Wygladzanie lamp
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Wygladzanie lamp
Ktoś miał z tym styczność jak się do tego zabrać co przygotować Chodzi o zrobienia gładkiego klosza lampy, usunięcie załaman w kloszu
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Lampa technologicznie przystosowana jest do pracy z tymi załamaniami... Jak zrobisz klosz na gładko to zapewne wyjdzie soczewka i spadnie efektywność lampy... Jedyne wyjście to zakup nowej "tuningowej" lampy która jest z gładkim kloszem.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Frezowanie i polerowanie. Niestety ale zabawa ze szkłem nie jest łatwa i trzeba mieć dużo doświadczenia w tym. Raz wierciłem w szkle i stwierdziłem nigdy więcej. Lepiej oddać do osób, które mają wprawę i doświadczenie w tym.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zakład w którym regenerowałem lampy - nie pamiętam już gdzie on się znajdował - zajmował się przerabianiem na soczewki. Z tą polerką to ja bym uważał, bo jak Cię policja zatrzyma to Ci mogą zabrać dowód. To samo dotyczy przeglądu - może nie przejść. Tam gdzie ja robię przegląd gość trzepie samochód i to równo - za pseudoksenoy, mocniejsze żarówki, przerobione lampy nie podbija dowodu. Mało brakowało a bym dowodu nie miał podbitego za brak jednego podświetlenia rejestracji, ale na biegu wymieniłem żarówkę, bo miałem w schowku i przeszedł.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ok, mogę być za modyfikacją lamp, ale pod jednym warunkiem - firma, która to robi da mi homologację i atest na to co zrobiła oraz pokaże dokument, który ją uprawnia do wydawania takich atestów. W przeciwnym wypadku nie chce mieć takich rzeczy w swoim samochodzie, gdyż w znaczący sposób wpływają na bezpieczeństwo jazdy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Chyba trochę za daleko się odnośnie tych homologacji i atestów zapędzacie na taką przeróbkę nikt ani atestu ani homologacji nie da na pewno, ale inna sprawa że w taką soczewkę można przecież włożyć zwykłą żarówkę a nie palnik xenonowy i wtedy homologacja lampy jest zachowana bo jest ona homologowana z tego co pamiętam na konkretne źródło światła. Oczywiście zawsze może się trafić ktoś mega czepliwy kto będzie chciał udowodnić swoją wyższość nad materią, ale jeżeli w takiej soczewce byłaby zachowana odpowiednio ukształtowana wiązka światła i źródłem światła byłaby żarówka a nie palnik to chyba nie powinno być problemów.janusz pisze:Ok, mogę być za modyfikacją lamp, ale pod jednym warunkiem - firma, która to robi da mi homologację i atest na to co zrobiła oraz pokaże dokument, który ją uprawnia do wydawania takich atestów. W przeciwnym wypadku nie chce mieć takich rzeczy w swoim samochodzie, gdyż w znaczący sposób wpływają na bezpieczeństwo jazdy.
Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
Najmniejsza modyfikacja lampy doprowadza do uniewaznienia jej homologacji. Wg mnie nie ma co tjuningowac w ten sposob samochodu, po co na CB potem slyszec bluzgi od innych kierowcow, ze sie ich oslepia...czy zastanawiac sie przy kazdej kontroli drogowej czy stracimy dowod.
Sprzedam 200sx s13
viewtopic.php?p=396678#396678
viewtopic.php?p=396678#396678
ale tu nikt nie chce jakiś pseudo coś palnik co2 dawać w jako światła mijania chce sobie halogeny wyglądzic tylko i pytanie nie było czy jak to zrobię to nie przejdę przeglądu? zabiorą mi DR?<chociaż mogę się założyć o każde pieniądze że na chwile obecna napewno by tego nie zrobili> Każdy wątek który czytałem o takim zabiegu kończył się dokładnie tak jak tu<wiedziałem że to tylko kwestia czasu> dowód!przegląd!ale homologacja! A tu chciałbym uzyskać odpowiedz typu weź flexa tarczę do drewna i szlifuj potem pasta do zębów i gitara znaczy nie dosłownie taką
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Mam 4komplety halogenow przez zimę się pobawie specjalny sprzet drogi nie jest skoro ktoś umie takie rzeczy robić znaczy że można się nauczyć..
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Zawsze pozostaje opcja probowac wpasowac halogeny z czegos innego, do czego byly produkowane gladkie... Z czego beda w miare podobne? Nie mam pojecia.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."