ja zaobserwowałem, to de z wałkiem od w wersji gt + ssac + wydech + cai mają 155 - 160KM.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-18, 11:57

smeru pisze: po zmianie wałków i ich ustawieniu
po to się ustawia wałki, by otrzymać moment w interesującym nas zakresie obrotów.
smeru pisze:Plusem ve jest zmienna faza.
Do auta do codziennej jazdy bardzo fajna opcja :)

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-18, 13:27

smeru pisze:
Z tego co ja zaobserwowałem, to de z wałkiem od w wersji gt + ssac + wydech + cai mają 155 - 160KM.
Ale o jakim silniku mówisz...bo z 115 km tego nie osiągniesz co pisałeś.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-18, 14:55

NissanDreams, 115KM to wersja namonowtrysku...
Pewnie chodzi o zwykłego 125-130KM..

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-18, 14:57

DubSon pisze:NissanDreams, 115KM to wersja namonowtrysku...
W p11 to wersja o ograniczonej mocy

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-18, 15:00

bombel pisze:
DubSon pisze:NissanDreams, 115KM to wersja namonowtrysku...
W p11 to wersja o ograniczonej mocy
Zgadza się ze 130km.

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-03-18, 15:08

Czyli SR20DEL?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-18, 15:13

Czyli SR20DEL?
Tak DEH to high power, a DEL low power

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-18, 15:26

DubSon pisze:Czyli SR20DEL?
Też miały 115 czy 116 km...
Ale na rynek niemiecki były z mulone na 115.

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-18, 16:51

pisałem że p11.144 , także 140km. prawda?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-18, 16:56

dzixonZSL P11.144 miały tylko 140 KM w SR20

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-03-18, 17:24

Wiem. i nadmieniłem kilka postów wyżej że chodzi mi o p11.144 także nie wiem po co ta rozkmina nt mocy. to jak w końcu? taniej osiągnąć 170km ze 140 czy wsadzić ve?

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-18, 17:46

dzixonZSL pisze:Wiem. i nadmieniłem kilka postów wyżej że chodzi mi o p11.144 także nie wiem po co ta rozkmina nt mocy. to jak w końcu? taniej osiągnąć 170km ze 140 czy wsadzić ve?
Taniej 170 z 140

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-18, 22:31

a jednak:)

Awatar użytkownika
MacGayver
fanatyk nissana
Posty: 3624
Rejestracja: 2009-12-09, 00:13
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Kontakt:

Post autor: MacGayver » 2013-03-19, 00:39

tyle że później żeby osiągnąć 180-190KM z DE to już grubsza kasa. Kwestia priorytetów, ale fakt że do granicy 170KM taniej wyciągnąć to z DE
kompletne sportowe układy wydechowe
Nissan Micra X1R GA16

www.klinika-japonczyka.pl

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-19, 10:02

ale o tym też juz była mowa pare razy dlatego wszyscy sie tak na mnie rzucili. wszystko sie zaczęło od tego że twórca tematu nie sprecyzował wyrażnie i dokładnie do czego zmierza i jakie parametry chce osiągnąć.

bo sam tytuł tematu jak widać jest bardzo ogólny.

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-03-19, 13:57

Nie wiem czy te 170 tak łatwo zrobić, bo tylko Vilq tyle ma, natomiast okolice 160 nie wychodzi wbrew pozorom tak drogo (na moim przykładzie):
- kolektor 4-2-1 - 600zł + ok 60zł za tulejkę i gniazdo na drugą sondę i spawanie + 50zł za cieńszy wentylator klimy z GT albo TD,
- tłumiki przelotowe do ogarnięcia za max 600zł oba, jeżeli nowe, może być taniej, może być drożej (np za nierdzewkę), ja dałem 750 chyba + spawanie kolanek na końcu żeby usunąć zwężkę 45mm przed końcowym i montaż można liczyć 100zł,
- przyspieszenie zapłonu - free, ale lepiej to zrobić na hamowni, wtedy w zal. ile pomiarów obstawiam 200-300zł; można też dać na pałę stroboskopem 17st i też będzie czuć,
- mod rozrządu 200zł (tylko ssący),
- szerszy dolot do fabrycznej puchy 50zł (rura, szpachla do ładnego połączenia + ew kolanko, żeby skierować w nadkole 30zł) plus druga puszka na zapas 50zł,
Czyli u mnie wyszło pod 1900zł (nie wszystko z listy zrobiłem, ale były jakieś drobne rzeczy też, do 2tys. mogłem dobić), a wynik mam 144KM/191NM, bo nowa przepływka niesprawna i pokazuje za małe napięcia :mrgreen: Na ori przed całym wydechem, tylko na zapłonie i usuniętej zwężce wydechu było już 150KM/186NM rok temu :-P Tak więc proponuję wydać najpierw tą stówe na hamownię, żeby wiedzieć, co mamy przed modami. Żeby było ciekawiej zamówiłem przepływkę dedykowaną za 6 stów (1/3 kosztów tuningu!) i też okazała się walnięta (znowu za niskie napięcia), poszła na reklamację. Chwilowo jeżdżę na starej ori i czuję, że auto deczko lepiej się zbiera.
Jak już ogarnę wszystko (przepływka + ustawienie zapłonu na hamowni) i nie będzie wyniku 160/200 to się wku***ę i nic już nie będę zmieniał :-P
Aha, po mojemu nie ma co się na moc napalać, to moment obrotowy się czuje.

PS: świnki nie ma i nie będzie, jeżdżę na LPG to mogę sobie pod to paliwo "wystroić" na AFR, chociaż na pewno dałoby się przy jej pomocy więcej uzyskać.

Nie wiem czy autorowi tematu taka rozpiska coś pomoże, ale silnik jest ten sam, co u mnie, a mody robione stopniowo, rozłożyły się na rok.
pozdr. Kamil

Awatar użytkownika
Dreams
fanatyk nissana
Posty: 2177
Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
Kontakt:

Post autor: Dreams » 2013-03-19, 14:02

czajnik pisze:ale o tym też juz była mowa pare razy dlatego wszyscy sie tak na mnie rzucili. wszystko sie zaczęło od tego że twórca tematu nie sprecyzował wyrażnie i dokładnie do czego zmierza i jakie parametry chce osiągnąć.

bo sam tytuł tematu jak widać jest bardzo ogólny.
Nie powiedział i jaki dokładnie chodzi mu silnik... i każdy myślał o innym i dlatego potem był problem....

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-19, 21:14

a co ta p11 144ma innego że zamiast 150 jest 140?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-19, 21:15

czajnik pisze:a co ta p11 144ma innego że zamiast 150 jest 140?
Przede wszystkim inny kolektor dolotowy i listwę wtryskową. POza tym chyba tylko nastawy kompa

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-19, 21:19

no to przeciez chyba nie problem te 10 KM za jakieś niedrogoe złotówki zrobić

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-19, 21:31

czajnik całą zabawę psuję seryjny komp, który w sobie ma NATS i steruje oprócz tego np klimą.

Ma za krótkie czasy otwarcia wtrysków i nawet podlewanie świnką nie wiele pomaga. U mnie dopiero zmiana na Fuel Implant pomogła

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-19, 21:50

a nie da sie NATSA wypie.....?i zasadzic kompa z p10 GT?

Awatar użytkownika
bombel
Administrator
Posty: 13188
Rejestracja: 2009-12-07, 12:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bombel » 2013-03-19, 21:55

a nie da sie NATSA wypie.....?i zasadzic kompa z p10 GT?
NAwet odcinki nie przesuniesz :) Poza tym jak pisałem steruje tez autoklimą :D

Awatar użytkownika
Seboo991
fanatyk nissana
Posty: 861
Rejestracja: 2011-01-30, 21:18
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Seboo991 » 2013-03-19, 21:55

czajnik pisze:a nie da sie NATSA wypie.....?i zasadzic kompa z p10 GT?
da się ale straci się sterowanie klimą - wnioskuje z wielu wypowiedzi użytkowników p11.144
~~->Usługi Transportowe<-~~
Wysyłka paczek już od 20.00zł na terenie całego kraju :) Zagadaj do mnie na PW bądź pod numer telefonu 0-666-039-376:) pozdrawiam!!
Tico turbo soooooon :D

czajnik

Post autor: czajnik » 2013-03-19, 22:04

no to zjeb....model:)))))

Awatar użytkownika
Boro1989
fanatyk nissana
Posty: 1082
Rejestracja: 2011-01-16, 12:15
Lokalizacja: Kętrzyn/Giżycko

Post autor: Boro1989 » 2013-03-19, 22:24

W p11 normalnie mozna wywalic natsa i to na nic nie wplywa :P to tak dla info posiadaczy P11 :) jakby ktos chcial ogolnie sie tego pozbyc :)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i układ napedowy”