
[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
THX !
Pomalutku ale do przodu z nissankiem
Wczoraj został poupalany na rozecie u Wróbla i bardzo pomyślnie przeszedł te próbę, nowy właściciel był z niego zadowolony no i sam Wróblem powiedział że ładny egzemplarz nie zniszczony jak inne które wspominał
Przed weekendem wymienione zostały w nim przewody paliwowe bo podciekały i śmierdziało w środku...
Ale żeby je wymienić trzeba było trochę frutów wymontować:

Także wycieki z silnika zostały ogarnięte z uszczelniacza wału oraz z pokrywy zaworów, przy okazji sprawdziłem luzy zaworowe no i głowica wymagała regulacji nie dość że było zdecydowanie za luźno to jeszcze sąsiadujące ze sobą zawory nie były w jednym poziomie, aj chyba najdłużej z ogarnięciem się tego zeszło...
Po tym zabiegu silniczek znacznie ciszej zaczął pracować, cyka jak pszczółka - bardziej słychać wtryski niż pracę głowicy
Także poprawiła się elastyczność silnika i reakcja na gaz, może jutro jak wleci ECU Majster to jeszcze podstroimy maszynę w ECU-Performance...
Docelowo ma być tylko 300KM bo sympatyczna, nieśmiała 19 Letnia kobietka będzie upalała to auto na zmianę z tatą, kurdę jak ja bym chciał swojego ojca zarazić pasją do wozów no...
Przed wyjazdem na rozetę oczywiście zadbaliśmy o laczki i tylne heble:

Heble to lewy tył wymagał reperaturki no i wleciały nowe klocki FERODO Premier - doskonale z tyłu się sprawdzają
Jutro jakieś pierdoły ogarniemy - skasować trzeba luzy w wybieraku od zmiany biegów no i strojenie i krzesanie niuta i mocy
Next Step to: gwint żeby było miło to to samo co u nas siedzi czyli DGR oraz wleci set poliuretanów whitelina na przód taki co zmienia kąt wyprzedzenia sworznia oraz wlecą sztywniejsze stabilizatory także tej samej firmy - i tu ciekawostka z tyły stabilizatora w ogóle nie było... Ciekawe komu się on zawiruszył, czy w Angli zniknął czy gdz
Pomalutku ale do przodu z nissankiem

Wczoraj został poupalany na rozecie u Wróbla i bardzo pomyślnie przeszedł te próbę, nowy właściciel był z niego zadowolony no i sam Wróblem powiedział że ładny egzemplarz nie zniszczony jak inne które wspominał

Przed weekendem wymienione zostały w nim przewody paliwowe bo podciekały i śmierdziało w środku...
Ale żeby je wymienić trzeba było trochę frutów wymontować:

Także wycieki z silnika zostały ogarnięte z uszczelniacza wału oraz z pokrywy zaworów, przy okazji sprawdziłem luzy zaworowe no i głowica wymagała regulacji nie dość że było zdecydowanie za luźno to jeszcze sąsiadujące ze sobą zawory nie były w jednym poziomie, aj chyba najdłużej z ogarnięciem się tego zeszło...


Po tym zabiegu silniczek znacznie ciszej zaczął pracować, cyka jak pszczółka - bardziej słychać wtryski niż pracę głowicy

Także poprawiła się elastyczność silnika i reakcja na gaz, może jutro jak wleci ECU Majster to jeszcze podstroimy maszynę w ECU-Performance...
Docelowo ma być tylko 300KM bo sympatyczna, nieśmiała 19 Letnia kobietka będzie upalała to auto na zmianę z tatą, kurdę jak ja bym chciał swojego ojca zarazić pasją do wozów no...

Przed wyjazdem na rozetę oczywiście zadbaliśmy o laczki i tylne heble:

Heble to lewy tył wymagał reperaturki no i wleciały nowe klocki FERODO Premier - doskonale z tyłu się sprawdzają

Jutro jakieś pierdoły ogarniemy - skasować trzeba luzy w wybieraku od zmiany biegów no i strojenie i krzesanie niuta i mocy

Next Step to: gwint żeby było miło to to samo co u nas siedzi czyli DGR oraz wleci set poliuretanów whitelina na przód taki co zmienia kąt wyprzedzenia sworznia oraz wlecą sztywniejsze stabilizatory także tej samej firmy - i tu ciekawostka z tyły stabilizatora w ogóle nie było... Ciekawe komu się on zawiruszył, czy w Angli zniknął czy gdz
Ostatnio zmieniony 2013-03-04, 09:25 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
150zł za godzinę z pełnym instruktarzem 
Dwie godzinki maszyna była upalana, w ten weekend także będzie powtórka z rozrywki

Dwie godzinki maszyna była upalana, w ten weekend także będzie powtórka z rozrywki

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:

No co tu dużo pisać

Po wyregulowaniu rozrządu na tyle się wszystko wyciszyło, że zaczęły dochodzić do naszych uszu ciche lecz dobre nam znane odgłosy panwi...
Tak więc po zrzuceniu miski olejowej okazało się że panewka korbowodowa na 4-tym garze jest mocno naruszona.
Co ciekawe wał był po 2gim szlifie - nie wypada czegoś takiego robić w aucie z dużą mocą do upalania no i co gorsza panewki nie były dedykowane do GTI-R tylko wsadzone zostały wąskie od SR20DET przez co bardzo przysłonięty został kanał olejowy którym olej z korbowodu tryska w denko tłoka no i same panewki krzywo siedziały w korbie tzn z przesunięciem.
Do tego czwarty korbowód był jajowaty - stąd awaria panwi na nim...
No ale to pikuś, my się zajmiemy motorownią a ekipa z Fenix Motors doprowadzi karoserię oraz podwozie do nówki stanu

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Właściciel towarzyszył przy rozbiórce silniczka na części pierwsze 
Tłoki z powodu braku dobrego smarowania się przytarły i tak samo gładzie więc pewno go zakujemy i wleci pierwszy nadwymiar... Właśnie kolekcjonujemy graty
Tłoki zapewne wlecą Woosnera...
Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach

Tłoki z powodu braku dobrego smarowania się przytarły i tak samo gładzie więc pewno go zakujemy i wleci pierwszy nadwymiar... Właśnie kolekcjonujemy graty

Tłoki zapewne wlecą Woosnera...
Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Odwiedzę w Kielcach Ekipę suniaczyCoobcio pisze:Właściciel towarzyszył przy rozbiórce silniczka na części pierwsze
Tłoki z powodu braku dobrego smarowania się przytarły i tak samo gładzie więc pewno go zakujemy i wleci pierwszy nadwymiar... Właśnie kolekcjonujemy graty
Tłoki zapewne wlecą Woosnera...
Auto trzeba poskładać i ogarnąć do końca marca bo 3ciego kwietnia szybkuje się upalanie w Kielcach


Powodzenia przy pracach na GTI-r'em ! W jaka moc celujecie na taki zakutym set up'ie ?

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Auto do pojeżdżawek i do nauki jazdy przez młodą niewiastę wiec moc ustaliliśmy że ma być nie większa jak 300KM...
Osobiście zapodał bym jakieś mniejsze turbo albo w obecnym zmienił żeliwo gorące na mniejsze coby te 400obr.min szybciej się wszystko działo
Osobiście zapodał bym jakieś mniejsze turbo albo w obecnym zmienił żeliwo gorące na mniejsze coby te 400obr.min szybciej się wszystko działo

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Sympatyczna 
A zaproszenia na zlot jeszcze nie przekazaliśmy

A zaproszenia na zlot jeszcze nie przekazaliśmy

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ogólna normalna imprezka:
http://www.classicautocup.pl/imprezy-2013/td-kielce-1/
Może i ja się na nią skuszę przed poznaniem
http://www.classicautocup.pl/imprezy-2013/td-kielce-1/
Może i ja się na nią skuszę przed poznaniem

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
poprzedni właściciel twierdził,że panewki są ACL:/nie myślcie,że wcisnąłem lipe,troche głupia sytuacja,ale sam nie miałem o tym pojęcia...bawiłem go zaledwie 2 miesiące:(
i tak jak mówiłem to mój pierwszy nissan był wiec nie bardzo wiedziałem(i dalej nie wiem:)na co zwracac uwage w silnikach SR20DET.Mam nadzieje,ze w związku z zaistniałym Pan A. "wykorzysta"poniekąd tą sytuacje i przygotuje silnik odpowiednio(oczywiście waszymi rękoma Panowie:)do ostrej pojeżdzawki z pedałem w podłodze:)pzdr.
i tak jak mówiłem to mój pierwszy nissan był wiec nie bardzo wiedziałem(i dalej nie wiem:)na co zwracac uwage w silnikach SR20DET.Mam nadzieje,ze w związku z zaistniałym Pan A. "wykorzysta"poniekąd tą sytuacje i przygotuje silnik odpowiednio(oczywiście waszymi rękoma Panowie:)do ostrej pojeżdzawki z pedałem w podłodze:)pzdr.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Nie ma lipy dopiero delikatne panewkowe odgłosy były słyszalne po tym jak ogarnęliśmy głowicę - bo rzęziła strasznie zagłuszając wszystko do okoła a panewki faktycznie były ACL RACE i główne i korbowodowe z tym że te drugie nie od GTI-Ra...
Jutro już powinny być u mnie tłoki CP Pistons 87mm no i stalowa uszeczlka pod łep Cometic, także dorabiają się przewody do chłodnicy oleju no i mojego patentu diwajsik do zwiększenia ciśnienia oleju i tym samym lepszego zabezpieczenia panewek:

Jutro już powinny być u mnie tłoki CP Pistons 87mm no i stalowa uszeczlka pod łep Cometic, także dorabiają się przewody do chłodnicy oleju no i mojego patentu diwajsik do zwiększenia ciśnienia oleju i tym samym lepszego zabezpieczenia panewek:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ja w ogóle wywaliłem u siebie całą tą podstawę filtra oleju.Coobcio pisze:Nie ma lipy dopiero delikatne panewkowe odgłosy były słyszalne po tym jak ogarnęliśmy głowicę - bo rzęziła strasznie zagłuszając wszystko do okoła a panewki faktycznie były ACL RACE i główne i korbowodowe z tym że te drugie nie od GTI-Ra...
Jutro już powinny być u mnie tłoki CP Pistons 87mm no i stalowa uszeczlka pod łep Cometic, także dorabiają się przewody do chłodnicy oleju no i mojego patentu diwajsik do zwiększenia ciśnienia oleju i tym samym lepszego zabezpieczenia panewek:
Obrazek
Mam podejrzenie że przez to u mnie były kłopoty z ciśnieniem oleju.
Ja zastosowałem oil block adapter mazworx'a
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ja tam wolałem coś samemu opracować i wyprodukować, raz że szybciej a dwa że cena 10 razy niższa, no i ja nie chciałem przenosić filtra oleju a jedynie pozbyć się tej debilnej spirali z włąskimi kanałami która ogranicza ciśnienie oleju...
Choć fabryczne GTi-R nigdy nie mają z tym problemu ale zawsze myśl że coś się poprawiło/udoskonaliło daje takie miłe uczucie
Przyznam że w nissanach ciśnienie oliwy jest ogromne w stosunku np. do Saabów gdzie one mają na wolnych ok 0,8 do 1 bara a przy kręceniu na maksa nie przekracza 4,5bara...
MAzworxik ładne błyszczy:
[ Dodano: 2013-03-29, 00:37 ]
No buda na wykończeniu, a graty silnikowe kończą się już obrabiać
Ps. udało nam się dorwać bardzo ładne stołki z Misia EVO 8 MR:

Wsad ich przewidziany jakoś po rundzie w Poznaniu
Choć fabryczne GTi-R nigdy nie mają z tym problemu ale zawsze myśl że coś się poprawiło/udoskonaliło daje takie miłe uczucie

Przyznam że w nissanach ciśnienie oliwy jest ogromne w stosunku np. do Saabów gdzie one mają na wolnych ok 0,8 do 1 bara a przy kręceniu na maksa nie przekracza 4,5bara...
MAzworxik ładne błyszczy:

[ Dodano: 2013-03-29, 00:37 ]
No buda na wykończeniu, a graty silnikowe kończą się już obrabiać

Ps. udało nam się dorwać bardzo ładne stołki z Misia EVO 8 MR:

Wsad ich przewidziany jakoś po rundzie w Poznaniu

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:

No na grubo weszliśmy w auto że tak powiem - szkoda że fotki nie ostre...
Buda już ogarnięta - z zewnątrz jak i na zewnątrz jak i na zewnatrz przez ekipę Fenix Motors, podłoga starannie zabezpieczona. Ubytki pouzupełniane choć nie było ich wiele, tylko pod tylnym zderzakiem oraz pod nakładkami od błotników.
Dalej auto rozebraliśmy na części pierwsze, elementy zawieszenia idą na malowanie proszkowe a śrubki i drobne wsporniczki na ocynk, nazbierało się trochę tego:

Zaraz jadę odebrać graty ze szlifu i składamy kolejny kuty silniczek

Korbowody pozostały jednak seryjne ale zostały wyważone tak samo jak i wał korbowy, nominalny który udało nam się zdobyć, całość spasowana na fabryczne luzy

Głowica także wymagała odświeżenia mimo że miała nowe uszczelniacze zaworowe i była czyściutka to jednak prowadnice zaworowe miały nadmierne luzy.
Szkoda że autko ma dysponować tylko 300Konikami z tak przygotowaną motorownią jak i całą resztą

A no i z Australi przyszły już graty od Whitelina no i z USA zawieszenie DGR - to samo co jest u mnie i u baniaka, dobrze się sprawdza i jeszcze po drogach publicznych da się śmigać

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
He he od czego by tu zacząć...

Może od tyłu czyli od zawieszenia, a więc zostało ono wypiaskowane i pomalowane proszkowo, podobnie wszystkie śrubki ale zamiast ich malować zostały ocynkowane na złoto:
Dwie kobity mi pomagały przy składaniu - to się nazywa fachowa pomoc:
Poza malowaniem w zawieszeniu zostały zmienione stabilizatory na sztywniejsze Whiteliny oraz doszedł poliuretan z przodu który o 1 stopień zwiększa kąt wyprzedzenia zwrotnicy, widoczny na fotce poniżej:
Stablizator tył 20mm:
Do tego w miejsce poprzedniego "kangurowatego" zawieszenia na którym auto stało jak na szczudłach, doszedł Gwint DGR - Ja i Ty Baniaczku na takim samym śmigamy więc to nasz taki standardzik:
Cała geometria została ustawiona według naszej sprawdzonej torowej receptrury z małym kompromisem...

No i z silnikiem jak i jego osprzętem także nie mało się działo, stary był w stanie umierania i złożony na nie owalnym korbowodzie, luzy na wybieraku zmiany biegów, zerwana poduszka od rozrządu itd...


Może od tyłu czyli od zawieszenia, a więc zostało ono wypiaskowane i pomalowane proszkowo, podobnie wszystkie śrubki ale zamiast ich malować zostały ocynkowane na złoto:

Dwie kobity mi pomagały przy składaniu - to się nazywa fachowa pomoc:


Poza malowaniem w zawieszeniu zostały zmienione stabilizatory na sztywniejsze Whiteliny oraz doszedł poliuretan z przodu który o 1 stopień zwiększa kąt wyprzedzenia zwrotnicy, widoczny na fotce poniżej:

Stablizator tył 20mm:

Do tego w miejsce poprzedniego "kangurowatego" zawieszenia na którym auto stało jak na szczudłach, doszedł Gwint DGR - Ja i Ty Baniaczku na takim samym śmigamy więc to nasz taki standardzik:

Cała geometria została ustawiona według naszej sprawdzonej torowej receptrury z małym kompromisem...


No i z silnikiem jak i jego osprzętem także nie mało się działo, stary był w stanie umierania i złożony na nie owalnym korbowodzie, luzy na wybieraku zmiany biegów, zerwana poduszka od rozrządu itd...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Dobra robota... fajnie że te samochody są remontowane w taki sposób...
Gratki wykonu i odrestaurowania kolejnej sztuki GTiRa...
Gratki wykonu i odrestaurowania kolejnej sztuki GTiRa...

...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany
...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a

...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Reustauracja + lekkie Tuningi 
Co do silnika to prac było także nie mało, muszę jakoś pozbierać fotki i opisać co i jak coby dla potomnych było ale brak mi sił na tą chwilę

Co do silnika to prac było także nie mało, muszę jakoś pozbierać fotki i opisać co i jak coby dla potomnych było ale brak mi sił na tą chwilę

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak coś ty tylko w Angoli...vixo pisze:Myślę że seryjnego GTi-R'a ciężko teraz byłoby znaleźć

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM