GA16DE i Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
bombel, no i właśnie takie miałem początkowe założenie żeby nie dmuchało powyżej 0.5 bara więc póki co wszystko układa się po mojej myśli
a jakieś mniejsze turbo można tam zastosować czy konkretnie T25/28 bo cieżko jest je dostać w fajnej kasie a może będzie tam coś innego w miarę dmuchało ? Chyba już wcześniej pisałem o turbo z grupy VW ale nie jestem pewien czy da sobie tu rade

Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja
cbgala wszyscy montują T28 do Sr20 bo mają gotowy kolektor. Ty mozesz sobie dowolne turbo zamontować, byle nie małe z diesla bo to Ci nic nie da.
http://allegro.pl/turbosprezarka-garret ... 63867.html
http://allegro.pl/turbosprezarka-garret ... 63867.html
Kup t25 albo k03... Jeśli będziesz miał mądrego i dobrze wyposażonego stroiciela to nawet więcej możesz ugrać mocy niż zakładasz. Pamiętaj tylko aby przy strojeniu zwrócić uwagę na zmianę ciepłoty świecy oraz zmniejszenie przerwy w samej świecy...
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Pawel18PL, nie chcę dawać tam większej mocy bo szkoda mi będzie motoru ,ogólnie chciałem wpakować jej te świeczki iridium ngk sprawdza się to ? Testowaliście może ? A odnośnie strojenia gdzie muszę sie udać żeby wszystko było jak należy ? Nie mam zielonego pojęcia gdzie w Bydgoszczy ktoś się tym zajmuje ... Tu chyba zaczyna się kolejny problem ,ale mam nadzieje ,że go rozwiążemy 
to K03 to jest z grupy vw i całej reszty tak ?

to K03 to jest z grupy vw i całej reszty tak ?
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja
Załaduj zimniejszą świecę od dedykowanej BKR5E i sklep przerwę na 0,6mm. Turbo jakieś małe trzeba dobrać bo jak ma być dupowóz to niech szybko wstaje chociaż. A może pójdziesz w kompresor 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dlatego powinno sie określić co ma wyjść iprzede wszystkim czy za jakis czas nie zechcemy wiecej:) to tak jak z tym przysłowiem "dać dziecku palec to zechce rękę". Po co sie pakowac w podwójne koszty. Ja wyznaje teorię że należy przy zakupie części do modzonego silnika wykraczać do przodu. Zdaje sobie sprawe, że w tym wypadku może wyłącznie chodzić o spokojne GA turbo na codzień zatem moce grube osiagi nie wchodzą wgrę bo tak zrozumiałem chce Autor:)
Max 0,6b jak ma być bezawaryjnie, mały cios niuta i musi grać 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
ale z tego co mi ten znajomy mówił to turbo od 2.3 jest wydajniejsze i mocniejsze więc chyba aż tak duże sprężanie jak 1.1 nie będzie potrzebne ? Ogólnie chce ustawić takie sprężanie żeby coś tej mocy wykrzesać ale nie dłubać już w silniku więc w tym przypadku 1.1 doładowanie odpada ,myślicie ,że na 0.6-0.7 bara silnik da sobie rade ?
Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja
chcesz bardzo dokładnie ustalić granicę. myslę że tak sie nie da. może sie okazać że jak dmuchniesz 0,5 bedzie ok a 0,7 poleci uszczelka.
[ Dodano: 2013-03-16, 17:43 ]
Chcesz zrobic taki numer pierwszy to nie oczekuj że ktoś Ci zagwarantuje ile to wytrzyma. prekursorzy niestety mają trudny żywot. ja bym sie nie odważył zagwarantować że 0,5 bara nie rozperniczy czegoś skoro nikt tego nie przetestował. silniki maja rózna konstrukcję i nie mozna podejść tak że taki stopień sprężania i takie ciśnienie doładowania ogarnie każdy silnik.
[ Dodano: 2013-03-16, 17:43 ]
Chcesz zrobic taki numer pierwszy to nie oczekuj że ktoś Ci zagwarantuje ile to wytrzyma. prekursorzy niestety mają trudny żywot. ja bym sie nie odważył zagwarantować że 0,5 bara nie rozperniczy czegoś skoro nikt tego nie przetestował. silniki maja rózna konstrukcję i nie mozna podejść tak że taki stopień sprężania i takie ciśnienie doładowania ogarnie każdy silnik.
czyli mówiąc krótko nie jesteśmy w stanie "na sucho" stwierdzić ile mogę dmuchnąć ,tak ? To ma być 1.6 tubo które będzie przyjemnie woziło dupska i nie będzie trzeba jej cisnąć żeby sie rozbujać
a wyżej iść nie będę , nie z tym silnikiem może później coś się wymyśli ale tutaj chce dojść do max 170km jak będzie mniej to się wcale nie pogniewam

Projekt P11 1.6 turbo - prace trwaja
no to działaj i przetestuj. jak przesadzisz to jedynie soś sie wysra:) ale będziesz przynajmniej wiedział przy jakich wartościach. to sa uroki modyfikacji. chcesz być pierszy musisz brać ewentualne dodatkowe koszty na remont. tylko w tej sytuacji mi się wydaje że jesli będziesz robił to wszystko sam to pokusił bym sie chociaż o odprężenie tą uszczelką.
wszystko o czym mówie to sa propozycje i rady nic nie narzucam
wszystko o czym mówie to sa propozycje i rady nic nie narzucam