[Primera]Części zawieszenia - JAKIEJ FIRMY?
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Wahacz Górny - JAKIEJ FIRMY Kupić ?
Witam
Musze zakupić Wahacz górny do P10. Jakiej firmy polecacie żeby pożyły kilka lat
 żeby pożyły kilka lat ![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
									
									
						Musze zakupić Wahacz górny do P10. Jakiej firmy polecacie
 żeby pożyły kilka lat
 żeby pożyły kilka lat ![;] ;]](./images/smilies/krzywy.gif)
pawio15, Jeszcze nie widziałem wahaczy w Primerkach które żyją kilka lat, no chyba że mało jeździsz  Ja wahacze górne wykańczam średnio w 8-9 miesięcy
 Ja wahacze górne wykańczam średnio w 8-9 miesięcy  
Wejdź sobie w temat Poliuretanów do Primery i wymień tuleje w swoim na takie jak z tematu i dopiero o kilku latach można myśleć
			
									
									 Ja wahacze górne wykańczam średnio w 8-9 miesięcy
 Ja wahacze górne wykańczam średnio w 8-9 miesięcy  
Wejdź sobie w temat Poliuretanów do Primery i wymień tuleje w swoim na takie jak z tematu i dopiero o kilku latach można myśleć

Pomogłem? Kliknij POMÓGŁ. Dzięki 

						

Ja właśnie jestem na etapie wymiany u siebie wahacza z prawej strony. Niestety, ale Wrocław nie służy długiemu żywotowi zawieszenia (tory tramwajowe, dziury, kostka, kostka łatana asfaltem, asfalt łatany kostką, no i asfalt łatany asfaltem, a całość znajduje się na jeszcze jednym asfalcie, cała operacja łatania przeprowadzana w czasie deszczu/opadów śniegu). W poniedziałek będzie montowany Lemforder. Zobaczymy ile pojeździ.
Na lubelskich drogach Yamato/555/Lemforder sprawdzał się bez większych zastrzeżeń. Zawsze można kupić same tuleje - taniej
			
									
									Na lubelskich drogach Yamato/555/Lemforder sprawdzał się bez większych zastrzeżeń. Zawsze można kupić same tuleje - taniej

赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
objawem piszczenia mogą być zużyte tuleje też tak miałem a co do wymiany to górny spokojnie na lewarku wymienisz
			
									
									klfsolec  KFSI                                                                   blabla  jesteś z Bydgoszczy lub okolic dołącz do https://www.facebook.com/EkipaKujawskaNz
						Tak.flisak pisze:Czy objawem padniętego wahacza jest piszczenie/skrzypienie?
Tak.flisak pisze:Da radę to zrobić samemu na podnośniku pod blokiem
Nie.Czy trzeba ustawiać zbieżność/geometrię po wymianie?
Dokręcasz nakrętki na gotowo przy opuszczonym aucie.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> 
						
hah mam to samo  że z lewej puka a prawa cisza
 że z lewej puka a prawa cisza  nie wiem o co tutaj chodzi
 nie wiem o co tutaj chodzi 
			
									
									 że z lewej puka a prawa cisza
 że z lewej puka a prawa cisza  nie wiem o co tutaj chodzi
 nie wiem o co tutaj chodzi 
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						u mnie SRL na lozyskach juz stukaja na przejezdzie kolejowym  zamontowane przy 261 tys a teraz mam 270. Stukaja tez przy najechaniu na niski kraweznik itp.. ale to w sumie od poczatku. Jakos mi to nie przeszkadza w sumie byle nie piszczal jak te stare fabryczne
  zamontowane przy 261 tys a teraz mam 270. Stukaja tez przy najechaniu na niski kraweznik itp.. ale to w sumie od poczatku. Jakos mi to nie przeszkadza w sumie byle nie piszczal jak te stare fabryczne  ogolnie jezdze w ciezkim terenie dzien w dzien po 200 metrow dziurawej drogi jak to nazywaja w formie objazdu budowy mostu.. a pozniej po kopalni. Dostaja w tylek ale i tak jestem zadowolony jak po 100zl za sztuke na lozyskach
 ogolnie jezdze w ciezkim terenie dzien w dzien po 200 metrow dziurawej drogi jak to nazywaja w formie objazdu budowy mostu.. a pozniej po kopalni. Dostaja w tylek ale i tak jestem zadowolony jak po 100zl za sztuke na lozyskach
			
									
									
						 zamontowane przy 261 tys a teraz mam 270. Stukaja tez przy najechaniu na niski kraweznik itp.. ale to w sumie od poczatku. Jakos mi to nie przeszkadza w sumie byle nie piszczal jak te stare fabryczne
  zamontowane przy 261 tys a teraz mam 270. Stukaja tez przy najechaniu na niski kraweznik itp.. ale to w sumie od poczatku. Jakos mi to nie przeszkadza w sumie byle nie piszczal jak te stare fabryczne  ogolnie jezdze w ciezkim terenie dzien w dzien po 200 metrow dziurawej drogi jak to nazywaja w formie objazdu budowy mostu.. a pozniej po kopalni. Dostaja w tylek ale i tak jestem zadowolony jak po 100zl za sztuke na lozyskach
 ogolnie jezdze w ciezkim terenie dzien w dzien po 200 metrow dziurawej drogi jak to nazywaja w formie objazdu budowy mostu.. a pozniej po kopalni. Dostaja w tylek ale i tak jestem zadowolony jak po 100zl za sztuke na lozyskachTemat w przyklejonych:
viewtopic.php?t=9708
			
									
									viewtopic.php?t=9708
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
						Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."











 dziwne to...
 dziwne to...  


