Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2012-12-08, 15:22

roofi196 pisze:roofi196 napisał/a:
2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
oil catch tank masz? u mnie on pierdzielił obroty jak wywaliłem i podłączyłem wszystko fabrycznie problem znikł
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-08, 15:27

Nie ma,silnik praktycznie"fabryka"...

Awatar użytkownika
yapko
fanatyk nissana
Posty: 694
Rejestracja: 2010-04-19, 16:45
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: yapko » 2012-12-09, 12:25

Limon pisze: Po 1: nie polecam jeździć tym samochodem po sniegu, lodzie, soli i piachu ponieważ na wiosnę bedziesz mieć blachę do zrobienia, niestety nissany to bardzo wrażliwe na korozję samochody jak dla mnie użytkowanie gtir zimą jest bezsensowne i szkoda mi tego samochodu ;)

Po 2; Co do felg i opon, nie da sie w sunnym załozyc opon wiekszych niz 215 ponieważ bedą ocierać Ci o nadkole i przycierać przy maksymalnym skręcie. Co do opon jeśli jeździsz nim po ulicy to polecam Ci Continentala SportContact, jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r ;)

Co do gubienia trakcji to w warunkach zimowych to normalna rzecz, z doświadczenia powiem że gtir ma bardzo męski pierwszy bieg i nie znających tego samochodów kierowców moze zdziwic ze sie szybko kończy, zdarzyło mi sie usłyszeć teksty ze gubi trakcje badz chyba sprzegło sie ślizga ;)

Po 3: Co do zegarów dodatkowych to jesli działaja Ci seryjne zegary (wg najważniejszy to temperatura oleju) ? To polecam zainwestować w EGT.

Jeśli masz wtryski z żółtymi kapturkami to nie sa to żadne wieksze wtryski lecz seryjne o wydajności 440cc ;)

Po 4: Co do zawieszenia to raczej nie jest to seryjne zawieszenie lecz jakas wersja off-road. Jeśli planujesz tym samochodem jeździć troche po torach to odrazu proponuję zakupić gwint ;)
to ja nawiąże do tej wypowiedzi :) jaszka się zgadzam z Limonem, ale :
1. prawda. Szkoda samochodu na jazdy zimą bo i tak rdzewieje, nawet w niewidocznych miejscach. Ja swoim jeździłem 5 razy w deszczu (nigdy w śniegu) przez 2,5 roku a i tak niektóre miejsca nie przeszłyby próby śrubokręta :-/
2. Po małych zabiegach wchodzą 225. Sam mam takie z przodu, a w 2013 chce mieć tak szeroką oponę na tyle do miejskiej jazdy. Na ćwiare polecam Markgum w mieszance S-0. na tor... zależy od stylu jazdy i budżetu
W Ełku gadaliśmy o skrzyni w GTi-R. Wyszło że jest mega długa i to plus
3. EGT i temp oleju z warningiem. Wystarczy
4. mega mocne amory na sensownych progresywnych sprężynach na początek można wypróbować :x

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-12-09, 22:30

Tutaj zawieszenie jest z zwykłego sunny (1.4 1.6) nie seria z GTI-R. Samochód nie był strojony, bo niby jak skoro nie ma żadnego sterownika itp? Seryjny komp ogarnia podnoszenie doładowania do 1,5 bara.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2012-12-10, 02:30

Ali-En pisze:Samochód nie był strojony, bo niby jak skoro nie ma żadnego sterownika itp? Seryjny komp ogarnia podnoszenie doładowania do 1,5 bara.
Tak ale na seryjnej turbinie jak dasz mu większą to zrobi się za ubogo :P
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2012-12-10, 09:00

Ali-En pisze:Tutaj zawieszenie jest z zwykłego sunny (1.4 1.6) nie seria z GTI-R
Tylne zawieszenie GTI-R-a nie różni sie od zwykłego sunnego?
Podchodzą amorki od sunny?:) :-o

michalbtl
wiem o czym pisze
Posty: 51
Rejestracja: 2011-01-01, 23:37
Lokalizacja: Otwock

Post autor: michalbtl » 2012-12-10, 09:05

roofi196 pisze:Podchodzą amorki od sunny?:)
Chyba tak ale trzeba dospawać mocowanie stabilizatora.

sylwekgtir
aktywny forumowicz
Posty: 149
Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
Lokalizacja: Białystok

Post autor: sylwekgtir » 2012-12-10, 09:58

ja posiadam zawieszenie od gtir oczywiscie seryjne (sprezyny i amory) wiec jak bys chcial to oddam za czapke drobnych :)

Awatar użytkownika
Ali-En
fanatyk nissana
Posty: 374
Rejestracja: 2010-01-25, 21:57
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Ali-En » 2012-12-10, 17:46

Coobcio pisze:
Ali-En pisze:Samochód nie był strojony, bo niby jak skoro nie ma żadnego sterownika itp? Seryjny komp ogarnia podnoszenie doładowania do 1,5 bara.
Tak ale na seryjnej turbinie jak dasz mu większą to zrobi się za ubogo :P
Mówiłem o serii, którą ma ten egzemplarz.
N14 GTI NEO VVL
Obrazek

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-01-06, 08:28

Troche odświeże żeby wrócić na pierwszą strone :->
Wizualnie żadnych zmian-póki co :mrgreen:
Do środeczka (na razie tylko kierowcy)wskoczy niebawem Sparco Corsa+5-cio pkt. pasy Sabelt-a:)(wszystko już zakupione),a za tym idzie pytanie-chciałbym ,aby kubełek był regulowany w płaszczeżnie przód-tył,czyli potrzebuje szyny z fotela od sunny?czy mogą być od innego nissana z tej epoki?bo oczywiście org.fotel chce zachowac nienaruszony :-P

Co do wysokich obrotów-kilka kombinacji juz za mna-czyszczone przepustnice-wyczyszczona przepływka,wyeliminowane nieszczelnosci w dolocie)-na razie nie ma poprawy,
Od poniedziałku kumpel ma sie za to wziąsć(miał taki silnik w S13 to mniej wiecej wie gdzie szukac:)
a teraz jeszcze jedna sprawa która daje mi do myślenia:
-autko raczej nie było strojone(no bo jak skoro nie ma żadnej "świnki") wiec dlaczego kreci sie do ponad 8200rpm.??? to nie za wysoko? :razz:

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-01-06, 10:21

roofi196 pisze:... potrzebuje szyny z fotela od sunny?czy mogą być od innego nissana z tej epoki?bo oczywiście org.fotel chce zachowac nienaruszony :-P
ogarniesz to na każdym fotelu z sunny tylko nie pamiętam czy po lewej stronie mocowanie do podłogi jest p&p ale przeróbka nie powinna stanowić większego problemu
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2013-01-06, 10:28

Może pomoże na obroty:
Obrazek

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2013-01-06, 10:40

Mi sunny wg. obrotomierza kreci sie na 7400rpm :-| takze tez nie ma co ufac wskaznikom z tamtych lat ;-)
Ostatnio cos sie spsulo i poszedl poza skale, myslalem ze sie rozleci :-o

BANIAK
fanatyk nissana
Posty: 470
Rejestracja: 2011-06-25, 10:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BANIAK » 2013-01-06, 12:54

Zeby wóz kręcił się wyżej nie trzeba go stroić, wystarczy w seryjnym ECU przelutować zworkę/opornik ( dokładnie nie wiem, trzeba zapytać Coobcia ) i gotowe! u mnie tak jest i wóz kręci się do 8250 rpm, na zegarze może wyglądać na 8400 rpm :mrgreen:

Co do fotela to już przerabiałem ten temat kilka razy! Jeżeli chcesz żeby kubełek był regulowany przód/tył to musisz wykonać nowe nisko osadzone mocowanie fotela do budy np. wg zał. "J", ponieważ mocują kubeł na ori szynach w ori punktach mocowania Twój kubeł będzie bardzo wysoko i możesz dotykać głową do dachu!
NISSAN PULSAR GTI-R

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-06, 17:04

roofi196 pisze:Troche odświeże żeby wrócić na pierwszą strone :->
a teraz jeszcze jedna sprawa która daje mi do myślenia:
-autko raczej nie było strojone(no bo jak skoro nie ma żadnej "świnki") wiec dlaczego kreci sie do ponad 8200rpm.??? to nie za wysoko? :razz:
Consulta trzeba podłączyć i się przejechać - być może obrotka kłamie...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

Awatar użytkownika
lazik
fanatyk nissana
Posty: 831
Rejestracja: 2012-07-21, 11:54
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lazik » 2013-01-06, 22:57

coobcio mozesz powiedziec cos na temat tego przesuniecia odcinki o ktorym baniak wspomnial?
Było:
-Mazda 323F BA (Z5)
-Ford Mondeo mk1 4X4 - które bokiem latało
-honda concerto 1.8TD
-A32
Jest:
Primera W10
Primera P12
Sunny N14 GTi - moja miłość
Audi S6 C5 MTM
Mazda 6

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-01-07, 11:00

NARESZCIE...wolne obroty ustatkowane:)teraz trzyma równe 1000rpm. :hah:
prawdopodobnie któreś podciśnienie było"zwalone".
Dla kogoś kto miał juz z takim silnikiem do czynienia potrzebna jest godzinaka żeby znależc przyczyne :-o

[ Dodano: 2013-01-07, 19:48 ]
Nie-jednak trzyma ponad 1000rpm.
Tak ok.1100rpm-wydaje mi się ze jeszcze coś jest nie tak z podciśnieniem.
Fabtyczny zegar od doładowania(jak i dodatkowy blitz-który mam założony) na ciepłym silniku
pokazuje ok -0,45 a elektroniczny zegar od EBC pokazuje -0.65 8/
któremu wierzyć? :shock:

ps.Kolega powiedział mi że te silnik SR lepiej żeby miały troche ponad 1000rpm. na jałowym bo jest lepsze ciśnienie oleju,a co za tym idzie lepsze smarowanie?coś w tym jest?

[ Dodano: 2013-01-08, 10:13 ]
Ile wynoszą standardowe obroty na biegu jałowym w SR?
ok.1100rpm. które mam jest znośne czy szukać dalej?
:?:

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-01-10, 00:38

Ok 850 obr.min to jest seria GTi-R. Nissany na wolnych bardzo duże ciśnienie oleju mają i w cale nie trzeba obrotów podnosić choć w przypadku sportowej jazdy można je nieco podnieść coby np. wymusić większy przepływ oleju prze chłodnicę...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-01-10, 06:04

Dzięki COOBCIO ;-)
Czyli szukam dalej...

[ Dodano: 2013-01-10, 06:05 ]
roofi196 pisze:Tak ok.1100rpm-wydaje mi się ze jeszcze coś jest nie tak z podciśnieniem.
Fabtyczny zegar od doładowania(jak i dodatkowy blitz-który mam założony) na ciepłym silniku
pokazuje ok -0,45 a elektroniczny zegar od EBC pokazuje -0.65
któremu wierzyć?
a co o tym myślicie?

[ Dodano: 2013-01-12, 20:50 ]
Auto sprzedane...Nie pytajcie jak i dlaczego bo sam nawet nie wiem jak to sie stało.
pewien sympatyczny Pan Adam(którego pozdrawiam) przyjechał oglądnać moją 205-tke GTI,a wyjechał odemnie pulsarem:)masakra:)
ps .dodam ,ze auto jedzie do stolicy i poleciłem Coobcio garage na wszelkiego rodzaju mody,
także Coobcio spodziewaj sie w najbliższym czasie mojego "EX" GTI-Ra.
ps.2
nie wyrzucajcie mnie z forum :|
to nie bedzie koniec mojej przygody z nissanem,ale mój rozdział można zamknąc,własciciel jesli bd chciał poprowadzi swoja historie:)
ps. jesli autko faktycznie wyląduje u Coobcia-prosze o podanie wyniku z hamowni:)ciekaw jestem ile tego było...
pzdr.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-09, 10:39

Samochodzik ten już u nast stoi i czeka na swoją kolejkę, w skrócie:
- wchodzą kubełki
- zawieszenie gwintowane
- chłodnica oleju + usunięcie wymiennika ciepła woda-olej
- przegląd silnika bo się poci
- coś z zegarami trzeba zrobić bo wszystkie kłamią na tych przerobonych blatach
- Fmic
- zmiana turbiny i downpipa żeby zmniejszyć turbo dziurę
- większy przepływomierz

i taka tam kosmetyka żeby ciut ponad 300KM było przy znacznie mniejszej turbodziurze i sprawnie można było śmigać na pojeżdżawkach :)

PS. Auto bardzo fajnie się prezentuje, tylko stoi wysoko jak kangur :D
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-02-09, 13:10

To świetnie,że autko trafiło do Was:)bedzie w dobrych rękach:)właściciel Z tego co podejrzewam też nie bedzie na niego żałował:)co do pocenia to przy aparacie zapłonowym był wyciek to fakt:) Oby tylko nowy właściciel znalazł chwile i opisywał go na NZ:)pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-13, 00:09

Maszyną dzisiaj skoczyłem na rolki, ojjj słabiutko wyszła jak na taki boost, odcinka nie wiem czemu tak nisko na 7000 taka nie naturalna ciach i stoi... trzeba się temu przyjrzeć :D

Tak to auto fajne i zadbane, no to trochę fotek pamiątkowych ze stolicy:) :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kreseczki:
Obrazek
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-02-13, 08:45

eh,czyli obrotomierz kłamał...szkoda bo predkościomierz pewnie tez :-/
Na predkości jest kaganiec(przy ponad 200km/h-wg.prędkościomierza-odcina)
napewno trzeba mu wpiąć świnke i zobaczyć co w trawie piszczy:)
Faktycznie słabo jak na bara prawie...wierze że w Coobcio garage doprowadzićie go do porzadku:)wszelkie informacje mile widziane:)jak coś to mam kontakt do poprzedniego właściciela który sprowadził go z UK-miał go 1,5 roku to napewno wie wiecej o tym egzemplarzu niż ja... pozdrawiam

goago
stały bywalec
Posty: 104
Rejestracja: 2009-12-10, 12:48
Lokalizacja: Raszyn

Post autor: goago » 2013-02-13, 08:48

bardzo dyskretna końcówka wydechu, nie ma co :shock: :mrgreen:

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-02-13, 11:49

a jaki skór..... głośny:)dobrze,ze chociaż skierowana troche w dół bo u starszych pieszych mógłby wystąpić stan przed zawałowy:)

Awatar użytkownika
bonzo
fanatyk nissana
Posty: 4005
Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Kontakt:

Post autor: bonzo » 2013-02-13, 15:54

goago pisze: dyskretna końcówka wydechu
Tez maiłem ten szajs ale zastąpiłem go dodatkowym tłumikiem
Datsun280Z
Przyszła pora na Patrola
był Z31 Y60 N14 gti, gti-r,C23M



SCHODY DREWNIANE

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-14, 20:54

To na końcu to pogłaśniacz i tak trochę nie estetycznie to wygląda...
Zapoda się rurkę fi 70mm i będzie elegancko i może nieco ciszej :D

PS. Dzisiaj odpoczywałem od tych wszystkich aut...
Tak więc fotki z wczorajszych prac nad Fmicem zapodaje :)

Było na początku tak:
Obrazek

Wiadomo dramatycznie, kiepski dostęp i podgrzewanie powietrza zamiast chłodzenia go... Tak więc z działeczki przywiozłem odpowiedni zestaw by poprawić tą sytuację:
Obrazek

Myślałem że jest w pełni pnp ale trzeba było to podciąć, to przesunąć tamto wywalić...
Obrazek

No i prawie finał:
Obrazek

Być może w piątek dokończę nad nim robotę, dorzucę ecu majstra i pojadę do doktora stroić, po tym zabiegu właściciel niech sobie polata i powie co sądzi, jak będzie za duża turbo dziura to wlatuje mniejsze żeliwo do turbiny...
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

foo
fanatyk nissana
Posty: 1784
Rejestracja: 2009-12-09, 13:46
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: foo » 2013-02-15, 00:27

Wspaniałości te gti-r'y! Rurki felcowane, silikony grubaśne - no miodzio panowie robota :)

roofi196
nowy na forum
Posty: 34
Rejestracja: 2012-12-01, 19:47
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: roofi196 » 2013-02-22, 20:14

widze,ze prace cały czas prą do przodu:)
ps,a tak na marginesie-Coobcio- nie wiadomo Ci coś na temat tego sunnego gti-r w Wawie?wisi na alledrogo.Cena kusząca jak na orginalnego LHD:)

Awatar użytkownika
Coobcio
fanatyk nissana
Posty: 3074
Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
Lokalizacja: Warszawa - Grochów
Kontakt:

Post autor: Coobcio » 2013-02-22, 22:19

No no no ABS_ik ma :) Chyba nie przekłądaniec tylko oryginał LHD :)
Ps. W opisywanym tu sprzęcie dziś został poprawiony wydech - nie ma już tego kasztana wielkiego na końcu tylko rurka Fi70mm.

No i z nierdzewnych rzeczy zostało do ogarnięcia Downpipe - to kolanko 90 stopni malutkie takie...

We wtorek może ogarnę ECU Majstra i wjo na rolki do ECU-Performance, ciekawe ile z tych 255KM które generowało auto idzie wycisnąć bez podnoszenia boostu :)
Ostatnio zmieniony 2013-03-04, 09:21 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL

OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”