[ Primera] KUROI KAGE - Primera P11.144-GT replica
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
felgi felgami:) na razie umysl moj zajmuje swap:)
problem w tym ze sprzedajacy nie chce mi wyslac towaru, preferuje odb osobisty
ehhh-jak okazja sie trafia to trza z takimi przeciwnosciami sie spotkac 
na razie posmigam na 15", bedzie wiecej na swapa i mody-cel sr20de z taka moca jaka ma VILQ
to by mnie usatysfakcjonowalo
a co do kolorow felg tez uwazam ze sport bronze to dobra opcja, i brudu tak nie widac, gun metal tez pieknie sie komponuje, mam takie szczescie ze do czarnej budy wszystko ladnie spasuje:)
problem w tym ze sprzedajacy nie chce mi wyslac towaru, preferuje odb osobisty


na razie posmigam na 15", bedzie wiecej na swapa i mody-cel sr20de z taka moca jaka ma VILQ

a co do kolorow felg tez uwazam ze sport bronze to dobra opcja, i brudu tak nie widac, gun metal tez pieknie sie komponuje, mam takie szczescie ze do czarnej budy wszystko ladnie spasuje:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
MOje są w tym kolorzeAd@mus pisze: gun metal tez pieknie sie komponuje
[ Dodano: 2013-01-14, 14:07 ]
http://otomoto.pl/nissan-primera-primer ... 67204.html
zadna tajemnica
650zł za wszystko co na fotach
dawca:
p11.144 2001r. 180tys km w automacie
do ukladanki za jakis czas zaczne szukac skrzyni, polosiek, kolektora wydechowego, kompa i wiazki-to akurat chce miec z p11.144 (co z immo? kodowac sie da?)
650zł za wszystko co na fotach
dawca:
p11.144 2001r. 180tys km w automacie
do ukladanki za jakis czas zaczne szukac skrzyni, polosiek, kolektora wydechowego, kompa i wiazki-to akurat chce miec z p11.144 (co z immo? kodowac sie da?)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
szukanie okazji lekko mnie zmeczylo ale wkoncu jest:)
1.swoja droga potrzebna mi informacja czy sprzeglo z qg na 100% mi podejdzie do sr20?
2.zamach ten z qg mi spasi?? skoro sprzeglo jest podobno kompatybilne to zamach tez powinien spasowac czy zle mysle??
a tutaj to co chce zrobic zeby temat byl kolorowy to foto wciepie:

tak moglo by to wygladac
od poniedzialku chytom sie rozbrania klocka:)
1.swoja droga potrzebna mi informacja czy sprzeglo z qg na 100% mi podejdzie do sr20?
2.zamach ten z qg mi spasi?? skoro sprzeglo jest podobno kompatybilne to zamach tez powinien spasowac czy zle mysle??
a tutaj to co chce zrobic zeby temat byl kolorowy to foto wciepie:

tak moglo by to wygladac
od poniedzialku chytom sie rozbrania klocka:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Fajnie to wyglądaAd@mus pisze:
a tutaj to co chce zrobic zeby temat byl kolorowy to foto wciepie:
[url=http://img705.imageshack.us/img705/580/34574120full.jpg]Obrazek[/URL]

dziwnym fartem odpuscilem wyzej wklejony silnik bo sprzedawca nie mogl / nie umial nadac palety z przesylka, i dobrze. Bowiem trafila sie okazja lub "okazja" i zanabylem silnik z p11 SRI. Stan wizualny-kupa, srodek wielki zapytajnik?
za to dobra cena i masa gratow:
kpl silnik z osprzetem
komputer
poszatkowana wiazka-moze uda sie uratowac
kolektor z p11 GT
skrzynia biegow z polosiami
kpl 4 mcphersonow
zwrotnice
tarcze i zaciski
2 fotele SRI
rozporka tylna SRI
odcinek wydechu od kata do koncowego
i cos tam jeszcze...
za calosc 900zl+paliwo;)
ni i co, dobrze ze Ghost byl w Radlinie po jakies graty do nx-a, w drodze powrotnej odwiedzil mnie z Agą i pomogłem mu wsadzić silnik do mojej kotlowni, silnik nadmieniam kpl ze skrzynia
100m na przyczepce w sniegu na 20cm, potem rozladunek reczny i recznie po 4 schodkach
ale mnie plecy Bolą
ale teraz mozna dlubac w ciepelku za to 
Jeszcze raz wielkie dzieki Marku!!!!
za to dobra cena i masa gratow:
kpl silnik z osprzetem
komputer
poszatkowana wiazka-moze uda sie uratowac
kolektor z p11 GT
skrzynia biegow z polosiami
kpl 4 mcphersonow
zwrotnice
tarcze i zaciski
2 fotele SRI
rozporka tylna SRI
odcinek wydechu od kata do koncowego
i cos tam jeszcze...
za calosc 900zl+paliwo;)
ni i co, dobrze ze Ghost byl w Radlinie po jakies graty do nx-a, w drodze powrotnej odwiedzil mnie z Agą i pomogłem mu wsadzić silnik do mojej kotlowni, silnik nadmieniam kpl ze skrzynia

100m na przyczepce w sniegu na 20cm, potem rozladunek reczny i recznie po 4 schodkach
ale mnie plecy Bolą


Jeszcze raz wielkie dzieki Marku!!!!
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
silnik juz prawie w czesciach, prawie bo priorytetowo chcialem sciagnac glowice zeby ja jako pierwsza przygotowac, oczyscic, splanowac, uszczelnic i poprawic
od srodka nie wyglada to zle, masa nagaru, ktory dostalem gratis do silnika (jesli ktos jest chetnty to odsprzedam, doskonale uszczelnia stare silniki-info PW
)
blok od gory wyglada tez nienajgorzej, tloki z nagarem, ale tuleje cylindrow nie maja krawedzi ani przycierek, widac slady szlifu-albo fabryczne albo ktos juz ryja wkladal w silnik
foto:
w trakcie takich prac warto numerowac tajle, ja robie SR pierwszy raz dlatego staram sie czesci katalogowac:

reszta gratow czeka na czyszczenie i odswierzenie:
jutro sciagamy zawory, myjemy lepe, i jak juz wspomnialem to bedzie 1szy etap prac remontowo tjuningowych
plany co do lepy:
-czyszczenie
-planowanie -1mm
-docieranie gniazd
-porting wyrownujacy kartery z kolektorami
-walek z GT
-mod rozrzadu
-lakierowanie korpusu
od srodka nie wyglada to zle, masa nagaru, ktory dostalem gratis do silnika (jesli ktos jest chetnty to odsprzedam, doskonale uszczelnia stare silniki-info PW

blok od gory wyglada tez nienajgorzej, tloki z nagarem, ale tuleje cylindrow nie maja krawedzi ani przycierek, widac slady szlifu-albo fabryczne albo ktos juz ryja wkladal w silnik
foto:



w trakcie takich prac warto numerowac tajle, ja robie SR pierwszy raz dlatego staram sie czesci katalogowac:




reszta gratow czeka na czyszczenie i odswierzenie:


jutro sciagamy zawory, myjemy lepe, i jak juz wspomnialem to bedzie 1szy etap prac remontowo tjuningowych
plany co do lepy:
-czyszczenie
-planowanie -1mm
-docieranie gniazd
-porting wyrownujacy kartery z kolektorami
-walek z GT
-mod rozrzadu
-lakierowanie korpusu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Oddaj blok wał korby tłoki oraz głowice do Auto Szlifu. Wydrukuj z manuala wartości nominalne tych podzespołów co by sprawdzili czy wszystko trzyma się kupy.
Kiedy poznasz ich opinie będziesz miał czarno na białym czy warto się w to bawić czy jak pisze Bombel na złom.
Ciekawi mnie w której grupie selekcyjne jest wał
Kiedy poznasz ich opinie będziesz miał czarno na białym czy warto się w to bawić czy jak pisze Bombel na złom.
Ciekawi mnie w której grupie selekcyjne jest wał

okej
dzialamy dalej
w odpowiedzi na rysy w bloku to znalazlem foto w necie po honowaniu:
blok na smietnik??
zawiesilem sie na glowicy i nie moge podjac decyzji
korci mnie usuniecie tego wypustka:
kij wie po co on tu jest, po mojemu ma kierunkowac i rozbijac mgle paliwowa ale po co
przecierz mgla paliwowa jest wsysana pod vacum cylindra, a my chcemy zrobic przeciag w glowicy, usprawnic przeplyw mieszanki i gazow
z tego co poogladalem i poczytalem w DET i VE tego cyca nie ma, a watpie zeby te silniki az tak bardzo sie roznily
tutaj jakis porting z zagranicznego forum:
jest to poprawnie wykonany porting czy przyklad jak popsuc lepe??
sprawa dotyczy silnika n/a
tutaj jest link do tematu: http://www.sr20-forum.com/vvl/60170-sr2 ... stons.html
czekam na wskazowki
[ Dodano: 2013-02-03, 15:20 ]
okej juz sie dowiedzialem ze owe garby to samoregulatory zaworowe, wiec nie wolno ich tykac
co wiecej, vvl tego nie ma a w high porcie sa one umiejscowione w innym miejscu-po co nissan tutaj zastosowal taka lipe?
czyli z sr20de glowa z high porta tj eGT, sunny GTI, 100nx GTI to wdzieczniejsze silniki do portingu:)
up 04-02-13
sprawa ma sie tak ze uszczelka jest juz pasowna:
duzo zlizac sie nie da, wszedzie kanaly i problemy, dostosowalem juz kartery do uszczelki, najbardziej nie gra przy wycieciu wtrysku i troche na dole, dookola tylko kosmetyka na po lewej i prawej str kanalu usowam dodatkowo slad po stopie
dodatkowo lekko poprawiam zejscie kanalu, moze troszke popracuje za gniazdami zaworowymi
[ Dodano: 2013-02-06, 22:26 ]
dzisiaj dostalem cynk z autoszlifu
panewki wyje... ale naszczescie wal i korby sa ok, pod panewkami glownymi przy nominalnych wartosciach jest 3setki luzu, tylko na jedej luz wynosi 4setki
cylindry tez ok ale pan inzynier postanowil przeleciec jeden cylinder, w nominalnej wartosci delikatnie go wyrowujac
tloki zakladac chce z p10 ze wzgledu na szersze, ale czy lepsze nie wiem ale napewno tansze pierscienie 3x1,5x1,5
kanaly ssace juz gotowe, nie jest to wykonczenie z NASA ale napewno poprawilem pare niedorobek, dalej w kolejce czekaja wydechowe:) potem glowica przepustnica i skladamy slupek:)
dzialamy dalej
w odpowiedzi na rysy w bloku to znalazlem foto w necie po honowaniu:

blok na smietnik??

zawiesilem sie na glowicy i nie moge podjac decyzji
korci mnie usuniecie tego wypustka:


kij wie po co on tu jest, po mojemu ma kierunkowac i rozbijac mgle paliwowa ale po co
przecierz mgla paliwowa jest wsysana pod vacum cylindra, a my chcemy zrobic przeciag w glowicy, usprawnic przeplyw mieszanki i gazow
z tego co poogladalem i poczytalem w DET i VE tego cyca nie ma, a watpie zeby te silniki az tak bardzo sie roznily
tutaj jakis porting z zagranicznego forum:



jest to poprawnie wykonany porting czy przyklad jak popsuc lepe??

sprawa dotyczy silnika n/a
tutaj jest link do tematu: http://www.sr20-forum.com/vvl/60170-sr2 ... stons.html
czekam na wskazowki
[ Dodano: 2013-02-03, 15:20 ]
okej juz sie dowiedzialem ze owe garby to samoregulatory zaworowe, wiec nie wolno ich tykac
co wiecej, vvl tego nie ma a w high porcie sa one umiejscowione w innym miejscu-po co nissan tutaj zastosowal taka lipe?
czyli z sr20de glowa z high porta tj eGT, sunny GTI, 100nx GTI to wdzieczniejsze silniki do portingu:)
up 04-02-13
sprawa ma sie tak ze uszczelka jest juz pasowna:



duzo zlizac sie nie da, wszedzie kanaly i problemy, dostosowalem juz kartery do uszczelki, najbardziej nie gra przy wycieciu wtrysku i troche na dole, dookola tylko kosmetyka na po lewej i prawej str kanalu usowam dodatkowo slad po stopie
dodatkowo lekko poprawiam zejscie kanalu, moze troszke popracuje za gniazdami zaworowymi
[ Dodano: 2013-02-06, 22:26 ]
dzisiaj dostalem cynk z autoszlifu
panewki wyje... ale naszczescie wal i korby sa ok, pod panewkami glownymi przy nominalnych wartosciach jest 3setki luzu, tylko na jedej luz wynosi 4setki

cylindry tez ok ale pan inzynier postanowil przeleciec jeden cylinder, w nominalnej wartosci delikatnie go wyrowujac
tloki zakladac chce z p10 ze wzgledu na szersze, ale czy lepsze nie wiem ale napewno tansze pierscienie 3x1,5x1,5
kanaly ssace juz gotowe, nie jest to wykonczenie z NASA ale napewno poprawilem pare niedorobek, dalej w kolejce czekaja wydechowe:) potem glowica przepustnica i skladamy slupek:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW