zaciski 4-tłoczki (brembo) 406 w sunny gti. ktoś ogarnoł?
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Z siłą hamowania nie wydaje mi się, żeby była różnica bo w końcu cztero-tłoczek to cztero-tłoczek, ale na pewno jest kwestia kształtu, a co za tym idzie dopasowanie i rozstawy na jarzmach też się będą różnić.
BTW: Różnicą także jest cena i dostępność hebli jak i potem części eksploatacyjnych.
BTW: Różnicą także jest cena i dostępność hebli jak i potem części eksploatacyjnych.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Różnica w skuteczności jest marginalna...
Najistotniejsza jest średnica tarczy oraz wielkość klocka hamulcowego.
A większy zacisk z większą ilością tłoczków ma lepiej odprowadzać ciepło....
Najistotniejsza jest średnica tarczy oraz wielkość klocka hamulcowego.
A większy zacisk z większą ilością tłoczków ma lepiej odprowadzać ciepło....
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z Nissana 350Z.moryc7 pisze:z czego w takim razie najlepiej byłoby przeszczepić pompe hamulcową?
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
dzisiaj stalem sie szczesliwym posiadaczem zaciskow od kolegi BeNeKa, czy ktoś doradził by jakiś smar do zacisków, bo chciałem je łatnie wyczyscic i nasmarowac. Jeszcze nie rozebrałem ale od razu wole sie upewnic, czy ktos wymieniał juz gumki? łatwo je dostac/załozyc?
2 sprawa: czy ktos slyszal cos wie o takich tarczach: http://allegro.pl/brembo-tarcze-przod-2 ... 25533.html albo ma jakies inne do poleceniaa? czy ktos testowal te mikody które polecił bassgru?
pozdrawiam
2 sprawa: czy ktos slyszal cos wie o takich tarczach: http://allegro.pl/brembo-tarcze-przod-2 ... 25533.html albo ma jakies inne do poleceniaa? czy ktos testowal te mikody które polecił bassgru?
pozdrawiam
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
http://moto.allegro.pl/mitsubishi-galan ... 17408.html
czy to są klocki do tych zacisków 2 tłoczkowych co zakładamy z Galanta
czy to są klocki do tych zacisków 2 tłoczkowych co zakładamy z Galanta
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
no to qrde opiszę MÓJ patent jako że zacisk z 406 i tarcza z Fiata to moje dziecko!!!
w N-14 na seryjnej pompie przy wywalonym ABS i korektorach tylnych oraz przy zachowaniu układu krzyzowego działa idealnie. testowałem w GSMP. poza tym w GTI-R również ogarniały hamowania z duzych prędkości.
wszystko mieści się w feldze 15". mam do tego adaptery zatem jesli jest ktoś zainteresowany zapraszam na PW
[ Dodano: 2013-02-23, 19:52 ]
[ Dodano: 2013-02-23, 19:54 ]
tak wygląda moje rozwiazanie.oczywiście aktualnie zacisk jest odnowiony- pomalowany z nowymi uszczelniaczami
[ Dodano: 2013-03-02, 07:13 ]
właśnie tak:
w N-14 na seryjnej pompie przy wywalonym ABS i korektorach tylnych oraz przy zachowaniu układu krzyzowego działa idealnie. testowałem w GSMP. poza tym w GTI-R również ogarniały hamowania z duzych prędkości.
wszystko mieści się w feldze 15". mam do tego adaptery zatem jesli jest ktoś zainteresowany zapraszam na PW
[ Dodano: 2013-02-23, 19:52 ]
[ Dodano: 2013-02-23, 19:54 ]
tak wygląda moje rozwiazanie.oczywiście aktualnie zacisk jest odnowiony- pomalowany z nowymi uszczelniaczami
[ Dodano: 2013-03-02, 07:13 ]
właśnie tak: