oskazip dziękuje za rade - biorę się za poszukiwania pod maską - mechanik ze mnie raczej marny - ale zaczynam się tym bawić
[ Dodano: 2013-02-07, 09:39 ]
I jeszcze jedno pytanie : szukałem przepływomierza zaraz za wylotem filtra powietrza i zonk - ( swoją drogą serwisówke mam do ... ) a na mój domysł - jest pod wlotem powietrza do przepustnicy
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
inaczej mówiąc jest z nią połączony - czyli idąc dalej muszę zdjąć pokrywę ( tą czarną półokrągłą i wtedy mogę dostać się do przepływki - poprawcie mnie jeżeli się mylę
z góry dzięki za wszelkie rady
[ Dodano: 2013-02-07, 12:51 ]
Namierzyłem przepływomierz (dla zainteresowanych fotka) - przeczyściłem ( łacznie z przepustnicą )... i dalej to samo nie poddaje się jadę dalej, w planach mam EGR ( kuracja za 50 gr )
[ Dodano: 2013-02-07, 13:55 ]
i jeszcze coś za instrukcją silnik, a w zasadzie komputer posiada funkcje "fuel cut kontrol " - wg papierków i zaprzyjaźnionego mechanika przy obrotach rzędu 2700 rpm, gdy komp nie dostaje ( z różnych przyczyn ) sygnału z czujki prędkościomierza może odciąć na chwile dopływ paliwa - może tu jest pies pogrzebany
[ Dodano: 2013-02-07, 14:00 ]
aha i jeszcze jedna,m zasłyszana teoria ( z pogranicza czarnej magii ) cyt ...to na pewno komputer. Silnik od resetu ( odłączony na długo akumulator ) kręcony był do około 2000 rpm - trzeba odpiąć akumulator ( też na długo ) i dać mu solidnie w ..... żeby komp "nauczył" się że można więcej ....
[ Dodano: 2013-02-20, 13:56 ]
EGR zaślepiony - bez zmian, walczę dalej