
sądzę że 20 jest dobrym czasem
ja sam wcześniej nie dam rady, na NissanKlub też stwierdzili że 20 to minimum

zawsze można wcześniej przyjechać komu pasuje, ale mało ludu będzie niestety...
ehemmdawidkrakow pisze:Sonda nie wywala błedu. Auto ogarnięte w 100% Paliło na 3 gary. Cewka była wysrana. Wymieniona i auto idzie bokiem jak tralala
dawidkrakow pisze:...tak wogóle to napewno nie będzie katowane. Szkoda tak fajnego autko do takich zabaw


Nie no testy musiały być ale już koniec bo naprawdę szkoda autka. Powiem tak tylni napęd fajny ale jednak trzeba się nauczyć aby na drodze podriftować. Autko bardzo fajnie się zachowuję przy poślizgu ale jednak trzeba umieć. na razie to mi nie wychodzi ale trudno poprubowałem i da się bo brat bokiem idzie ale mi jeszcze to nie wychodzi. Ważne, że autko cieszy a miny na ulicy z ściągniętym dachem bezcenne. Autko robi szałBeNeK pisze:ehemmdawidkrakow pisze:Sonda nie wywala błedu. Auto ogarnięte w 100% Paliło na 3 gary. Cewka była wysrana. Wymieniona i auto idzie bokiem jak tralala dawidkrakow pisze:...tak wogóle to napewno nie będzie katowane. Szkoda tak fajnego autko do takich zabaw
dawidkrakow pisze:...tak wogóle to napewno nie będzie katowane. Szkoda tak fajnego autko do takich zabaw

heheheheShadows pisze:dawidkrakow, Wczoraj do pracy pełen lansik prawym pasem
 
 

 I tak będzie brał olej bo to jest wada fabryczna tych silników do 2003r. .Wymieniali cały short blok na akcji serwisowej ale to tylko tym co mieli do końca serwisowane w ASO. Wada konstrukcyjna silnika z pierwszych lat produkci. Szkoda gadać o było tak pięknie. Za niedługo zaczunam go rozbierać i wtedy okaże się co się wysrało w nim.
 I tak będzie brał olej bo to jest wada fabryczna tych silników do 2003r. .Wymieniali cały short blok na akcji serwisowej ale to tylko tym co mieli do końca serwisowane w ASO. Wada konstrukcyjna silnika z pierwszych lat produkci. Szkoda gadać o było tak pięknie. Za niedługo zaczunam go rozbierać i wtedy okaże się co się wysrało w nim. Straszny partacz to robił. Rozrząd po pierwszych oględzinach wygląda na przestawiony o 1 ząbek. Ustawiał go na 4 cylindrze zamiast 1. Z tego co widać po oznaczeniu. Kleju nie dane było dużo na uszczelce ale koło rozrządu troszkę go napchał. Wariator od zmiennych faz wygląda coś nie halo przynajmniej jego ustawienie na ssącym. Może uda mi się go złożyć razem z wujkiem do spocika
 Straszny partacz to robił. Rozrząd po pierwszych oględzinach wygląda na przestawiony o 1 ząbek. Ustawiał go na 4 cylindrze zamiast 1. Z tego co widać po oznaczeniu. Kleju nie dane było dużo na uszczelce ale koło rozrządu troszkę go napchał. Wariator od zmiennych faz wygląda coś nie halo przynajmniej jego ustawienie na ssącym. Może uda mi się go złożyć razem z wujkiem do spocika  zobaczymy co z tego wyjdzie. na razie jest plan aby wymienić uszczelniacze i dobrze rozrząd ustawić. Kompresja wręcz książkowa na każdym garze. Poprostu ten magik co składał nie do końca się chyba na tym znał
 zobaczymy co z tego wyjdzie. na razie jest plan aby wymienić uszczelniacze i dobrze rozrząd ustawić. Kompresja wręcz książkowa na każdym garze. Poprostu ten magik co składał nie do końca się chyba na tym znał  na razie zostaną wymienione uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dół silnika jest bardzo dobry i jego nie będziemy ruszać na razie. W końcu 3kkm temu robiona całość. Jak to nie pomoże to w zimie zrobi się kapitalke.
 na razie zostaną wymienione uszczelniacze i zobaczymy co z tego wyjdzie. Dół silnika jest bardzo dobry i jego nie będziemy ruszać na razie. W końcu 3kkm temu robiona całość. Jak to nie pomoże to w zimie zrobi się kapitalke.