Jaki stożek kupić do naszych aut ?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Jaki stożek kupić do naszych aut ?
Od pewnego czasu zastanawiam się nad zmianą sportowej wkładki K&N na stożek. Myślę głównie o trzech markach K&N (bawełna - olejek), Fujita (bawełna – suchy) oraz Pipercross (gąbka z olejkiem). Interesuje mnie jakie przyrosty one generują, jak wygląda sprawa filtracji oraz ich czyszczenie. Może ktoś z was miał okazję testować te filtry i macie wyrobione już zdanie o tych produktach.
Pozdrawiam,
Wolfshade
Pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Ja mam K&N i też jest praktycznie bezobsługowy, raz na 10tys. piorę i naoliwiam.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Może Was zaciekawi... znalazłem test stożków zrobiony przez klubowicza miśków eclipse.
http://www.projectxs.pl//content/view/127/127/
testowane filtry to
1. Simota
2. KingDragon
3. K&N
4. Wiekszy K&N
5. Pipercross
szkoda, że jeszcze Fujity nie sprawdził
http://www.projectxs.pl//content/view/127/127/
testowane filtry to
1. Simota
2. KingDragon
3. K&N
4. Wiekszy K&N
5. Pipercross
szkoda, że jeszcze Fujity nie sprawdził
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Przedmuchiwanie Fujity to zabójstwo dla filtra i nieciekawa sprawa dla silnika. Fujita (filtr bezolejowy) jest owleczona bardziej spleciona warstwą bawełny co by poprawić filtrowanie. Przedmuchiwanie powoduje powstawanie prześwitów w bawełnie. To samo tyczy się filtrów mokrych ale tam mamy jeszcze olej wyłapujący kurz i piasek.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
hej
Wielkie dzięki za opnie a stosował ktoś z Was albo znajomych stożki firmy Pipercross ? opinie mają dobre a i w testach też ładnie wypadają.
Wielkie dzięki za opnie a stosował ktoś z Was albo znajomych stożki firmy Pipercross ? opinie mają dobre a i w testach też ładnie wypadają.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Też mi się obiło o uszy, że te grzybki to jedynie odfiltrowują żwir
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
xtomek pisze:ruda chwali sobie JR-a. Bedziesz miał problem z wyborem
hehe, żebyś wiedział że będę miał problem, ale daję sobie czas na zastanowienie
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
- Jacob_300zx
- wiem o czym pisze
- Posty: 83
- Rejestracja: 2010-11-17, 05:46
- Lokalizacja: Milwaukee /Chrzanow
- Kontakt:
Ja z wlasnego doswiadczenia zachwalam JWT Pop charger
http://www.jimwolftechnology.com/customer_results.asp
http://www.youtube.com/watch?v=MOLHLR8gBao tu masz na YT opisane co ma pod maska polecam JWT
http://www.jimwolftechnology.com/customer_results.asp
http://www.youtube.com/watch?v=MOLHLR8gBao tu masz na YT opisane co ma pod maska polecam JWT
z ciekawości pytam, widział z was ktoś ten zestaw? średnica montażowa stożka większa jak na 'parówę' w hondach
http://allegro.pl/dolot-simota-nissan-2 ... 99369.html
http://allegro.pl/dolot-simota-nissan-2 ... 99369.html
No dobrze, to ja odgrzeje kotleta
Zastanawiam się nad montażem filtra do swojej almery n16 (1,5 - 90 km) i tu rodzi się pytanie wkładka czy stożek?
Zastanawiam się nad stożkiem firmy Simota w obudowie, ewentualnie nad wkładką K&N lub JR FILTERS, co się lepiej sprawdzi przy instalacji gazowej i raczej miejskim cyklu jazdy. Z marszu powiem, że zależy mi na poprawie osiągów (elastyczność), a nie na dźwięku - jak to niektórzy montują stożki bo fajnie buczy
Mam już pewne doświadczenie z wkładkami K&N ale tylko w dizlach i powiem że jest mega poprawa moim zdaniem. W clio 1,5 dci (65 KM) i aktualnie w citroenie c2 1,4hdi (68 KM) turbo wcześniej wstaje (seria filtr 1,600 - 1700 z wkładką K&N 1200 - 1300) i jest duża poprawa elastyczności w dolnym zakresie obrotów i mniejszy spadek mocy przy wyższych.
Teraz pytanie do was obeznanych w temacie, poradźcie tylko bez szału bo rajdówki z tego nie zbuduje
Zastanawiam się nad montażem filtra do swojej almery n16 (1,5 - 90 km) i tu rodzi się pytanie wkładka czy stożek?
Zastanawiam się nad stożkiem firmy Simota w obudowie, ewentualnie nad wkładką K&N lub JR FILTERS, co się lepiej sprawdzi przy instalacji gazowej i raczej miejskim cyklu jazdy. Z marszu powiem, że zależy mi na poprawie osiągów (elastyczność), a nie na dźwięku - jak to niektórzy montują stożki bo fajnie buczy
Mam już pewne doświadczenie z wkładkami K&N ale tylko w dizlach i powiem że jest mega poprawa moim zdaniem. W clio 1,5 dci (65 KM) i aktualnie w citroenie c2 1,4hdi (68 KM) turbo wcześniej wstaje (seria filtr 1,600 - 1700 z wkładką K&N 1200 - 1300) i jest duża poprawa elastyczności w dolnym zakresie obrotów i mniejszy spadek mocy przy wyższych.
Teraz pytanie do was obeznanych w temacie, poradźcie tylko bez szału bo rajdówki z tego nie zbuduje
Z mojego doświadczenia wiem że raczej nie ma to większego sensu. Eksperymentowałem ze stożkiem w dieslu (renault Clio 1,5 dci) i efekty byłe podobne do instalacji stożka w wolnossącej benzynie. Auto straciło dużo na elastyczności w dolnym zakresie obrotów, a budziło się wtedy kiedy w dieslu powinna opadać moc. Więc troszke zaprzeczenie samej istoty silnika diesla (elastyczność od samego dołu) Poza tym generował ogromny hałas i dudnienie. Pewnie wykonany profesjonalnie dolot oparty na stożku w powiązaniu z dobrym wydechem i strojeniem na hamowni pozwoliłby na osiągnięcie przyrostów (podobnie zresztą w wolnossących benzynach), jednak do miasta do diesla i jak na to wychodzi do benzyny również najlepiej sprawdza się wkładka. Jest wygodna bo wkładamy ją w seryjną puszkę, w związku z czym w i tak ciasnych komorach w nowych autach nie musimy kombinować gdzie stożek umieścić, jak go odizolować termicznie i najważniejsze którędy poprowadzić dolot zimnego powietrza. W przypadku wkładki możemy się pokusić o lekka modyfikację dolotu zimnego powietrza.Drejk pisze:A jak się ma stożek do diesla i czy ma to jakikolwiek sens ?
O losie jak ktoś to przeczyta to gratuluje, chyba się rozpisałem