[ Primera] Primera P11 prawie GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[ Primera] Primera P11 prawie GT
Witam
Tym razem przedstawiam moje codzienne wozidełko ,w momencie zakupu była to seryjna Primera P11 SLX 2.0 ,od ponad pół roku przechodzi przemianę w wersję GT ,dlaczego nie kupiłem odrazu GT ,wtedy kiedy szukałem samochodu ciężko było o ładną P11 GT w normalnych pieniądzach.
MODEL: Primera P11 SLX 2.0
MOC: Seria 131KM
SILNIK: SR20DEH
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: CAi fi 77mm
Filtr Stożkowy Simota fi 77mm
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM GT
Reszta układu wydechowego OEM GT
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Sprężyny obniżające Lesjofors -40mm
Rozpórka kielichów przednia by FOO Garage
KOŁA: Alufelgi OEM Primera GT 15"
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY: pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi)
boczne białe kierunki
tylne skrajne lampy wymienione również na białe
Owiewki Heko 4 szt.
Klamki w kolorze nadwozia
Nerki maski GT UK
ŚRODEK: Seria GT (fotele kubełkowe pół skórzane + boczki )
Kierownica Skórzana cała czarna
Gałka zmiany biegów Civic VTi
Zegary GT
PLANY: ??
W momencie zakupu :
reszta aktualnych fot jak ogarnę chwilkę czasu .....
Tym razem przedstawiam moje codzienne wozidełko ,w momencie zakupu była to seryjna Primera P11 SLX 2.0 ,od ponad pół roku przechodzi przemianę w wersję GT ,dlaczego nie kupiłem odrazu GT ,wtedy kiedy szukałem samochodu ciężko było o ładną P11 GT w normalnych pieniądzach.
MODEL: Primera P11 SLX 2.0
MOC: Seria 131KM
SILNIK: SR20DEH
UKŁAD PALIWOWY: Seria
PRZENIESIENIE NAPĘDU: Seria
UKŁAD DOLOTOWY: CAi fi 77mm
Filtr Stożkowy Simota fi 77mm
UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor 4-2-1 OEM GT
Reszta układu wydechowego OEM GT
ELEKTRONIKA: Seria
ZAWIESZENIE: Sprężyny obniżające Lesjofors -40mm
Rozpórka kielichów przednia by FOO Garage
KOŁA: Alufelgi OEM Primera GT 15"
UKŁAD HAMULCOWY: Seria
BODY: pakiet GT (zderzaki przód + tył oraz progi)
boczne białe kierunki
tylne skrajne lampy wymienione również na białe
Owiewki Heko 4 szt.
Klamki w kolorze nadwozia
Nerki maski GT UK
ŚRODEK: Seria GT (fotele kubełkowe pół skórzane + boczki )
Kierownica Skórzana cała czarna
Gałka zmiany biegów Civic VTi
Zegary GT
PLANY: ??
W momencie zakupu :
reszta aktualnych fot jak ogarnę chwilkę czasu .....
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:49 przez SPOKOjny, łącznie zmieniany 8 razy.
Jeśli dobrze zrozumiałem że masz wkładać DEH-a (czyli oryginał od GT) to już lepiej było by sam ssący wałek kupić od niego - lub z poliftowej P11 plus dłubanko zapłony,mod rozrządu i by to lepiej od serii GT jechało...skrzynia jak najbardziej do przekładki
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ---->
Masz rację ale mam całe GT Top Sport na części ,więc dlatego jedziemy z całością od A do ZRysiu83 pisze:Jeśli dobrze zrozumiałem że masz wkładać DEH-a (czyli oryginał od GT) to już lepiej było by sam ssący wałek kupić od niego - lub z poliftowej P11 plus dłubanko zapłony,mod rozrządu i by to lepiej od serii GT jechało...skrzynia jak najbardziej do przekładki
O, jeeeeest i prima, to kilka fot z mojego przepastnego archiwum. Zdjęcia z minispotów, tudzież jakiś dłubańsk, oczywiście wstawiam za pozwoleniem SPOKOjnego. Jak coś pokręcę, to poprawiaj, przy primie większość sam przecież grzebałeś
Chyba body wleciało?
Tu nowe koło, montaż dokładki, a nerki odświeżone czarnym matem.
A tu już na glebie, z klamkami w kolorze nadwozia, oraz finalny montaż rozpórki kielichów.
Przy okazji bardzo podziękował za udostępnienie wozu na zrobienie jej wzoru
Pozdr,
foo
Chyba body wleciało?
Tu nowe koło, montaż dokładki, a nerki odświeżone czarnym matem.
A tu już na glebie, z klamkami w kolorze nadwozia, oraz finalny montaż rozpórki kielichów.
Przy okazji bardzo podziękował za udostępnienie wozu na zrobienie jej wzoru
Pozdr,
foo
- GHOSTMINER
- nowy na forum
- Posty: 25
- Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
- Lokalizacja: Warszawa
Up... kolego SPOKOjny, pliss zabierać aparat jak zaglądasz na garage i abdejtować sobie temacik, bo się przyzwyczaję i przygarnę oba wozy
Oki, to wracamy do P11 i strugamy pełnoprawne CAI. Długi dolot czyni cuda, o wrażenia pytajcie właściciela
Przy okazji czyszczenie przepustnicy i jakieś tam odmalowanie tego pordzewiałego od klimy rejonu.
Podstawa aku w czarny mat, przystosowana by można bateryjkę pod innym kątem ustawić i wszystko pięknie się zmieściło.
Montaż zderzaka w p11 to mistrz, nie wiem czy 10 minut i leżał na glebie, hehh, żeby tak w 100nx się dało
Viole.
Pozdr,
foo
ps. SPOKOjny podziękowania za wyczarowanie hokey'a laguniastego do foowooza
Oki, to wracamy do P11 i strugamy pełnoprawne CAI. Długi dolot czyni cuda, o wrażenia pytajcie właściciela
Przy okazji czyszczenie przepustnicy i jakieś tam odmalowanie tego pordzewiałego od klimy rejonu.
Podstawa aku w czarny mat, przystosowana by można bateryjkę pod innym kątem ustawić i wszystko pięknie się zmieściło.
Montaż zderzaka w p11 to mistrz, nie wiem czy 10 minut i leżał na glebie, hehh, żeby tak w 100nx się dało
Viole.
Pozdr,
foo
ps. SPOKOjny podziękowania za wyczarowanie hokey'a laguniastego do foowooza
A przyzwyczajaj się przyjacielu ,przecież wiesz gdzie kluczyki leżą i daleko nie masz hehe.
Tak stożek simoty jeden z tych większych,dobrze daje rade,auto po wydechu z GT i pełnoprawnym CAi odmuliło się w całym zakresie obrotów i bez większych problemów zamyka szafe także polecam w 100%
A tu takie małe 3 SPy FoTo odemnie skoro nic nie updatuje
Tak stożek simoty jeden z tych większych,dobrze daje rade,auto po wydechu z GT i pełnoprawnym CAi odmuliło się w całym zakresie obrotów i bez większych problemów zamyka szafe także polecam w 100%
A tu takie małe 3 SPy FoTo odemnie skoro nic nie updatuje
SPOKOjny u mnie gdzieś się wala skrzynia od GT'ka tylko nie pamiętam czy od P10 czy P11.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Moim zdaniem z białymi kierunkami jest git, w zasadzie to jest kwestia gustu
Zacna primera, naprawdę mi się podoba gratki i powodzenia w dalszych modach
pozdrawiam,
Wolfshade
Zacna primera, naprawdę mi się podoba gratki i powodzenia w dalszych modach
pozdrawiam,
Wolfshade
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
zuh pisze:A gdzie takie kierunki można nabyć?
Ja kupowałem te na allegro:
http://allegro.pl/biale-kierunkowskazy- ... 72469.html
tylko z tego co pamiętam to musiałem kupić do nich jeszcze oprawki do żarówek, zdaje się że z almery n15, wtedy było wszystko git a jeszcze jakiś mały plasticzek musiałem obłamać bo się zapierał o błotnik.
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033
Ja również z Mtuning-u kupowałem te kierunki i tak samo z oprawkami były jedynie problemy ,ale podpiłowałem to i tamto i siadły jak znalazł,co do koloru kierunków to na razie zostają białe,zresztą trochę mi zajęło aż znalazłem tylne skrajne z sedana białe
A co do CAi i zaciągania wody to na pewno trzeba uważać żeby nie pakować się w za głębokie kałuże za jakiś czas na pewno wpadnie Hydroshield,jeżeli tylko macie możliwość to wkładajcie CAi,silnik staje się bardziej elastyczny w całym zakresie obrotów,dzwięk na pół gazu niczym nie różni się od seryjnego,a przy całkowicie otwartej przepustnicy brzmi prawie jak ITB
A co do CAi i zaciągania wody to na pewno trzeba uważać żeby nie pakować się w za głębokie kałuże za jakiś czas na pewno wpadnie Hydroshield,jeżeli tylko macie możliwość to wkładajcie CAi,silnik staje się bardziej elastyczny w całym zakresie obrotów,dzwięk na pół gazu niczym nie różni się od seryjnego,a przy całkowicie otwartej przepustnicy brzmi prawie jak ITB