oil catch tank masz? u mnie on pierdzielił obroty jak wywaliłem i podłączyłem wszystko fabrycznie problem znikłroofi196 pisze:roofi196 napisał/a:
2.Obroty na biegu jałowym po zapaleniu ok 1500rpm.co ciekawe im wieksza temperatura silnika tym WYŻSZE OBROTY!NA MAX.TEMPERATURZE STABILIZUJA SIE W GRANICACH 1800RPM!? co może byc tego przyczyna?(ex.właściciel twierdzi,że auto zostało tak wystrojone,ale jakoś nie chce mi sie w to wierzyc
[ Sunny GTI-R] Nowy GTI-R na forum:)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
to ja nawiąże do tej wypowiedziLimon pisze: Po 1: nie polecam jeździć tym samochodem po sniegu, lodzie, soli i piachu ponieważ na wiosnę bedziesz mieć blachę do zrobienia, niestety nissany to bardzo wrażliwe na korozję samochody jak dla mnie użytkowanie gtir zimą jest bezsensowne i szkoda mi tego samochodu![]()
Po 2; Co do felg i opon, nie da sie w sunnym załozyc opon wiekszych niz 215 ponieważ bedą ocierać Ci o nadkole i przycierać przy maksymalnym skręcie. Co do opon jeśli jeździsz nim po ulicy to polecam Ci Continentala SportContact, jeśli planujesz wyższą moc to już raczej proponował celować w jakiegoś semi-slick typu Federal 595 rs-r![]()
Co do gubienia trakcji to w warunkach zimowych to normalna rzecz, z doświadczenia powiem że gtir ma bardzo męski pierwszy bieg i nie znających tego samochodów kierowców moze zdziwic ze sie szybko kończy, zdarzyło mi sie usłyszeć teksty ze gubi trakcje badz chyba sprzegło sie ślizga![]()
Po 3: Co do zegarów dodatkowych to jesli działaja Ci seryjne zegary (wg najważniejszy to temperatura oleju) ? To polecam zainwestować w EGT.
Jeśli masz wtryski z żółtymi kapturkami to nie sa to żadne wieksze wtryski lecz seryjne o wydajności 440cc![]()
Po 4: Co do zawieszenia to raczej nie jest to seryjne zawieszenie lecz jakas wersja off-road. Jeśli planujesz tym samochodem jeździć troche po torach to odrazu proponuję zakupić gwint![]()

1. prawda. Szkoda samochodu na jazdy zimą bo i tak rdzewieje, nawet w niewidocznych miejscach. Ja swoim jeździłem 5 razy w deszczu (nigdy w śniegu) przez 2,5 roku a i tak niektóre miejsca nie przeszłyby próby śrubokręta

2. Po małych zabiegach wchodzą 225. Sam mam takie z przodu, a w 2013 chce mieć tak szeroką oponę na tyle do miejskiej jazdy. Na ćwiare polecam Markgum w mieszance S-0. na tor... zależy od stylu jazdy i budżetu
W Ełku gadaliśmy o skrzyni w GTi-R. Wyszło że jest mega długa i to plus
3. EGT i temp oleju z warningiem. Wystarczy
4. mega mocne amory na sensownych progresywnych sprężynach na początek można wypróbować

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Tak ale na seryjnej turbinie jak dasz mu większą to zrobi się za ubogoAli-En pisze:Samochód nie był strojony, bo niby jak skoro nie ma żadnego sterownika itp? Seryjny komp ogarnia podnoszenie doładowania do 1,5 bara.

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Troche odświeże żeby wrócić na pierwszą strone
Wizualnie żadnych zmian-póki co
Do środeczka (na razie tylko kierowcy)wskoczy niebawem Sparco Corsa+5-cio pkt. pasy Sabelt-a:)(wszystko już zakupione),a za tym idzie pytanie-chciałbym ,aby kubełek był regulowany w płaszczeżnie przód-tył,czyli potrzebuje szyny z fotela od sunny?czy mogą być od innego nissana z tej epoki?bo oczywiście org.fotel chce zachowac nienaruszony
Co do wysokich obrotów-kilka kombinacji juz za mna-czyszczone przepustnice-wyczyszczona przepływka,wyeliminowane nieszczelnosci w dolocie)-na razie nie ma poprawy,
Od poniedziałku kumpel ma sie za to wziąsć(miał taki silnik w S13 to mniej wiecej wie gdzie szukac:)
a teraz jeszcze jedna sprawa która daje mi do myślenia:
-autko raczej nie było strojone(no bo jak skoro nie ma żadnej "świnki") wiec dlaczego kreci sie do ponad 8200rpm.
? to nie za wysoko? 

Wizualnie żadnych zmian-póki co

Do środeczka (na razie tylko kierowcy)wskoczy niebawem Sparco Corsa+5-cio pkt. pasy Sabelt-a:)(wszystko już zakupione),a za tym idzie pytanie-chciałbym ,aby kubełek był regulowany w płaszczeżnie przód-tył,czyli potrzebuje szyny z fotela od sunny?czy mogą być od innego nissana z tej epoki?bo oczywiście org.fotel chce zachowac nienaruszony

Co do wysokich obrotów-kilka kombinacji juz za mna-czyszczone przepustnice-wyczyszczona przepływka,wyeliminowane nieszczelnosci w dolocie)-na razie nie ma poprawy,
Od poniedziałku kumpel ma sie za to wziąsć(miał taki silnik w S13 to mniej wiecej wie gdzie szukac:)
a teraz jeszcze jedna sprawa która daje mi do myślenia:
-autko raczej nie było strojone(no bo jak skoro nie ma żadnej "świnki") wiec dlaczego kreci sie do ponad 8200rpm.


- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
ogarniesz to na każdym fotelu z sunny tylko nie pamiętam czy po lewej stronie mocowanie do podłogi jest p&p ale przeróbka nie powinna stanowić większego problemuroofi196 pisze:... potrzebuje szyny z fotela od sunny?czy mogą być od innego nissana z tej epoki?bo oczywiście org.fotel chce zachowac nienaruszony![]()
Zeby wóz kręcił się wyżej nie trzeba go stroić, wystarczy w seryjnym ECU przelutować zworkę/opornik ( dokładnie nie wiem, trzeba zapytać Coobcia ) i gotowe! u mnie tak jest i wóz kręci się do 8250 rpm, na zegarze może wyglądać na 8400 rpm
Co do fotela to już przerabiałem ten temat kilka razy! Jeżeli chcesz żeby kubełek był regulowany przód/tył to musisz wykonać nowe nisko osadzone mocowanie fotela do budy np. wg zał. "J", ponieważ mocują kubeł na ori szynach w ori punktach mocowania Twój kubeł będzie bardzo wysoko i możesz dotykać głową do dachu!

Co do fotela to już przerabiałem ten temat kilka razy! Jeżeli chcesz żeby kubełek był regulowany przód/tył to musisz wykonać nowe nisko osadzone mocowanie fotela do budy np. wg zał. "J", ponieważ mocują kubeł na ori szynach w ori punktach mocowania Twój kubeł będzie bardzo wysoko i możesz dotykać głową do dachu!
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Consulta trzeba podłączyć i się przejechać - być może obrotka kłamie...roofi196 pisze:Troche odświeże żeby wrócić na pierwszą strone![]()
a teraz jeszcze jedna sprawa która daje mi do myślenia:
-autko raczej nie było strojone(no bo jak skoro nie ma żadnej "świnki") wiec dlaczego kreci sie do ponad 8200rpm.? to nie za wysoko?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
NARESZCIE...wolne obroty ustatkowane:)teraz trzyma równe 1000rpm.
prawdopodobnie któreś podciśnienie było"zwalone".
Dla kogoś kto miał juz z takim silnikiem do czynienia potrzebna jest godzinaka żeby znależc przyczyne
[ Dodano: 2013-01-07, 19:48 ]
Nie-jednak trzyma ponad 1000rpm.
Tak ok.1100rpm-wydaje mi się ze jeszcze coś jest nie tak z podciśnieniem.
Fabtyczny zegar od doładowania(jak i dodatkowy blitz-który mam założony) na ciepłym silniku
pokazuje ok -0,45 a elektroniczny zegar od EBC pokazuje -0.65
któremu wierzyć?
ps.Kolega powiedział mi że te silnik SR lepiej żeby miały troche ponad 1000rpm. na jałowym bo jest lepsze ciśnienie oleju,a co za tym idzie lepsze smarowanie?coś w tym jest?
[ Dodano: 2013-01-08, 10:13 ]
Ile wynoszą standardowe obroty na biegu jałowym w SR?
ok.1100rpm. które mam jest znośne czy szukać dalej?


prawdopodobnie któreś podciśnienie było"zwalone".
Dla kogoś kto miał juz z takim silnikiem do czynienia potrzebna jest godzinaka żeby znależc przyczyne

[ Dodano: 2013-01-07, 19:48 ]
Nie-jednak trzyma ponad 1000rpm.
Tak ok.1100rpm-wydaje mi się ze jeszcze coś jest nie tak z podciśnieniem.
Fabtyczny zegar od doładowania(jak i dodatkowy blitz-który mam założony) na ciepłym silniku
pokazuje ok -0,45 a elektroniczny zegar od EBC pokazuje -0.65

któremu wierzyć?

ps.Kolega powiedział mi że te silnik SR lepiej żeby miały troche ponad 1000rpm. na jałowym bo jest lepsze ciśnienie oleju,a co za tym idzie lepsze smarowanie?coś w tym jest?
[ Dodano: 2013-01-08, 10:13 ]
Ile wynoszą standardowe obroty na biegu jałowym w SR?
ok.1100rpm. które mam jest znośne czy szukać dalej?

- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ok 850 obr.min to jest seria GTi-R. Nissany na wolnych bardzo duże ciśnienie oleju mają i w cale nie trzeba obrotów podnosić choć w przypadku sportowej jazdy można je nieco podnieść coby np. wymusić większy przepływ oleju prze chłodnicę...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dzięki COOBCIO
Czyli szukam dalej...
[ Dodano: 2013-01-10, 06:05 ]
[ Dodano: 2013-01-12, 20:50 ]
Auto sprzedane...Nie pytajcie jak i dlaczego bo sam nawet nie wiem jak to sie stało.
pewien sympatyczny Pan Adam(którego pozdrawiam) przyjechał oglądnać moją 205-tke GTI,a wyjechał odemnie pulsarem:)masakra:)
ps .dodam ,ze auto jedzie do stolicy i poleciłem Coobcio garage na wszelkiego rodzaju mody,
także Coobcio spodziewaj sie w najbliższym czasie mojego "EX" GTI-Ra.
ps.2
nie wyrzucajcie mnie z forum
to nie bedzie koniec mojej przygody z nissanem,ale mój rozdział można zamknąc,własciciel jesli bd chciał poprowadzi swoja historie:)
ps. jesli autko faktycznie wyląduje u Coobcia-prosze o podanie wyniku z hamowni:)ciekaw jestem ile tego było...
pzdr.

Czyli szukam dalej...
[ Dodano: 2013-01-10, 06:05 ]
a co o tym myślicie?roofi196 pisze:Tak ok.1100rpm-wydaje mi się ze jeszcze coś jest nie tak z podciśnieniem.
Fabtyczny zegar od doładowania(jak i dodatkowy blitz-który mam założony) na ciepłym silniku
pokazuje ok -0,45 a elektroniczny zegar od EBC pokazuje -0.65
któremu wierzyć?
[ Dodano: 2013-01-12, 20:50 ]
Auto sprzedane...Nie pytajcie jak i dlaczego bo sam nawet nie wiem jak to sie stało.
pewien sympatyczny Pan Adam(którego pozdrawiam) przyjechał oglądnać moją 205-tke GTI,a wyjechał odemnie pulsarem:)masakra:)
ps .dodam ,ze auto jedzie do stolicy i poleciłem Coobcio garage na wszelkiego rodzaju mody,
także Coobcio spodziewaj sie w najbliższym czasie mojego "EX" GTI-Ra.
ps.2
nie wyrzucajcie mnie z forum

to nie bedzie koniec mojej przygody z nissanem,ale mój rozdział można zamknąc,własciciel jesli bd chciał poprowadzi swoja historie:)
ps. jesli autko faktycznie wyląduje u Coobcia-prosze o podanie wyniku z hamowni:)ciekaw jestem ile tego było...
pzdr.
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Samochodzik ten już u nast stoi i czeka na swoją kolejkę, w skrócie:
- wchodzą kubełki
- zawieszenie gwintowane
- chłodnica oleju + usunięcie wymiennika ciepła woda-olej
- przegląd silnika bo się poci
- coś z zegarami trzeba zrobić bo wszystkie kłamią na tych przerobonych blatach
- Fmic
- zmiana turbiny i downpipa żeby zmniejszyć turbo dziurę
- większy przepływomierz
i taka tam kosmetyka żeby ciut ponad 300KM było przy znacznie mniejszej turbodziurze i sprawnie można było śmigać na pojeżdżawkach
PS. Auto bardzo fajnie się prezentuje, tylko stoi wysoko jak kangur
- wchodzą kubełki
- zawieszenie gwintowane
- chłodnica oleju + usunięcie wymiennika ciepła woda-olej
- przegląd silnika bo się poci
- coś z zegarami trzeba zrobić bo wszystkie kłamią na tych przerobonych blatach
- Fmic
- zmiana turbiny i downpipa żeby zmniejszyć turbo dziurę
- większy przepływomierz
i taka tam kosmetyka żeby ciut ponad 300KM było przy znacznie mniejszej turbodziurze i sprawnie można było śmigać na pojeżdżawkach

PS. Auto bardzo fajnie się prezentuje, tylko stoi wysoko jak kangur

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Maszyną dzisiaj skoczyłem na rolki, ojjj słabiutko wyszła jak na taki boost, odcinka nie wiem czemu tak nisko na 7000 taka nie naturalna ciach i stoi... trzeba się temu przyjrzeć 
Tak to auto fajne i zadbane, no to trochę fotek pamiątkowych ze stolicy:) :



Kreseczki:


Tak to auto fajne i zadbane, no to trochę fotek pamiątkowych ze stolicy:) :



Kreseczki:

WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
eh,czyli obrotomierz kłamał...szkoda bo predkościomierz pewnie tez
Na predkości jest kaganiec(przy ponad 200km/h-wg.prędkościomierza-odcina)
napewno trzeba mu wpiąć świnke i zobaczyć co w trawie piszczy:)
Faktycznie słabo jak na bara prawie...wierze że w Coobcio garage doprowadzićie go do porzadku:)wszelkie informacje mile widziane:)jak coś to mam kontakt do poprzedniego właściciela który sprowadził go z UK-miał go 1,5 roku to napewno wie wiecej o tym egzemplarzu niż ja... pozdrawiam

Na predkości jest kaganiec(przy ponad 200km/h-wg.prędkościomierza-odcina)
napewno trzeba mu wpiąć świnke i zobaczyć co w trawie piszczy:)
Faktycznie słabo jak na bara prawie...wierze że w Coobcio garage doprowadzićie go do porzadku:)wszelkie informacje mile widziane:)jak coś to mam kontakt do poprzedniego właściciela który sprowadził go z UK-miał go 1,5 roku to napewno wie wiecej o tym egzemplarzu niż ja... pozdrawiam
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To na końcu to pogłaśniacz i tak trochę nie estetycznie to wygląda...
Zapoda się rurkę fi 70mm i będzie elegancko i może nieco ciszej
PS. Dzisiaj odpoczywałem od tych wszystkich aut...
Tak więc fotki z wczorajszych prac nad Fmicem zapodaje
Było na początku tak:

Wiadomo dramatycznie, kiepski dostęp i podgrzewanie powietrza zamiast chłodzenia go... Tak więc z działeczki przywiozłem odpowiedni zestaw by poprawić tą sytuację:

Myślałem że jest w pełni pnp ale trzeba było to podciąć, to przesunąć tamto wywalić...

No i prawie finał:

Być może w piątek dokończę nad nim robotę, dorzucę ecu majstra i pojadę do doktora stroić, po tym zabiegu właściciel niech sobie polata i powie co sądzi, jak będzie za duża turbo dziura to wlatuje mniejsze żeliwo do turbiny...
Zapoda się rurkę fi 70mm i będzie elegancko i może nieco ciszej

PS. Dzisiaj odpoczywałem od tych wszystkich aut...
Tak więc fotki z wczorajszych prac nad Fmicem zapodaje

Było na początku tak:

Wiadomo dramatycznie, kiepski dostęp i podgrzewanie powietrza zamiast chłodzenia go... Tak więc z działeczki przywiozłem odpowiedni zestaw by poprawić tą sytuację:

Myślałem że jest w pełni pnp ale trzeba było to podciąć, to przesunąć tamto wywalić...

No i prawie finał:

Być może w piątek dokończę nad nim robotę, dorzucę ecu majstra i pojadę do doktora stroić, po tym zabiegu właściciel niech sobie polata i powie co sądzi, jak będzie za duża turbo dziura to wlatuje mniejsze żeliwo do turbiny...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No no no ABS_ik ma
Chyba nie przekłądaniec tylko oryginał LHD 
Ps. W opisywanym tu sprzęcie dziś został poprawiony wydech - nie ma już tego kasztana wielkiego na końcu tylko rurka Fi70mm.
No i z nierdzewnych rzeczy zostało do ogarnięcia Downpipe - to kolanko 90 stopni malutkie takie...
We wtorek może ogarnę ECU Majstra i wjo na rolki do ECU-Performance, ciekawe ile z tych 255KM które generowało auto idzie wycisnąć bez podnoszenia boostu


Ps. W opisywanym tu sprzęcie dziś został poprawiony wydech - nie ma już tego kasztana wielkiego na końcu tylko rurka Fi70mm.
No i z nierdzewnych rzeczy zostało do ogarnięcia Downpipe - to kolanko 90 stopni malutkie takie...
We wtorek może ogarnę ECU Majstra i wjo na rolki do ECU-Performance, ciekawe ile z tych 255KM które generowało auto idzie wycisnąć bez podnoszenia boostu

Ostatnio zmieniony 2013-03-04, 09:21 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM