[ Micra] Micra K11 1.6 X1R Project
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Jak zrobię na 240-250 kucy to będzie dobrze 
 
 Pamiętaj, że ja jeszcze mogę zejść z wagi  
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Jak zamienisz na ten dziadkowóz to masz się czego obawiać 
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
nie wiem ile da się zejść u Ciebie z wagi ale u mnie myślę, że jakieś 40kg - bez szaleństw oczywiście. Ale jak będziemy mieli wchodzić grubo to zerwę wszystko co mamPawel18PL pisze: Jak zrobię na 240-250 kucy to będzie dobrze![]()
Pamiętaj, że ja jeszcze mogę zejść z wagi
Na zlocie miałem z tyłu wąskie opony 155, a wczoraj jeździłem na 185 więc opory toczenia też nie małe. Pracuje jeszcze nad szperą, większą przepustnicą, mechanizmie kontrolowania spalania stukowego tak by w pełni wykorzystać możliwości zapłonu i kolejna sprawa - gdyby ktoś znalazł sportowe wałki do GA16 to również proszę o informacje - myślę że tu jest ta rezerwa do pokonania 160KM, lub ewentualnie kto mi takie wałki zrobi bo standardowe pod GA16 u Świątka są praktycznie takie same jak mam teraz więc gra niewarta świeczki
bombel, ustawka?
Jim Wolf Technology GA16 & SR20 cams info:
GA16DE s1 cams:
S1 BILLET CAMS 91-99 GA16DE .345" LIFT /263 DEG DURATION. USES STOCK SPRINGS. GOOD IDLE, EXCELLENT TORQUE CURVE.
forum :http://deltacam.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=37
tak na szybko
			
									
									GA16DE s1 cams:
S1 BILLET CAMS 91-99 GA16DE .345" LIFT /263 DEG DURATION. USES STOCK SPRINGS. GOOD IDLE, EXCELLENT TORQUE CURVE.
forum :http://deltacam.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=37
tak na szybko
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Rozumiem, że trafienie używki graniczy z cudem
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Cena jak cena, krążą natomiast głosy, że świątkowe wałki się wycierają w tempie ekspresowym....
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Zrobi Ci nawet a'la JWT, tylko najlepiej na wzór/bądź zajebiście dobre wymiary + seria wałek musi miećMacGayver pisze:A Świątek nie zrobiłby po prostu jeszcze wyższych krzywek?
Jak zagadasz, to podaje cenę, może się skuszę
[ Dodano: 2012-10-18, 14:17 ]
Pawel18PL, ja mam w moim maluchowskim silniku jego wałek, kupiłem używkę, u mnie latał sporo i jest jak nówka - no ale to maluch w końcu
Ładnie chodzi, lepiej jak na wcześniejszych filmikach 
Jak oblukałem swoje filmiki to podobnie wychodzi w porównaniu do mojej P10 164km jak miała ok. 14s do 140km/h. 1-2 dobrze leci odcina wysoko
Myślę że z 7s do setki jest
 Ahhh ten g-tech 
  
Na lotnisku przeważnie wiatr jest rozpędzony, silny i jak na złość w pysk leci, w mieście praktycznie nie ma. Niepodważalnym plusem jest teraz temperatura
 
bombel, bez ściemy tutaj VE+T będzie lecieć z 1.6
 Powinieneś 13 zrobić na g-techu.
			
									
									Jak oblukałem swoje filmiki to podobnie wychodzi w porównaniu do mojej P10 164km jak miała ok. 14s do 140km/h. 1-2 dobrze leci odcina wysoko
Myślę że z 7s do setki jest
Na lotnisku przeważnie wiatr jest rozpędzony, silny i jak na złość w pysk leci, w mieście praktycznie nie ma. Niepodważalnym plusem jest teraz temperatura
bombel, bez ściemy tutaj VE+T będzie lecieć z 1.6
Nissan Primera SR20DE+T
						- Hahkuh
 - fanatyk nissana
 - Posty: 2020
 - Rejestracja: 2010-05-03, 22:18
 - Lokalizacja: Olsztyn / Bartoszyce
 - Kontakt:
 
..170km/h i jest całkiem zabawnie... szybciej spróbowałbym chyba tylko na lotniskuKwietas pisze:Niezle, ciekawe jakie to uczucie smigac ponad 160 km/h Micra
Mac'u - filmik miażdży mi torbę
Grubo lecisz z tematem, ale nie spodziewałem się po Tobie niczego innego
-=MY GREEN HORNET=-
______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
						______
...nie golę klaty - nie znam się na tym...
"Zwykle nie pijam na trzeźwo..."
Hahkuh, i to przecież tylko marne 1.6 
p.s. Ma ktoś jeszcze ciekawe pomysły na mody? wszelkie propozycje mile widziane
 
EDIT
Rozmawiałem przez telefon apropo wałków Świątkowych i już wszystko wiem. Generalnie sprawa wygląda tak że ceny wałków podrożały i za komplet życzą sobie niecałe 2000
 
No cóż. Gdyby ktokolwiek chętny się znalazł to pewnie cena poszłaby w dół, ale za te pieniądze nie wiem czy kogoś znajdę. Prędzej czy później je zakupie bo chyba za bardzo się nakręciłem na nie i zrobienie najmocniejszego GA16DE ever
 
Czas zacząć odkładać kasę
			
									
									
						p.s. Ma ktoś jeszcze ciekawe pomysły na mody? wszelkie propozycje mile widziane
EDIT
Rozmawiałem przez telefon apropo wałków Świątkowych i już wszystko wiem. Generalnie sprawa wygląda tak że ceny wałków podrożały i za komplet życzą sobie niecałe 2000
No cóż. Gdyby ktokolwiek chętny się znalazł to pewnie cena poszłaby w dół, ale za te pieniądze nie wiem czy kogoś znajdę. Prędzej czy później je zakupie bo chyba za bardzo się nakręciłem na nie i zrobienie najmocniejszego GA16DE ever
Czas zacząć odkładać kasę
MacGayver, Wałeczki , ITB , Obrobić po maksie głowice,porządne strojenie  i myślę że te 17xkm mogło by być  
 A to już było by coś .. 
 ITB w sumie nie jest takie drogie jak ktoś ma pojęcie i zdolności manualne tak jak Ty to chyba nie będzie problemem 
pzdr.
			
									
									pzdr.

SPRZEDAM Dwu Tłoczkowe Big Break Kit'y do b13/n14/n15 . Więcej info PW
A tak przy okazji to nie myślałeś nad zmianą skrzyni na tą od 1,4? z tego co pamiętam to jest krótsza ale oczywiście mogę się mylić 
			
									
									Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
						Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Ta od Micry skrzynia jest identyczna  
 Może jedynie przełożę 3 bieg na dłuższy co by kończyć ćwiartkę jeszcze na 3 biegu. No i koniecznie zrobić szperę, to priorytet jeśli chodzi o temat skrzyni
 
O ITB muszę pomyśleć i poszukać trochę informacji na ten temat, może ktoś ma jakiś artykuł? Czy w ten sposób nie zrobiłoby się auto dragowe czasem??
			
									
									
						co do głowicy to za bardzo nie chciałbym jej ruszać. Wierzę że ten wynik jest do osiągnięcia bez jej obróbki. Mogę się mylić, ale zdejmowanie czapki jeżeli już to będzie ostatnim etapem przeróbek. Zależy mi na tym żeby osiągnąć jak najwięcej nie ruszając jeszcze nie rozbieranego silnika. motor jest dziewiczyBeNeK pisze:MacGayver, Wałeczki , ITB , Obrobić po maksie głowice,porządne strojenie i myślę że te 17xkm mogło by byćA to już było by coś ..
ITB w sumie nie jest takie drogie jak ktoś ma pojęcie i zdolności manualne tak jak Ty to chyba nie będzie problemem
pzdr.
O ITB muszę pomyśleć i poszukać trochę informacji na ten temat, może ktoś ma jakiś artykuł? Czy w ten sposób nie zrobiłoby się auto dragowe czasem??
W sumie to alfaboxa mógłbyś coś podpytać miał na 4 gaźnikach ga...
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
gaźniki na pewno nie wchodzą w grę. co do wałków to to jest jeszcze alternatywa dla Świątkowych https://gspec.com/p-4714-s1-cams-16.aspx
			
									
									
						Masakra z tymi wałkami od Świątka, widać po tych co wkleiłeś i po JWT S3 do SR20 (bo je też sprawdziłem, podobna cena), że już taniej ciągnąć ze stanów... I chyba mimo wszystko pewniejsze takie, niż te, co w PL zrobią.MacGayver pisze:gaźniki na pewno nie wchodzą w grę. co do wałków to to jest jeszcze alternatywa dla Świątkowych https://gspec.com/p-4714-s1-cams-16.aspx
pozdr. Kamil
						- killer2000
 - fanatyk nissana
 - Posty: 2169
 - Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
 - Lokalizacja: Łódź
 
Nos jest traktowany jako forma doładowania więc automatycznie auto na pojeżdzawkach wędruje klasę wyżej.
			
									
									Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
						SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Alfa miał bodaj 4 gaźniki Mikuni .. ale w silniku "microwskim" .. a nie GA.. 
ITB jak najbardziej na gaźnikach z CBR600 - są najtańsze i rzekomo najmniej zawodne .. Niektóre wersje posiadają ponadto czujnik położenia przepustnicy .. który można zaadoptować do istniejącej instalacji w aucie .. Można też pomyśleć nad wydłużeniem kolektora ssącego coby "niutona" poprawić ..
			
									
									ITB jak najbardziej na gaźnikach z CBR600 - są najtańsze i rzekomo najmniej zawodne .. Niektóre wersje posiadają ponadto czujnik położenia przepustnicy .. który można zaadoptować do istniejącej instalacji w aucie .. Można też pomyśleć nad wydłużeniem kolektora ssącego coby "niutona" poprawić ..
Uważaj  blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
						JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- killer2000
 - fanatyk nissana
 - Posty: 2169
 - Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
 - Lokalizacja: Łódź