A tak to wiadomo żeby nie było dużo zachodu to normalnego SR20DET FWD wsadzić i pa...
SR20DET z s14 do sunny gti
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Czape, pompę oleju oraz tłoki z korbowodami z 200SX położyć na dół nodmalny DE do tego trzeba jeszcze ją przerobić żeby podpasował aparat zapłonowy no i może być miły mod ze zmienną fazą 
A tak to wiadomo żeby nie było dużo zachodu to normalnego SR20DET FWD wsadzić i pa...
A tak to wiadomo żeby nie było dużo zachodu to normalnego SR20DET FWD wsadzić i pa...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
czajnik
ale czapka z 200sx nie zapasuje przecież do bloku z DE. zapomniałeś o kanałach olejowych:)Coobcio pisze:Czape, pompę oleju oraz tłoki z korbowodami z 200SX położyć na dół nodmalny DE do tego trzeba jeszcze ją przerobić żeby podpasował aparat zapłonowy no i może być miły mod ze zmienną fazą
A tak to wiadomo żeby nie było dużo zachodu to normalnego SR20DET FWD wsadzić i pa...