Jak turbo będziesz chciał wsadzać to i tak się da inną przpeływka ktora będzie przed turbiną najlepiej by była to z 2.0 P11 lub N15 GTi...
Silniczek masz nie za duży tak więc Turbo na ball beringu ma tu swoje uzasadnienie - zawsze lepsza reakcja na gaz będzie i z dolu więcej naładuje.
Jak na szybko chcesz naprawić to co prawdopodobnie zepsuło się po zmianie wydechu to trzeba wsadzać suszarkę, najtańsza opcja to bez wsadzania Intercoolera i doładowanie jakieś 0,3-0,4 bara, powinieneś mieć coś koło 130KM i ze 180Nm - na bardzo bezpiecznym wycofanym zapłonie...
Głowa do góry nie ma co się poddawać

PS. K04 z 225 S3 Audi będzie niesamiwicie szybko wstawać... No i u Jakuba Saaba 9-5 już zapodałem suszarkę z AERO wyszło mu 262KM tak więc jego igłe Garrett GT17 rocznik 2005 do sprzedania mam
