
[ Primera] Nissan Primera P10 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Na prawdę deską klozetową?? Myślałem że żelazka mają tylko takie słabe aparaty montowane
Primerka bardzo fajna, z tego co widziałem to się bardzo ładnie zbiera. A felgi to te seryjne alu nissana? Chyba takie jak moje w P11 DT

Primerka bardzo fajna, z tego co widziałem to się bardzo ładnie zbiera. A felgi to te seryjne alu nissana? Chyba takie jak moje w P11 DT

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
dobrze że klapa nie opadła bo by fotka nie wyszłaprimeraP10 pisze:Nissan dostał w prezencie obręcze 15" alu. (kupione od siwola) Z P11 GT. Prezentuje sie duzo lepiej niz na stalówkach. Liche zdjęcie bo na szybko i z daleka do tego robione deską klozetową
[url=http://images35.fotosik.pl/1459/57c613a6d7825963med.jpg]Obrazek[/URL]

Była Mazda, był Nissan, był Saab, było Volvo, jest BMW E61
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Kurnia, Ty masz te dekielki z chromowanym znaczkiem... ja muszę taką jedną felgę kupić, bo po poprzednim właścicielu jest strasznie styrana i krzywa. Jak dla mnie to są trochę za wąskie, mogłyby być z cal szersze. Co masz za gumiszcze założone?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
a to jest już niższy zderzak jest, gdyby był ten zwykły to już w ogóle 
to teraz trzeba zapodać jakieś springi -35

to teraz trzeba zapodać jakieś springi -35

P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
No i nadszedl czas na kolejny mod. Byłem u ryby neptuna i został zrobiony mod rozrządu + przyspieszenie zapłonu. Różnica bardzo duża w dolnym zakresie gora bez wiekszych zmian (ale jest dobrze) , smiało można wyprzedzać na wyrzszych biegach. Do tego odemnie doszedł stożek simota (widoczny troche na zdjęciu)


Niestety silnik nie jest pierwszej swierzości i ma pod deklem troche syfu
Wielkie podziekowania dla ryby i neptuna za robote.
Pozdrawiam


Niestety silnik nie jest pierwszej swierzości i ma pod deklem troche syfu

Wielkie podziekowania dla ryby i neptuna za robote.
Pozdrawiam
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Auto jeździ fajnie. Buda w środku zwarta jak na swoje lata i przyjemnie się prowadzi. Nie ma dużego skoku przy 4,5 tys co znaczy że NM się wyrównały w środkowym zakresie. Na kresce może nie być większej różnicy bo i tak się górą jeździ może z rolki bardziej.
GTeki kręcą się do 7,5 tys co przy serii jest wiecznością. Auto do popierdzielania potrzebuje przelotu przynajmniej 2,25". Od 4 tyś zaczął by się robić przeciąg i do 6,5-7 czuć by było różnicę. Najfajniej strzelić od razu całość, w N/A to już kosmos i z kolektorem 4-2-1 ze 160 koni
+ przepływka fi 70
+ strojenie
i masz jedną z najmocniejszych Primer N/A na tym forum
GTeki kręcą się do 7,5 tys co przy serii jest wiecznością. Auto do popierdzielania potrzebuje przelotu przynajmniej 2,25". Od 4 tyś zaczął by się robić przeciąg i do 6,5-7 czuć by było różnicę. Najfajniej strzelić od razu całość, w N/A to już kosmos i z kolektorem 4-2-1 ze 160 koni

+ przepływka fi 70
+ strojenie
i masz jedną z najmocniejszych Primer N/A na tym forum

Nissan Primera SR20DE+T
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Wczoraj jak byłem u ryby maro dal mi rurę swoją łaczącą przepustnice z przepływą. Ona ma większą srednica. Dzisiaj po małych modyfikacjach ją bez problemu założyłem. Przy okazji przetarłem z syfu przepustnice. Tak oto teraz wyglada dolot. Troszke się wydłuzyl. :

4 posty wyżej jest jeszcze starydolot mozna sobie porownac
Przydało by się teraz przepływke zwiekszyc bo zmniejsza srednice. Do tego wywalilem te dugą puszke co też jest jakimś tłumikiem hałasu.
Dzięki wielkie maro

4 posty wyżej jest jeszcze starydolot mozna sobie porownac
Przydało by się teraz przepływke zwiekszyc bo zmniejsza srednice. Do tego wywalilem te dugą puszke co też jest jakimś tłumikiem hałasu.
Dzięki wielkie maro

-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
OStatnio chciałem na trasie pogonic moja Primere i miałem problem bo na 4 biegu dochodzila do 160kn/h i nagle traciła moc. Po modzie i zapłonie ogolnie spadły obroty silnika i troszke poszarpywał. Wczoraj udalo mi sie ruszyc zapieczona nakretke na krokowcu od powietrza i na wolnych silnik znowu ladnie pracuje. oto filmik (ogolnie chcialem nagrac jak przerywa ale sie okazalo że jest juz wszystko ok). czyli wieksze obroty i go chyba uleczylo (w filmiku bylem zestresowany i powiedzialem ze nie ciagnie a sie pomylilem) :
http://youtu.be/zA-8z1WsWIw
http://youtu.be/zA-8z1WsWIw
- homik123456
- fanatyk nissana
- Posty: 1283
- Rejestracja: 2009-12-21, 20:18
- Lokalizacja: Zabrze
No 4 bieg był na pewno. Auto nie odmulone wydechem dlatego góra słaba. 7000 obr to już nie idzie na większych prędkościach- normalne. Nie wiem czy przypadkiem nie wyrabia u Ciebie pompa paliwa- fajnie jak byś dla sprawdzenia podmienił na inną zdrową pompkę. Na pierwszych biegach auto idzie i nie szarpie bo jechaliśmy razem. Można ewentualnie ciut zapłon cofnąć.
btw tak te auta chodzą bez wydziora na wyższych, P10 chociaż nie przekłamuje tak licznika jak P11 gdzie często 200 = 180
btw tak te auta chodzą bez wydziora na wyższych, P10 chociaż nie przekłamuje tak licznika jak P11 gdzie często 200 = 180

Nissan Primera SR20DE+T
-
- fanatyk nissana
- Posty: 723
- Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
- Lokalizacja: Pabianice
Dla niepewnych tak to niestety byl 4 bieg. Ogolnie filmik chcialem nagrac w celu ukazania broblemu ze na 4 biegu aUTO PRZY 160 przestawalo ciagna. A dzien wczesniej podkrecilem powietrze na krokowcu i to chyba pomoglo ze na filmiki sie nie zmulil i lecial dalej. DO konca 3 biegu auto idzie jak kazde sr20de ale na 4 juz traci. 5 zal. Mam wplan ie jeszcze wymiane kabli i swiec. Pompe tez podejzewalem bo wczesniej jak go cislem to dochodzilo do 160 i nagle jak by paliwa braklo. (dokladnie taki obiaw) - na 3 sek. i auto odzywalo spowrotem. (a nie jechalem sam bo mialem pasazera obok co nagrywal ale to mniejsza bo i tak powinno byc lepiej)