Kyb Ultra Sr AGX czy B6 do P10
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Kyb Ultra Sr AGX czy B6 do P10
Witam przyszedł czas na wymianę amorów w mojej P10 SR20De.
Chciał bym poprawić prowadzenie mojego auta i z tego co poczytałem i znalazłem to do wyboru mam:
Kyb Ultra SR
Bilstein B6
Kyb AGX znalazłem na allegro takie coś ->
http://sklepy.allegro.pl/item1014442811 ... imera.html
Podejdą do P10 czy AGX nie występuje do P10.
Które z tych 3 propozycji znajdę najtaniej ?
Chciał bym poprawić prowadzenie mojego auta i z tego co poczytałem i znalazłem to do wyboru mam:
Kyb Ultra SR
Bilstein B6
Kyb AGX znalazłem na allegro takie coś ->
http://sklepy.allegro.pl/item1014442811 ... imera.html
Podejdą do P10 czy AGX nie występuje do P10.
Które z tych 3 propozycji znajdę najtaniej ?
Chciałbym zostać w przyszłości Św. Mikołajem no bo Św. Mikołaj zna wszystkie adresy niegrzecznych dziewczynek.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Najtaniej i jeśli nie chesz się bawić w regulacje to zdecydowanie CI polecam KYB Ultra SR oraz B6... Choć B6 w seri trochę miekkie mi się wydają...
[ Dodano: 2010-05-16, 17:26 ]
PS. Bilstein na przewno są i na przód i na tył, co do KYB ultra SR to wydaje mi się że tylko same przody produkują...
[ Dodano: 2010-05-16, 17:26 ]
PS. Bilstein na przewno są i na przód i na tył, co do KYB ultra SR to wydaje mi się że tylko same przody produkują...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mam pytanie.
Czy amortyzatory przednie KYB Ultra-sr dedykowane do p10 (nr katalogowy KYB 351013) pasują też do p11 ?
Bo z katalogu KYB wychodzi, że seria exel-G (KYB 341120) ma ten sam numer zarówno przy p10 jak i p11. Natomiast w rubryce p11 przy Ultra-sr nie ma już zdublowanego wpisu. Stąd moje wątpliwości.
Bo rozumiem, że one do standardowych spręzyn podchodzą, w sensie długości i skoku ?
Czy amortyzatory przednie KYB Ultra-sr dedykowane do p10 (nr katalogowy KYB 351013) pasują też do p11 ?
Bo z katalogu KYB wychodzi, że seria exel-G (KYB 341120) ma ten sam numer zarówno przy p10 jak i p11. Natomiast w rubryce p11 przy Ultra-sr nie ma już zdublowanego wpisu. Stąd moje wątpliwości.
Bo rozumiem, że one do standardowych spręzyn podchodzą, w sensie długości i skoku ?
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
U mnie 205/50 16" i do tego chcialbym je włożyc w seryjne sprezyny, to mysle ze nie byloby tak brutalnie na wyboistej drodze ?
Może ktos jeszcze by sie wypowiedzial kto jezdzi na Ultra-Sr ?
No i wciaz jeszcze nie mam jasnej odpowiedzi czy ultra-sr ma tą sama dlugosc co exel-g i bez problem z serynymi sprezynami sie dogaduje, bo z tego co widze to wszyscy je pakuja razem z obnizajacymi sprezynami. A ja wyjatkowo nie chce zeby przod sie obnizyl
Może ktos jeszcze by sie wypowiedzial kto jezdzi na Ultra-Sr ?
No i wciaz jeszcze nie mam jasnej odpowiedzi czy ultra-sr ma tą sama dlugosc co exel-g i bez problem z serynymi sprezynami sie dogaduje, bo z tego co widze to wszyscy je pakuja razem z obnizajacymi sprezynami. A ja wyjatkowo nie chce zeby przod sie obnizyl
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
Ultra sr są dedykowane do seryjnych sprężyn. śmiało montuj. w połączeniu w seryjną sprężyną będzie na pewno lepiej niż z konkurencyjnymi-miększymi amortyzatorami.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
I jak powiedział tak zrobił... dzięki Bodek za szybki i fachowy montaż.bodek pisze:Ultra sr są dedykowane do seryjnych sprężyn. śmiało montuj. w połączeniu w seryjną sprężyną będzie na pewno lepiej niż z konkurencyjnymi-miększymi amortyzatorami.
Ultra SR juz na przedniej osi. Przód minimalnie się uniósł, ale jak zobaczyłem w jak opłakanym stanie były poprzednie amorki (jeszcze oryginal Monroe) to się nie dziwię...były już strasznie wyklepane. Pierwsze wrażenia autko mniej nurkuje i sprawniej pokonuje ciasne zakrety i nawroty. Ale w aktualnie panujacych warunkach zimowych ciezko cos wiecej powiedziec. Czekam juz z niecierpliwoscia na wiosne...i na letnie 16tki
Co jeszcze mnie pozytywnie zaskoczyło w Ultra SR to coraz rzadziej spotykany już zapis: Made in Japan. Excel G są made in Czech.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
Ja twoje tez...mam nadzieje ze nie wrosnie tam w trawnik...po tygodniu tkwilo wciaz w tym samym :-miejscu. ...zeby tam jeszcze jakis ogodowy krasnal Bodka nie zamieszkal.bombel pisze:voyo, a to Twoje auto widziałem ostatnio u Bodka
Ale powiem ci ze ekstremalnie nisko siedzi. Nie wiem jak ty sie nim na codzien po polskich drogach nim poruszasz...
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr
Ruszyło się ostatnio, a potem znowu spadł sniegvoyo pisze:mam nadzieje ze nie wrosnie tam w trawnik..
A ja o Twoim mówiłem, że wygląda jak terenówka Tak na serio to moje auto jest na niedziele do kościoła. Na co dzień mam inne autavoyo pisze:Ale powiem ci ze ekstremalnie nisko siedzi. Nie wiem jak ty sie nim na codzien po polskich drogach nim poruszasz...
Koniec OT
Przy twojej primerce faktycznie sprawia takie wrażenie.bombel pisze: A ja o Twoim mówiłem, że wygląda jak terenówka
...ale na szczęście szybkie porównanie z "Jeepem" z Bodkowego podwórka jasno wyznacza granicę gdzie zaczyna się prawdziwy off road.
Wracając do tematu, ultra sr bardzo fajnie sie sprawuje. Nie jest przesadnie twardo, dobrze tłumi nierówności, jestem zadowolony z tego wyboru.
Ostatnio zmieniony 2013-02-21, 09:13 przez voyo, łącznie zmieniany 2 razy.
P11.144 Hatchback 2.0 16V (SR20DE) [PB/LPG] kolektor 4-2-1, mod rozrządu, zapłonu i egr