Cześc, mam problem, bo kupiłem komplet nowych nakrętek (12x1,25) na allegro, bo mechanik mi jedną oryginalną ukręcił Poza tym te miały w końcu 17 lat.
Nie w tym rzecz: oryginalne (na tyle oryginalne, że nawet w katalogu w ASO takich samych nie mają, a te są bankowo oryginalne Nissana ) są na klucz 21, tzw. wpuszczane.
Nowe są na klucz 19, i już nie wpuszczane, tylko zwykłe. i nowe i stare są stożkowe. Czy rozmiar klucza ma znaczenie?
Czy to, czy są wpuszczane, czy nie, też ma znaczenie?
nie chcę zniszczyć felg, proszę o pomoc !
Wrzucam fotkę przedstawiającą jak wyglądały moje stare nakrętki (mniej więcej) a jak wyglądają nowe:
[P10] Nakrętki prowadzące (wpuszczane) czy zwykłe ?
Moderatorzy: Ryba, Sajmooon, Zielkq, Maniek-ol
[P10] Nakrętki prowadzące (wpuszczane) czy zwykłe ?
Ostatnio zmieniony 2012-08-15, 12:10 przez Filip_212, łącznie zmieniany 1 raz.
właśnie problem polega na tym, że w ASO (po VIN-ie) proponowali mi nakrętki, które wyglądały tak samo jak te, które kupiłem, tylko prawie 3 razy drożej...
Chyba po prostu dobiorę sobie takie, które będą podobne do tych oryginalnych - no trudno, za bezpieczeństwo warto zapłacić. Nie mam pewności,czy te które kupiłem (allegro) mają jakieś certyfikaty i spełniają jakiekolwiek normy, ale straty dużej nie ma.
Chyba po prostu dobiorę sobie takie, które będą podobne do tych oryginalnych - no trudno, za bezpieczeństwo warto zapłacić. Nie mam pewności,czy te które kupiłem (allegro) mają jakieś certyfikaty i spełniają jakiekolwiek normy, ale straty dużej nie ma.