Misiek Evo 8 GSR
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Misiek Evo 8 GSR
MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VIII wersja EU z 2004 roku przerobiona częściowo na Evo 9
SILNIK I WYDECH:
-świece NGK
- rozrząd oryginał
-wałki rozrządu HKS 272
-regulowane koło rozrządu HKS
-pompa paliwa WALBRO
-wydech APEXI 3’’ -DP HKS 3 ‘’
-zawór upustowy EVO IX RS
-wymieniony olej silnikowy MOTUL 15W50 + filtry K&N
-sprzęgło ceramiczno-metaliczne ACT
-nowe cewki zapłonowe OEM
-skrzynia biegów, transfer przedni , dyfer tył, pompa ACT wszystko zalane nowymi olejami - EvoKlinika -PROGRAM MAT.B 366KM/544NM
-hydraulika HKS
-wtryski HKS
-obróbka bloku silnika i głowicy,kolektora ssącego wydechowego i przepustnicy.
, szpilki głowicy ARP, szpilki korbowodów i wału ARP,
-zestaw uszczelek silnika COSWORTH, nowe fabryczne: tłoki, pierścienie, korbowody oraz panewki.
ZAWIESZENIE :
praktycznie nie ma nic z serii, począwszy od tulejek poliuretanowych poprzez gwintowane zawieszenie TEIN-a SS PLUS TOPMOUNTY z pełną regulacją,
układ hamulcowy BREMBO z tarczami hamulcowymi DBA i klockami WINMAX.
Mechanicznie auto przygotowane jest na moce ok. 480KM i ok. 650Nm
WNĘTRZE
3-punktowe SPARCO,
kubełki czarne skórzane ,
zegary
boost,
egt, ciśnienia oleju
oraz turbotimer HKS
Koła lato - ROTA PF 45 18’’ 8,5”
opony BRIDGESTONE POTENZA S001 235/40/18
Koła zima jakieś kleber-y 225/45/17 na oryginalnych felgach ENKEI Z EVO VIII
Auto jak widać doinwestowane i co najważniejsze proste , jestem pod wrażeniem możliwości tego auta , ale brakuje mi jeszcze jajec by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze
SILNIK I WYDECH:
-świece NGK
- rozrząd oryginał
-wałki rozrządu HKS 272
-regulowane koło rozrządu HKS
-pompa paliwa WALBRO
-wydech APEXI 3’’ -DP HKS 3 ‘’
-zawór upustowy EVO IX RS
-wymieniony olej silnikowy MOTUL 15W50 + filtry K&N
-sprzęgło ceramiczno-metaliczne ACT
-nowe cewki zapłonowe OEM
-skrzynia biegów, transfer przedni , dyfer tył, pompa ACT wszystko zalane nowymi olejami - EvoKlinika -PROGRAM MAT.B 366KM/544NM
-hydraulika HKS
-wtryski HKS
-obróbka bloku silnika i głowicy,kolektora ssącego wydechowego i przepustnicy.
, szpilki głowicy ARP, szpilki korbowodów i wału ARP,
-zestaw uszczelek silnika COSWORTH, nowe fabryczne: tłoki, pierścienie, korbowody oraz panewki.
ZAWIESZENIE :
praktycznie nie ma nic z serii, począwszy od tulejek poliuretanowych poprzez gwintowane zawieszenie TEIN-a SS PLUS TOPMOUNTY z pełną regulacją,
układ hamulcowy BREMBO z tarczami hamulcowymi DBA i klockami WINMAX.
Mechanicznie auto przygotowane jest na moce ok. 480KM i ok. 650Nm
WNĘTRZE
3-punktowe SPARCO,
kubełki czarne skórzane ,
zegary
boost,
egt, ciśnienia oleju
oraz turbotimer HKS
Koła lato - ROTA PF 45 18’’ 8,5”
opony BRIDGESTONE POTENZA S001 235/40/18
Koła zima jakieś kleber-y 225/45/17 na oryginalnych felgach ENKEI Z EVO VIII
Auto jak widać doinwestowane i co najważniejsze proste , jestem pod wrażeniem możliwości tego auta , ale brakuje mi jeszcze jajec by wykorzystać w pełni potencjał , powolutku się wjeżdżam ,... a na prawym z tego co się udało się zaobserwować pasażerowie mają problemy z wyrównaniem oddechu po przejażdżce ,.. czyli jest dobrze
Śliczne GRATULUJĘ
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
co tu dużo pisać ... Jesteś właścicielem legendy
Także jechałem evo MR o mocy 380km i 550nm i to do 200km/h pędzi się tyle co dupowóz do 90
Gacie miałem pełne po przelocie przez miasto wieczorem ponad 2 paki
Przy upalaniu potrafi wciągnąć 40+ , ale w tym samochodzie to nie istotne
ehhh Samochód marzenie . Dbaj o niego !
Także jechałem evo MR o mocy 380km i 550nm i to do 200km/h pędzi się tyle co dupowóz do 90
Gacie miałem pełne po przelocie przez miasto wieczorem ponad 2 paki
Przy upalaniu potrafi wciągnąć 40+ , ale w tym samochodzie to nie istotne
ehhh Samochód marzenie . Dbaj o niego !
SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
Gratuluję,
wydaje mi się ze jakiś czas temu poznalem auto oraz poprzedniego ownera. Jesli się nie myle to człowiek w rozsądnym wieku (po 40) i z rozmowy z nim wnioskuję ze dbał o auto a zarazem było go stać na nie więc raczej zacna fura. Jak pomylilem auta to sorry za OT
auto marzenie.
wydaje mi się ze jakiś czas temu poznalem auto oraz poprzedniego ownera. Jesli się nie myle to człowiek w rozsądnym wieku (po 40) i z rozmowy z nim wnioskuję ze dbał o auto a zarazem było go stać na nie więc raczej zacna fura. Jak pomylilem auta to sorry za OT
auto marzenie.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
Jako użytkownik powiem że za dwa miesiące i tak będzie za małoBeNeK pisze:Także jechałem evo MR o mocy 380km i 550nm i to do 200km/h pędzi się tyle co dupowóz do 90
Gacie miałem pełne po przelocie przez miasto wieczorem ponad 2 paki
A tym bardziej że w tajemnicy mogę powiedzieć że jeżeli parametry są podane z hamowni u Pana Mata B. to Nm jest mniej. Taki urok tej hamowni Realnie około 490-500 Nm.
Dzięki PumaRST, rzeczywiście to ten sam właściciel pan przed 40 co mnie cieszy nie oszczędzał na niczym w tym aucie o czym świadczy segregator faktur
pomiar był chyba robiony u Dudy jeszcze się upewnie i są to na razie suche dane ale wybieram się do wawy zmierzę gada i sprawdzę AFR zobaczymy co tam gra
pomiar był chyba robiony u Dudy jeszcze się upewnie i są to na razie suche dane ale wybieram się do wawy zmierzę gada i sprawdzę AFR zobaczymy co tam gra
Ostatnio zmieniony 2013-01-03, 09:56 przez lukasz84, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
- Hahkuh
- fanatyk nissana
- Posty: 2020
- Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
- Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
- Kontakt:
Gratuluję kolejnego kocura w stajni
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dzięki Panowie , prześwietliłem fora popytałem tu i tam i nie spotkałem się ze złym słowem o tym egzemplarzu ale wiadomo różnie może być,... jest parę rzeczy które trzeba ogarnąć , wizualnie to przedni zderzak należy pomalować i lakier dopieścić , wewnątrz nie będzie za wiele roboty natomiast niepokoi mnie głośna hydraulika , jutro wymiana oliwy na motula 300v 15w50 ,...stukania na zimnym nie ma po ok 2 min coś zaczyna delikatnie popukiwać w skrócie jak ciepły to raz cyka raz nie , dzwięk na pewno spod pokrywy zaworów także stawiam na te popychacze były w zasadzie zmieniane ok 10tyś/km temu na hks ,.. hmm jutro obadam i liczę że coś się poprawi
przy okazji będąc na warsztacie wymienione zostaną klocki przód winmax tył ebc nio i płyn hamulcowy rbf660 i filtry.
przy okazji będąc na warsztacie wymienione zostaną klocki przód winmax tył ebc nio i płyn hamulcowy rbf660 i filtry.
Ciebie chyba trzeba do pionu ustawić niedługo !
Oby EVO przejechało więcej kilometrów w Twoim posiadaniu niż Biała Kawa i Zetka
Ostatnio mówiłeś że h*ja byłeś na zawodach i masz głoda... planujesz coś poupalać ?
Oby EVO przejechało więcej kilometrów w Twoim posiadaniu niż Biała Kawa i Zetka
Ostatnio mówiłeś że h*ja byłeś na zawodach i masz głoda... planujesz coś poupalać ?
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
Evo już ponad 1000km przeleciało czyli więcej niż sunny i więcej chyba niż zet upalanie , ciężko Miśkiem jechać wolno mam nadzieje że zaliczę jakieś podjezdzawki
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez lukasz84, łącznie zmieniany 2 razy.
Te samochody są tak cudowne... a ten to po prostu no nie mogę. Od zawsze chciałem takiego mieć... 4x napęd, poślizgi to po prostu jednym paluszkiem się kontroluje..
Jednym słowem zazdroszczę, a jednocześnie gratuluję i życzę udanej zabawy
ps. ja takim jedynie co, to sobie w NFS shifcie mogę pojeździć. Tak w ogóle to tylko nim w tej grze jeździłem
Jednym słowem zazdroszczę, a jednocześnie gratuluję i życzę udanej zabawy
ps. ja takim jedynie co, to sobie w NFS shifcie mogę pojeździć. Tak w ogóle to tylko nim w tej grze jeździłem
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dobry niut tylko coś mało konia
Masz może swoj plik HEX z ecu to bym zobaczył czy coś w nim jest zmienione czy tylko boost dowalony i boost cut przesuniety
Masz może swoj plik HEX z ecu to bym zobaczył czy coś w nim jest zmienione czy tylko boost dowalony i boost cut przesuniety
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- niebieski708
- nowy na forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2010-03-09, 00:02
- Lokalizacja: Ciechanów\Legionowo
- Tomek g35c
- fanatyk nissana
- Posty: 806
- Rejestracja: 2012-04-25, 21:38
- Lokalizacja: Płock / Warszawa
Fajna furka...
Ta wlepa CKS to została po poprzedniku ? znam ten zakład z Bełchatowa...
Samochód ciekawy i na pewno w bardzo dobrym stanie utrzymany... jeżeli w CKS był robiony...
Gratki - zazdraszczam...
Ta wlepa CKS to została po poprzedniku ? znam ten zakład z Bełchatowa...
Samochód ciekawy i na pewno w bardzo dobrym stanie utrzymany... jeżeli w CKS był robiony...
Gratki - zazdraszczam...
...Biała Strzała ^ VQ35DE po drodze mknie...kto dogoni mnie? pewnie już nikt bo sprzedany ...
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
...a pewnie to będziesz Ty - blabla ... bo teraz rodzinne kombi mam i to diesel'a
Dzięks ,...tak ta wlepa to chyba pamiątka po poprzednim właściciel , co do stanu auta to jest bardzo poprawnie ale coś zawsze tam wyskoczy w trakcie na chwilę obecną sonda lambda prawdopodobnie padła ,.. afr zmierzony jest ok ale na pełnym ogniu na małym obciążeniu mocno przelane tylko trza to ogarnąć a tak to kierownik zadowolony