 Chwile szukałem S13 ale ciężko było. Wszystkie zgnite. Nagle pojawiło się światło w tunelu, którym bym Szczecin. Pojechałem, sprawdziłem ze znajomym, który buduje auta i między innymi driftowozy okazało się, że jest lepiej niż myślałem więc kupiłem drugiego Nissana
 Chwile szukałem S13 ale ciężko było. Wszystkie zgnite. Nagle pojawiło się światło w tunelu, którym bym Szczecin. Pojechałem, sprawdziłem ze znajomym, który buduje auta i między innymi driftowozy okazało się, że jest lepiej niż myślałem więc kupiłem drugiego Nissana  Teraz trochę specyfikacji na jego temat
 Teraz trochę specyfikacji na jego temat 
Model: 200SX S13 ;90r.
Silnik: RB25DE. ( zestaw mokry NITRO firmy Wizard wystrojony na 90KM )
Układ dolotowy: dolot Simota, konwersja na "zimną"stronę.
Zawieszenie: Gwinty D2 Racing Street
Wyposarzenie: Kubełka Bimarco Expert, pasy szelkowe 3-punktowe,
i cała reszta bo tu nie będę tworzył epopei
 :
 :- pompa paliwa Walbro 255
- laminaty: maska,tylna klapa,poszerzenia + poliwęglan zamiast tylnej szyby
- dodatkowe zegary: temp wody oraz ciśnienie oleju
- dwa wentylatory włączane z kabiny
- powiększony skręt
- sprzęgło spiek
- felgi magnezowe Volk Racing przednie 8,5 tylne 10 cala + dystanse 4x2cm
- hamulce,dyfer i cała reszta ze Skaya R33
- tylna rozpórka home made
- wydech przelot robiony na zamówienie
- masa auta 1100kg. ( podobno nie sprawdzałem )
Plany:
Klatka wg. załącznika "J" już się robi u Wierzby. Właśnie przyszedł spoiler DuckTail.
A co będzie:
V8 prawdopodobnie 1UZ lub 4.4 z BMW zobaczymy
Wiadomo wizualnie pomalować/obkleić
Foty:
 
  
 Wiadomo, auto jeszcze trzeba dopieścić ale jestem jak na razie zadowolony





 Jak to ma byc driftowoz to stanu zewnetrznego niema co oceniac
 Jak to ma byc driftowoz to stanu zewnetrznego niema co oceniac  Pzdr
  Pzdr



 
 




