![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Różnego typu fora i informacje w internecie przeglądam od bardzo dawna i im więcej czytam tym mniej wiem i chciałbym podsumować swoją wiedzę
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Mój typ to Nissan Patrol GR60 (chcę mieć 100% blokadę tylnego mostu) Czy Hiszpan będzie lepszy?
Silnik? Chyba tylko i wyłącznie 2.8TD 116KM i teraz pytanie, czy on nie będzie za słaby do przeróbek które mnie interesują? Dołożyć intercooler i delikatny chip?
Dodam na samym początku, że Patrol będzie wykorzystywany tylko i wyłącznie do terenu, możliwie jak największego, ale bez przesady
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Interesuje mnie lift budy (jaki (ile cali?) można zrobić najmniejszym kosztem?)
Podniesienie zawieszenia o 2" (chyba że da się więcej) koszt sprężyn itp. ok 2500zł wtedy bez zbędnych przeróbek opuszczania skrzyni itp.?
Koła chciałbym wsadzić 33-35" opony typu Simex chyba będą najlepsze do pól, lasów, błota, śniegu z błotem
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Czy z kołami rzędu 35" trzeba przerabiać przełożenia w dyfrach czy da radę jeździć na standardowych? Jeśli tak to ile pieniążków to kosztuje i czy jest sens się w to pchać i pozostać przy 33"?
To chyba by było tyle, chyba że o czymś istotnym zapomniałem nie licząc snorkela i wyciągarki, ale to nie pali się
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)