Zlot 2013
Nie ma co dywagować na temat dodatkowych klas. Ważne jest że jak ktoś ma ochotę się pościgać to jest miejsce i czas na to. Nie trzeba stawać z furami zrobionymi na "grubo" tylko podobnymi w klasie. Wysokie miejsca zawsze będą obstawione przez tych co wsadzili kupe kasy w auto a przede wszystkim modzenie ich. Ja np. chciał bym zrobić jak najlepszy czas, ewentualnie poprawić się w stosunku do zrobionych wcześniej itd. Wleciałem teraz do klasy turbo gdzie też nie mam szans ze zmodzonymi SX-ami czy GTiR-ami ale nie będę płakał.
W zeszłym roku można było się ciąć na prostej do woli po zakończeniu turnieju... w sumie nie było jakoś dużej ilości aut i sprawnie poszło.
Pawel18PL, ma fajne pomysły na dodatkowe zabawy na lotnisku... warto przemyśleć.
W zeszłym roku można było się ciąć na prostej do woli po zakończeniu turnieju... w sumie nie było jakoś dużej ilości aut i sprawnie poszło.
Pawel18PL, ma fajne pomysły na dodatkowe zabawy na lotnisku... warto przemyśleć.
Nissan Primera SR20DE+T
Puste coby komuś żyłka nie pękła 

Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
to ja coś dorzuce od siebie w temacie ogólnopolskiego zlotu:) przeczytałem caaaaaaały temat i gdzieś nieśmiało rzucono pomysł organizacji tego przedsięwzięcia bardziej na południu bo ponoć my z "dołu" mapy mamy zawsze najdalej
może ktoś z południowców rzuciłby jakimś pomysłem, bo z przykrością stwierdzam, że ja nic specjalnego nie znalazłem.. -.-
pozdróóóóóóófki

pozdróóóóóóófki

Co do konkurencji, które zaproponował Paweł, to wszystkie mi się podobają
... jednak jak znam życie, to po piątkowych baletach będzie ciężko 
Podpisując się pod słowami Sajmooona ...... " Ja osobiście, i myślę że w ogóle całe 3city, w dużym stopniu zmieniło podejście do organizacji zlotów po tym jak organizowaliśmy Północny i zobaczyliśmy ile to tak naprawdę potrzeba zaangażowania "
Mam ogromną nadzieję, że na najbliższym Zlocie nie zabraknie rąk do pomocy i będzie spora część uczestników która pomoże w przygotowaniu poszczególnych konkurencji/zabaw.
Wiem, że do Zlotu jeszcze sporo czasu i nawet jeszcze nie jest znana konkretna lokalizacja, ale skoro jesteśmy już przy sprawach organizacyjnych, to chciałbym się dowiedzieć jak się zapatrujecie na sposób przeprowadzania "OESu"
Na ostatnim Zlocie pomagałem zarówno w przygotowaniu jak i podczas trwania konkurencji i nie obyło się od krytyki...... mianowicie jednej z osób( o innych nie słyszałem) nie odpowiadało, że jadą wszystkie klasy po kolei .......
Podam szybki przykład: mamy trzy przejazdy i cztery klasy.
Rozwiązanie które było w zeszłym roku: zaczynamy pierwszy przejazd od najniższej klasy, a kończymy na najwyższej..... następnie rozpoczynamy 2 próbę w tej samej kolejności ... itd.
Rozwiązanie to jednak nie spodobało się Adexowi( do którego zresztą nic nie mam
) i dlatego myślę, że teraz na spokojnie mogą się ustosunkować osoby uczestniczące w tego typu konkurencjach:
1. Rozwiązanie jak w zeszłym roku
2. Trzy przejazdy jednej klasy i dopiero przejście do następnej.
3. "Wolna amerykanka"...... ustawia się kolejka i podjeżdża kto che i kiedy chce, ale nie więcej niż trzy razy.
4. Inne propozycje


Podpisując się pod słowami Sajmooona ...... " Ja osobiście, i myślę że w ogóle całe 3city, w dużym stopniu zmieniło podejście do organizacji zlotów po tym jak organizowaliśmy Północny i zobaczyliśmy ile to tak naprawdę potrzeba zaangażowania "
Mam ogromną nadzieję, że na najbliższym Zlocie nie zabraknie rąk do pomocy i będzie spora część uczestników która pomoże w przygotowaniu poszczególnych konkurencji/zabaw.
Wiem, że do Zlotu jeszcze sporo czasu i nawet jeszcze nie jest znana konkretna lokalizacja, ale skoro jesteśmy już przy sprawach organizacyjnych, to chciałbym się dowiedzieć jak się zapatrujecie na sposób przeprowadzania "OESu"
Na ostatnim Zlocie pomagałem zarówno w przygotowaniu jak i podczas trwania konkurencji i nie obyło się od krytyki...... mianowicie jednej z osób( o innych nie słyszałem) nie odpowiadało, że jadą wszystkie klasy po kolei .......
Podam szybki przykład: mamy trzy przejazdy i cztery klasy.
Rozwiązanie które było w zeszłym roku: zaczynamy pierwszy przejazd od najniższej klasy, a kończymy na najwyższej..... następnie rozpoczynamy 2 próbę w tej samej kolejności ... itd.
Rozwiązanie to jednak nie spodobało się Adexowi( do którego zresztą nic nie mam

1. Rozwiązanie jak w zeszłym roku
2. Trzy przejazdy jednej klasy i dopiero przejście do następnej.
3. "Wolna amerykanka"...... ustawia się kolejka i podjeżdża kto che i kiedy chce, ale nie więcej niż trzy razy.
4. Inne propozycje

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Na dwóch zlotach w Charzykowych na których pomagałem przy OSie to dawało radę z kilku powodów:3. "Wolna amerykanka"...... ustawia się kolejka i podjeżdża kto che i kiedy chce, ale nie więcej niż trzy razy.
1. OS zaczynał się równocześnie z 1/4 w związku z tym kto nie chciał jechać na 1/4 jechał na OS i jechał 3 razy bo tyle było dozwolone
2. Nie było problemu z ustawianiem się ludzi z klasami w kolejce
3. Nie było opcji żeby ktoś się zamulił i nie pojechał ani razu a w sumie kazdy kto jechał raz wykorzystywał 3 przejazdy

4. Dla organizatorów i osób odpowiedzialnych było to wygodne bo wystarczyło mieć spis zlotowiczów z ich numerami które zawsze każdy musi mieć na aucie jechał czas się zapisywało przy numerze zlotowym i po sprawie
Miało to też "minus" pewien chodziło o znajomość trasy pomimo przygotowania mapki, co jakiś czas jak się nazbierało około 5-6 osób które nie startowały robiliśmy wolny przejazd z pilotem

Ważne wg mnie jest to właśnie żeby wszystko trwało jednocześnie i żeby znalazła się grupka osób która pomoże i na przykład zmieni przy pomiarze czasów bo osoby które się tym zajmują też zawsze chciały by mieć coś z lotniska

Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
ja tez nie ukrywam, że czekanie na swoją kolejkę na ostatnim zlocie nie należało do miłych i byłoby fajnie jakby w tym roku rozwiązać sprawę inaczej, sam przejazd super ale to czekanie..
pewnie wiadomo jest, że potrzeba w jednym czasie około 5 osób do obsługi OSu (ilość zależna od sprzętu pomiarowego, mety/startu, rozmieszczenia toru itd.) i fajnie jest jeśli te 5 osób ma zmienników, czyli np jeśli start OSu zaczynamy o 10 a kończymy o 15 (i na dodatek jest upał) to potrzebne są minimum dwie ekipy aby to ogarnąć i żeby mieć radość z bycia na lotnisku
pewnie wiadomo jest, że potrzeba w jednym czasie około 5 osób do obsługi OSu (ilość zależna od sprzętu pomiarowego, mety/startu, rozmieszczenia toru itd.) i fajnie jest jeśli te 5 osób ma zmienników, czyli np jeśli start OSu zaczynamy o 10 a kończymy o 15 (i na dodatek jest upał) to potrzebne są minimum dwie ekipy aby to ogarnąć i żeby mieć radość z bycia na lotnisku
Co z osobami, które chciałyby brać udział w obu konkurencjach OES, 1/4 oraz chciałyby obserwować zmagania innych uczestników ?
Dla mnie imprezy tego typu, to nie tylko przejechać swoją próbę i po sprawie. Wielką przyjemność sprawia mi nie tylko moja próba, ale obserwowanie zmagań innych osób.
Faktycznie, puszczanie samochodów na OES klasami w określonej kolejności, może co niektórych denerwować i w konsekwencji takie osoby mogą nie czekać na kolejne próby.....
Trzeba jednak dostrzec również plusy takiego przebiegu konkurencji:
1.Uczestnicy mają stały wgląd na czasy w jakim udało im się przejechać próbę w danej kolejce.
2. Znają czas konkurenta z klasy, buduję się "zdrowa rywalizacja" i są chyba większe emocje
3. Czekając na następną kolejkę, mogą obserwować zmagania konkurentów, wyciągać wnioski z ich przejazdu...np. który odcinek należy jak przejechać, gdzie uważać żeby nie wyskoczyć z trasy itp.
Osobiście to faktycznie zrobiłbym tylko taryfę ulgową dla osób które są z dziećmi lub mają konkretny powód np. organizują jakieś inne konkurencje itp.
Po to jest ten temat aby zaplanować wszystko jak najlepiej i obyło się bez zgrzytów.
Dla mnie( z wymienionych wyżej powodów ) organizacja tych dwóch konkurencji w tym samym czasie nie jest świetnym rozwiązaniem, jednak ze względu na to że każdy lubi co innego to postaram się dostosować do planu Zlotu 2013
Oczywiście oferuję swoją pomoc przy planowaniu i organizacji.
Dla mnie imprezy tego typu, to nie tylko przejechać swoją próbę i po sprawie. Wielką przyjemność sprawia mi nie tylko moja próba, ale obserwowanie zmagań innych osób.
Faktycznie, puszczanie samochodów na OES klasami w określonej kolejności, może co niektórych denerwować i w konsekwencji takie osoby mogą nie czekać na kolejne próby.....
Trzeba jednak dostrzec również plusy takiego przebiegu konkurencji:
1.Uczestnicy mają stały wgląd na czasy w jakim udało im się przejechać próbę w danej kolejce.
2. Znają czas konkurenta z klasy, buduję się "zdrowa rywalizacja" i są chyba większe emocje
3. Czekając na następną kolejkę, mogą obserwować zmagania konkurentów, wyciągać wnioski z ich przejazdu...np. który odcinek należy jak przejechać, gdzie uważać żeby nie wyskoczyć z trasy itp.
Osobiście to faktycznie zrobiłbym tylko taryfę ulgową dla osób które są z dziećmi lub mają konkretny powód np. organizują jakieś inne konkurencje itp.
Po to jest ten temat aby zaplanować wszystko jak najlepiej i obyło się bez zgrzytów.
Dla mnie( z wymienionych wyżej powodów ) organizacja tych dwóch konkurencji w tym samym czasie nie jest świetnym rozwiązaniem, jednak ze względu na to że każdy lubi co innego to postaram się dostosować do planu Zlotu 2013

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Organizowanie prób jedna po drugiej jest fajne i wg mnie najbardziej się sprawdza.
1. Organizatorzy jednej konkurencji mogą brać udział w drugiej
2. Nie ma niepotrzebnego jeżdżenia
3. Można obejrzeć wszystkie przejazdy
4. Nie trzeba każdemu osobno tłumaczyć
Co do argumentu czekania w kolejce. A gdzie się Wam śpieszy? Raz na rok jest zlot, więc popatrzmy co inni zrobili w autach lub poprawili technikę.
1. Organizatorzy jednej konkurencji mogą brać udział w drugiej
2. Nie ma niepotrzebnego jeżdżenia
3. Można obejrzeć wszystkie przejazdy
4. Nie trzeba każdemu osobno tłumaczyć
Co do argumentu czekania w kolejce. A gdzie się Wam śpieszy? Raz na rok jest zlot, więc popatrzmy co inni zrobili w autach lub poprawili technikę.
Ok jest fajne oglądanie OSów jak jest na to miejsce tak jak było ostatnio ta górka do oglądania nadawała się świetnie, jednak np w Charzykowych też coś się widziało stojąc za linią start-meta jednak nie aż tak dokładnie
Dużo przed zlotem będzie można przemyśleć znając już dokładne miejsce zlotu, długość pasa( bądź wymiary placów ) oraz w miarę dokładne zdjęcia z uwzględnieniem różnego typu uwarunkowań i przeszkód które z odrobiną inwencji można wykorzystać do różnego rodzaju zabaw
Co do OS można spróbować innej opcji zaczyna się po ćwiartce aaale jest wolna amerykanka bez puszczania klasami
I taka sugestia może żeby jakby usprawnić funkcjonowanie OS to żeby osoby odpowiedzialne za niego już w czwartek pojechały na lotnisko i go obmyśliły przygotowały a w piątek przyjeżdża się tylko rozstawia i jazda. Ktoś może powiedzieć że na trzeba przeznaczyć czas prywatny za zlocie, a i owszem zgadza się jednak jest to wygodne rozwiązanie w piątek, a spędzając 3 godziny w czwartek na lotnisku można dużo więcej i jeszcze ciekawiej wymyślić niż w piątek powiedzmy na szybko w godzinę
[ Dodano: 2013-01-14, 14:15 ]

Dużo przed zlotem będzie można przemyśleć znając już dokładne miejsce zlotu, długość pasa( bądź wymiary placów ) oraz w miarę dokładne zdjęcia z uwzględnieniem różnego typu uwarunkowań i przeszkód które z odrobiną inwencji można wykorzystać do różnego rodzaju zabaw

Co do OS można spróbować innej opcji zaczyna się po ćwiartce aaale jest wolna amerykanka bez puszczania klasami
I taka sugestia może żeby jakby usprawnić funkcjonowanie OS to żeby osoby odpowiedzialne za niego już w czwartek pojechały na lotnisko i go obmyśliły przygotowały a w piątek przyjeżdża się tylko rozstawia i jazda. Ktoś może powiedzieć że na trzeba przeznaczyć czas prywatny za zlocie, a i owszem zgadza się jednak jest to wygodne rozwiązanie w piątek, a spędzając 3 godziny w czwartek na lotnisku można dużo więcej i jeszcze ciekawiej wymyślić niż w piątek powiedzmy na szybko w godzinę

[ Dodano: 2013-01-14, 14:15 ]
Trzeba jeszcze brać pod uwagę że mogą być osoby które chcą przejechać się tylko na OS bo 1/4 ich w ogóle nie kręci i taka osoba pewnie z wielką chęcią by zrobiła sobie swoje 3 przejazdy w momencie kiedy odbywa się ćwiartka.bombel pisze:Co do argumentu czekania w kolejce. A gdzie się Wam śpieszy? Raz na rok jest zlot, więc popatrzmy co inni zrobili w autach lub poprawili technikę.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Tak w zeszłym roku byłoI taka sugestia może żeby jakby usprawnić funkcjonowanie OS to żeby osoby odpowiedzialne za niego już w czwartek pojechały na lotnisko i go obmyśliły przygotowały a w piątek przyjeżdża się tylko rozstawia i jazda.

To mogą się poopalać lub grillowaćSajmooon pisze:Trzeba jeszcze brać pod uwagę że mogą być osoby które chcą przejechać się tylko na OS bo 1/4 ich w ogóle nie kręci i taka osoba pewnie z wielką chęcią by zrobiła sobie swoje 3 przejazdy w momencie kiedy odbywa się ćwiartka.

Sam dobrze podkreśliłeś, że wszelkie szczegóły będzie można ustalić kiedy już będzie znane miejsce organizacji Zlotu. Dobrze jest , że już teraz na pewne sprawy zwracamy uwagę i zapewne zaowocuję to w przyszłości.
Odnośnie czwartku przed dzień lotniska, to oczywiście, że pojechaliśmy, ale jak się okazało lotnisko było wynajęte i był trening driftu, natomiast w miejscu gdzie był organizowany Oes motocykliści trenowali stunt ..... jedyne co mogliśmy zrobić, to z górki o której wspomniałeś zrobiliśmy prototypowy szkic. Z oponami mogliśmy wjechać dopiero następnego dnia
Kolejną przeszkodą było to iż osoby odpowiedzialne za organizację dostały się do ćwierćfinału, półfinału oraz do finału 1/4mili
Dlatego w tym roku musimy działać większą ekipą i mam nadzieję, że 3city weźmie udział w organizacji
Odnośnie czwartku przed dzień lotniska, to oczywiście, że pojechaliśmy, ale jak się okazało lotnisko było wynajęte i był trening driftu, natomiast w miejscu gdzie był organizowany Oes motocykliści trenowali stunt ..... jedyne co mogliśmy zrobić, to z górki o której wspomniałeś zrobiliśmy prototypowy szkic. Z oponami mogliśmy wjechać dopiero następnego dnia

Kolejną przeszkodą było to iż osoby odpowiedzialne za organizację dostały się do ćwierćfinału, półfinału oraz do finału 1/4mili
Dlatego w tym roku musimy działać większą ekipą i mam nadzieję, że 3city weźmie udział w organizacji

└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
- sergiej
- fanatyk nissana
- Posty: 4155
- Rejestracja: 2009-12-07, 20:01
- Lokalizacja: Szczecin k.Kluczkowa
no właśnie trzeba zrobić tak żeby od końca jednej konkurencji do drugiej nie było zbytnio długiego przestoju ...bo wiele osób z nudów pojechało do ośrodka ...
dołączam sie do słów szalonego , że im wiecej osób z doświadczeniem weźmie sie za organizacje to dojdziemy do takiego kompromisu ze spodoba sie kazdemu
dołączam sie do słów szalonego , że im wiecej osób z doświadczeniem weźmie sie za organizacje to dojdziemy do takiego kompromisu ze spodoba sie kazdemu

Ja tam z chęcią pomogę nie ma problemuSzalony pisze:Dlatego w tym roku musimy działać większą ekipą i mam nadzieję, że 3city weźmie udział w organizacji

Ale reszta niech wypowiada się sama

No wiesz Bombel bez przesady myśmy się rok temu już naprawdę nudzili czekając na OS ( mimo że Rugby trochę nas zajełobombel pisze:Sajmooon napisał/a:
Trzeba jeszcze brać pod uwagę że mogą być osoby które chcą przejechać się tylko na OS bo 1/4 ich w ogóle nie kręci i taka osoba pewnie z wielką chęcią by zrobiła sobie swoje 3 przejazdy w momencie kiedy odbywa się ćwiartka.
To mogą się poopalać lub grillować

Aaaa i bardzo duża prośba jeszcze ode mnie czy osoby które będą ogarniały temat lotniska i noclegu mogły by zorganizować "Rajd" jak rok temu bo to była meeeega świetna zabawa

Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Jestem za tym aby organizować jednocześnie konkurencje, każdy jak tylko będzie chciał to zdąży wystartować we wszystkim.
Organizatorzy danych konkurencji jak się postarają to na pewno znajdą chętnych na zastępstwo. Przecież żadna z nich nie będzie trwała godzinę. Przy takiej ilości osób jakie przyjeżdżają na zlot to szkoda marnować czas na ustawianie konkurencji po kolei.
Minusem ustawiania konkurencji jedna po drugiej i potem w/g klas czy tam grup pojazdów jest to że każdy na każdego czeka a w tym czasie mógłby bawić się gdzie indziej, pozwiedzać okolicę, bez stresu zjeść cokolwiek, pogadać i zaprezentować swoje autko.
Jak każdy będzie mógł startować w dowolnym momencie to będzie sobie wybierał co woli, OS czy 1/4.
Będzie może większy chaos ale to właśnie rola organizatorów żeby na koniec to policzyć i poukładać.
Jak dla mnie to większy FUN jest jak w danym momencie mogę startować tam gdzie chcę a nie czekać pół dnia na swoją kolej.
Nie każdy jest w stanie wytrwać do końca dnia po to aby wystartować we wszystkich przejazdach w OS'ie, bo w 1/4 nie ma np. ochoty itp.
Organizator ubiegłorocznego OS'u na pewno ma dane ile osób wystartowało w pierwszym przejeździe a ile w ostatnim (bo nie chciało im się czekać lub nie mogli)
nie wspominając już o tych którzy do niego po prostu nie dotrwali
[ Dodano: 2013-01-14, 18:17 ]
bombel, jestem za ASG
tylko nie wiem czy mi bateria działa.
Organizatorzy danych konkurencji jak się postarają to na pewno znajdą chętnych na zastępstwo. Przecież żadna z nich nie będzie trwała godzinę. Przy takiej ilości osób jakie przyjeżdżają na zlot to szkoda marnować czas na ustawianie konkurencji po kolei.
Minusem ustawiania konkurencji jedna po drugiej i potem w/g klas czy tam grup pojazdów jest to że każdy na każdego czeka a w tym czasie mógłby bawić się gdzie indziej, pozwiedzać okolicę, bez stresu zjeść cokolwiek, pogadać i zaprezentować swoje autko.
Jak każdy będzie mógł startować w dowolnym momencie to będzie sobie wybierał co woli, OS czy 1/4.
Będzie może większy chaos ale to właśnie rola organizatorów żeby na koniec to policzyć i poukładać.
Jak dla mnie to większy FUN jest jak w danym momencie mogę startować tam gdzie chcę a nie czekać pół dnia na swoją kolej.
Nie każdy jest w stanie wytrwać do końca dnia po to aby wystartować we wszystkich przejazdach w OS'ie, bo w 1/4 nie ma np. ochoty itp.
Organizator ubiegłorocznego OS'u na pewno ma dane ile osób wystartowało w pierwszym przejeździe a ile w ostatnim (bo nie chciało im się czekać lub nie mogli)
nie wspominając już o tych którzy do niego po prostu nie dotrwali
[ Dodano: 2013-01-14, 18:17 ]
bombel, jestem za ASG

tylko nie wiem czy mi bateria działa.
kiedyś podobno (tak słyszałam) ćwiarta była inaczej rozwiązana, dostępny jest super sprzęt do pomiaru więc tym bardziej nie powinno to sprawiać problemu a mianowicie stawał każdy z kim chciał i wyciągano najlepszy czas przejazdu
czyli np każdy ma 3 próby i nie ważne z kim stanie na kresce, wyniki i tak są rejestrowane i łatwo jest wyłonić zwycięzcę
czyli np każdy ma 3 próby i nie ważne z kim stanie na kresce, wyniki i tak są rejestrowane i łatwo jest wyłonić zwycięzcę
rzucam propozycje zmian, teraz jest na to czas, myślcie intensywnie, rozważcie za i przeciw i pamiętajcie że coraz więcej nas przyjeżdża z rodzinami, poza tym może warto spróbować czegoś innego od czasu do czasu
dobrze by było jakby sie więcej osób wypowiedziało bo wiadomo że lepiej jest dopasować się do większości, nawet jeśli ktoś z szanownych modów musiałby z czegoś zrezygnować

dobrze by było jakby sie więcej osób wypowiedziało bo wiadomo że lepiej jest dopasować się do większości, nawet jeśli ktoś z szanownych modów musiałby z czegoś zrezygnować

- Dreams
- fanatyk nissana
- Posty: 2177
- Rejestracja: 2011-04-29, 22:58
- Lokalizacja: Sweden/Cz-wa
- Kontakt:
Ja się wypowiedzieć za dużo nie mogę bo byłem dopiero raz na Zlocie ale Zlot 2012 moim zdaniem był zorganizowany super:) a na dzielenie klas czyli od np.1.1 do 2.0 i czy potem klasy turbo to dobre rozwiazanie to tak jak kazdy bedzie jezdził jak będzie chciał to zrobi sie tylko zamieszanie a tak przynajmniej bedziemy mieli czas na podziwianie wszystkich samochodów tych bardziej zmodzonych i tych mniej:) i racja bombel, Komu gdzie sie spieszy
Zlot raz do roku wiec można poczekać i podziwiać wszystkie auta:) A jeśli będzie większość żeby nie dzielić klas to też poprę xD kompromisowy jestem 
A jeśli chodzi o OES to ja akurat z przyjemnością czekałem na swoja kolej a startowałem jako z ostatnich i podziwiałem jak zmagają się inni z trasa i to jest piękne a nie przejechać swoje i koniec możemy już jechać a inni co są na końcu to nie pokażą nić bo komu jak większość się zmyje:) i faktycznie może lepiej OESA pierw zrobić
a potem 1/4 


A jeśli chodzi o OES to ja akurat z przyjemnością czekałem na swoja kolej a startowałem jako z ostatnich i podziwiałem jak zmagają się inni z trasa i to jest piękne a nie przejechać swoje i koniec możemy już jechać a inni co są na końcu to nie pokażą nić bo komu jak większość się zmyje:) i faktycznie może lepiej OESA pierw zrobić


Plusem takiego rozwiązania jest to, że po OESie samochody będą miały odpowiednią ilość paliwa do startów na 1/4milisergiej pisze:zawsze mozna najpierw zrobic OeSa ...a potem ćwiarteczke na ktora napewno wszyscy poczekaja

Moje zdanie odnośnie sposobu rozgrywania konkurencji jest już chyba dobrze znane, ale jak powiedziałem dostosuję się do większości.
Mam tylko jeszcze takie pytanie do osób które są za jednoczesnym przeprowadzaniem konkurencji. Którą z konkurencji będą zabezpieczać ratownicy medyczni ?
└(-.-)┘┌(-.-)┘┌(-.-)┐└(-.-)┐
Tak jak było 2 i 3 lata temu i z czym nie było problemu najpierw stali z tego co pamiętam na parkingu a jak zaczęły się konkurencje to przy 1/4 bo droga w kierunku równocześnie odbywającego się OSu była prosta jak z bicza strzelił bo był to drugi kraniec lotniska.Szalony pisze:Mam tylko jeszcze takie pytanie do osób które są za jednoczesnym przeprowadzaniem konkurencji. Którą z konkurencji będą zabezpieczać ratownicy medyczni ?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs

Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
powiem tak- ponieważ mamy w planach również udział w innych wyjazdach więc jeżeli termin zlotu będzie nam odpowiadał to przyjedziemy, niezależnie od miejsca a ponieważ nie biorę udziału w żadnych wyścigach więc zgłoszę się wtedy na ochotnika do pomocy
przy czymkolwiek 


Nie pytaj co Twój Nissan może zrobić dla Ciebie-pomyśl co Ty możesz zrobić dla niego
Nie jesteś sam na drodze, pomyśl o innych kierujących... a czasami za nich...
Nie jesteś sam na drodze, pomyśl o innych kierujących... a czasami za nich...