Poczytałem trochę na forum o swapie. I chce tylko upewnić się czy dobrze myślę. Aktualny silnik wymontowuję bez wiązki i kompa. Mam opcję go sprzedać za 1500 silnik VE mogę kupić za 3000 bez wiązki i kompa. Czy wystarczy tylko zamontować silnik i współgra z resztą (skrzynia,klima itp)? Następnie wystrojenie go na oryginalnym kompie czy trzeba będzie dokupić drugiego do zmiany faz? Myślę że 3000zł powinno starczyć na swap.Chyba że się mylę i coś pominąłem

Posiadam założony kolektor 4-2-1 w bandażu,wycięty katalizator,jako taki dolot. W piwnicy nadal leżą wtryski od s14 i pompa walbro 255 (czy założenie tych częśći coś znacznie zmieni?). W planach jest zrobienie kwasa 2,5cala na 2 tłumikach z czego końcowy myślę MUGEN ponieważ za rok chciałbym upchnąć tam dmuchawkę. Zawiecha i heble są już odpowiednie
Panowie jak to widzicie, jakie jest wasze zdanie o tym pierwszym w miarę nisko budżetowym projekcie

Z góry dzięki za pomoc!