Data zakupu : 23.04.2011 moją rudą Primerke zostawiłem w rozliczeniu

Silnik VQ30DE + manualna skrzynia biegów
Wersja wyposażenia SE czyli:
-elektryczne szyby
-elektryczne podgrzewane lusterka
-automatyczna klima
-tempomat (chyba wszystkie 3.0 miały...)
Czyli dość uboga wersja, ale co mi tam, była w niezłym stanie więc się długo nie zastanawiałem

Autko importowane od naszych zachodnich sąsiadów i nigdy nie jeździło po kraju.
Pierwsza jazda zakupioną Maxima była dość stresująca - po paru kilometrach urwał się wydech zaraz za katem i delikatnie mówiąc było dość głośno, ale pomógł przydrożny spawacz i dalsza droga upłyneła w błogiej ciszy

Autko jeżdziło na pełnym syntetyku więc i taki został zalany. Wybór padł na Shell 5w40 i taki pozostaje do tej pory - jakoś mam zaufanie od tej marki. Zaraz po pierwszej zmianie oleju została zamontowana instalacja elpidżi Landi Renzo Omegas iw tym momencie (już 20000km przejechałem na niej) muszę przyznac, że to był dobry wybór.
Niestety po jakiś 4 miesiącach jazdy zauważyłem, że zaczyna mi falować maska podczas jazdy. Po krótki oględzinach niestety okazało się, że cala przednia belka zgniła i padła decyzja o wymianie belki wraz z okularami. Muszę przyznać, że to wyjątkowo paskudna robota tym bardziej , że nowa belka wraz z okularami pochodziła od naszych skośnookich przyjaciół i nie mam wcale na myśli japończyków

Poniżej zdjęcia przedstawiające stan belki przed naprawą i po jej usunięciu:

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12
Mody:
- w najbliższym czasie zostaną zamontowane kolektory wydechowy wraz y-pipem importowane ze stanów
- w zeszłym tygodniu podłączyłem ecumaster det3 i jedyną modyfikacją jakiej dokonałem póki co to zmieniłem moment przełączania zmiennej fazy w mevi na 5300obr/min
- filtr stożkowy simota (w drodze już fujita 3")
- customowy wydech na dwóch przelotowo komorowych tłumikach 2.25" (odbieram we wtorek)
- u kuby czekają na mnie wtryski z ve
i chyba na razie tyle...
W przyszłym roku wpadną jakieś fajne felgi i modów część dalsza, ale ejeszcze nie mam dokładnych planów.
Przy podłączaniu ecumastera strasznie się namęczyłem z podpięciem zapłonu, ale niestety nic z tego nie wyszło. Auto niby chodziło i zapłon opuźniał ale odpalał ciężko i nawet nie próbowałem jeździć więc wpiąłem się tylko pod ignition in, żeby czytał obroty. Problem zgłosiłem do jadźwina ale niestety się na razie nie opdezwał...
Poniżej zamieszczam aktualne fotki (jeszcze ze stożkiem Simota)

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12

By ciepanek at 2012-08-12