SAAB 9-5 VECTOR sport kombi
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Normalka że w leciwmym B204 B234 wyjdzie uszczelka spod bani ale naprwa jest szybka i przyjemna nie to co w nissanie 
Fakt że silnik w opłakanym stanie był, począwszy od rozrządu a skończywszy na tym że spod głowy olej się lał ale nie o to chodziło w tym projekcie
To że uszczelka spod łba wyszła to kosmetyka

Fakt że silnik w opłakanym stanie był, począwszy od rozrządu a skończywszy na tym że spod głowy olej się lał ale nie o to chodziło w tym projekcie

To że uszczelka spod łba wyszła to kosmetyka

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
bombel-każdy wie ,że masz awersje do lpg a ja wręcz przeciwnie mam chyba z 17 aut na gazie juz przerobionych-saaby swietnie traktują gaz jak i nissany
co do tego co coobcio napisał,też do końca się nie zgodze,że stan był opłakany silnika-ja tam rozrządu nie słyszałem,a wyciek był spod dekla chyba...ale co tam-auta nie ma-wnerwiło mnie podejście kolegi który auto składał-było wiele niedoróbek no i ta nieszczęsna awaria uszczelki wyprowadziła mnie z równowagi...
co do tego co coobcio napisał,też do końca się nie zgodze,że stan był opłakany silnika-ja tam rozrządu nie słyszałem,a wyciek był spod dekla chyba...ale co tam-auta nie ma-wnerwiło mnie podejście kolegi który auto składał-było wiele niedoróbek no i ta nieszczęsna awaria uszczelki wyprowadziła mnie z równowagi...
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Spod głowy olej ciekł, gdzieś może zdjęć poszukam 
No i fajnie przewód wodny był naprawiany - taśmą izolacyjną
Aeroszczaka najlepiej poszukać z silnikiem do remontu jak chcesz mieć ładne, dobre auto
Do tego się go zestroi żeby z dołu ładnie jechał i trochę mocy także generował np. coś takiego:


No i fajnie przewód wodny był naprawiany - taśmą izolacyjną

Aeroszczaka najlepiej poszukać z silnikiem do remontu jak chcesz mieć ładne, dobre auto

Do tego się go zestroi żeby z dołu ładnie jechał i trochę mocy także generował np. coś takiego:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
To tylko samym softem z aero 230km?Coobcio pisze:Spod głowy olej ciekł, gdzieś może zdjęć poszukam
No i fajnie przewód wodny był naprawiany - taśmą izolacyjną
Aeroszczaka najlepiej poszukać z silnikiem do remontu jak chcesz mieć ładne, dobre auto
Do tego się go zestroi żeby z dołu ładnie jechał i trochę mocy także generował np. coś takiego:
Obrazek
Dobry to kolega nie byłlukasgt pisze:Przeróbka jest ciężka,pracochłonna i wymaga sporo wiedzy technicznej-wszystkim zajmuje się mój dobry kolega DAREK z rembertowa[12 lat mechaniki saaba robi swoje]
co do tego co coobcio napisał,też do końca się nie zgodze,że stan był opłakany silnika-ja tam rozrządu nie słyszałem,a wyciek był spod dekla chyba...ale co tam-auta nie ma-wnerwiło mnie podejście kolegi który auto składał-było wiele niedoróbek no i ta nieszczęsna awaria uszczelki wyprowadziła mnie z równowagi...

Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jeszcze 19T jest zapodane, oraz usunięte oba katalizatory + wydech BSR ale to w zasadzie tylko akustyka bo seria do ok 330-350KM wyrabia 
Doładowanie na poziomie nieznacznie mniejszym jak seryjne AERO:
http://www.youtube.com/watch?v=1gTU1wIG ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=QapAPDc8 ... e=youtu.be
PS. nie miejcie za złe że uszczelka spod bani wyszła, ona jest materiałowa, nawet w aucie bez lpg na seryjnym 185KM programie zdarza się i to nie rzadko że się podda, w dotyku będzie krucha... Lukasz miał wsadzony silnik z początku produkcji rocznik 1994 - co jest na nim wybite więc po blisko 20 latach służby i pewno ze 300 tyś przebiegu miała absolutnie do tego prawo

Doładowanie na poziomie nieznacznie mniejszym jak seryjne AERO:
http://www.youtube.com/watch?v=1gTU1wIG ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=QapAPDc8 ... e=youtu.be
PS. nie miejcie za złe że uszczelka spod bani wyszła, ona jest materiałowa, nawet w aucie bez lpg na seryjnym 185KM programie zdarza się i to nie rzadko że się podda, w dotyku będzie krucha... Lukasz miał wsadzony silnik z początku produkcji rocznik 1994 - co jest na nim wybite więc po blisko 20 latach służby i pewno ze 300 tyś przebiegu miała absolutnie do tego prawo

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Tak czytając te posty dotyczące saabów, można dojść do wniosku iż aby cieszyć się jazdą szwedzką marką i mieć spokój w bani ,że zaraz coś nie jeb..e...
należy prędzej czy później po zakupie poskładać "nowy" silnik na sprawdzonych gratach
ale czy to gwarantuje dalszą, bezprblemową eksploatację

należy prędzej czy później po zakupie poskładać "nowy" silnik na sprawdzonych gratach

ale czy to gwarantuje dalszą, bezprblemową eksploatację


Prędkość nigdy Cię nie zabije... Jedynie nagłe zatrzymanie...
nie no zupełnie sie nie zgodze-przykładem moze byc moj poprzedni saabik
na samym początku oszysciłem iskę olejową,smok i olej zmieniałem co 7500km...inna sprawa ze tamten motor okazał sie poprostu niezjezdzony-ale saabowi do bezawaryjnosci naszych nissanów daleko
na samym początku oszysciłem iskę olejową,smok i olej zmieniałem co 7500km...inna sprawa ze tamten motor okazał sie poprostu niezjezdzony-ale saabowi do bezawaryjnosci naszych nissanów daleko
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W Saabach po 250tyś pada:
- przepustnica elektryczka
- kaseta zapłonowa
- czujnik położenia wału
- podciśnienia, zaworki jednokierunkowe i odma
i rozrząd jest do wymiany.
W starszych z silnikami z rodziny B204/B234 dochodzi uszczelka pod głowicą.
TO jeśli chodzi o silniki
- przepustnica elektryczka
- kaseta zapłonowa
- czujnik położenia wału
- podciśnienia, zaworki jednokierunkowe i odma
i rozrząd jest do wymiany.
W starszych z silnikami z rodziny B204/B234 dochodzi uszczelka pod głowicą.
TO jeśli chodzi o silniki

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ale porównujesz dwudziestoletnie silniki turbo niewiadomej przeszłości? czy turbo i wolnossące?ale saabowi do bezawaryjnosci naszych nissanów daleko
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...