[ Sunny GTI-R] GTI-R Coobcia "TERMINATOR"
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
[ Sunny GTI-R] GTI-R Coobcia "TERMINATOR"
Hej hej
Wreszcie udało mi się przytaszczyć do warszawy i zająć się moim biednym GTI-R kiem który blisko 2 miesiące stał na działce w Kazimierzu Dolnym, z braku czasu tak niestety mają moje fury...
SPECYFIKACJA:
Nissan Sunny GTI-R - przekładka z RHD, rocznik 1992
Silnik - SR20DET z kutymi tłokami JE, korbowody seryjne + śruby ARP + panewki ACL Race std
Wydech - Downpipe 3" reszta 2,5" - cichy aż drażniąco cichy...
Dolot - Fmic jakiś takie nie duży (chyba FORGE), orurowanie 2,5", przepływomierz z 300ZX TT, stożek i 3" dolot do turibny
Strojenie - Na tą chwilę maszyna ogarnieta na szpanerskim wyposażonym w wyświetlacz APEX'i SAF-C ale zamierzam go zamienić na ECU Majstra, a boostem steruje także APEX'i - moim zdaniem najlepszy elektroniczny boost controler na rynku, tylko dla niego to auto kupiłem
Układ paliwowy - Wtryski fioletowe DENSO o wydajności 560ccm, pompa paliwa wallbro HP255
Zawieszenie - regulowane amorki GAB i sprężyny APEX, jeden amorek wylany... Stabilizatory grube, regulowane Whiteliny
Hamulce - Seryjne zaciski + Tarcze EBC + klocki cholera wie...
Reszta - chłodnica z aluminiowymi tankami, rurki silikonowe niebieskie...
Kupiłem Go w Tomaszowie lubelskim, nikt go nie chciał bo totalnie nie miał hamulców, miał dziurkę na błotniku od strony kierowcy, ślizgało się w nim sprzęgło, nie prowadził się z racji wylanego amortyzatora (prawy przód), nie działały poprawnie wszystkie wskaźniki, mocno słychać nie wyregulowane zawory, pierdział wydech na łączeniu z kolankiem od turbiny i do tego przegrzewała się woda na postoju ale dla mnie to wszystko drobnostki i doskonała baza do naprawy, modyfikacji i zapierdzielania
Tak więc po krótce mały opisik i trochę Historii
Maszyna świeżo po zakupie (jeszcze taka nie ukurzona) prezentowała się następująco:
Z przegrzewającym się silnikiem poradziłem sobie u przyjaciela Gella z RB Teamu u którego to wyciągnąłem zaklejony jakimś pomarańczowym syfem termostat oraz za pomocą bieżącej wody i Dimera wyczyściłem cały układ chłodzenia - trwało to ze 2 godziny ale zdało egzamin... Korzystając z dobrodziejstw Grześkowego garażu zmieniłem oliwę na Gulfa 10w60 i za pomocą płaskiego klucza 12 i kombinerek wyregulowałem sprzęgło które brało na samej górze.
Także zastanawiał mnie fakt słabego hamulca i zarazem że nie działał Blow off jedynie wydobywał się "piggeon" spod maski, zacząłem więc poszukiwania nieszczelności i okazało się że nie zatkane są dwa porty od podciśnień, po ich zatkaniu bov zaczął psikać i znacząco poprawiło się hamowanie - ale i tak bez rewelacji.
Dzięki tym zabiegą w sympatycznym tempie mogłem wrócić autem do warszawy, można odczytać z maksymalnych obrotów i złapanego boosta że było miło:
Wczoraj była sobota więc przejrzałem nieco układ hamulcowy bo dalej kiepsko dawał sobie radę i okazało się że w każdym z zacisków stały prowadnice (3 dolne i jedna górna) - ale się z nimi naszarpałem, oj zeszło się ze 4-5 godzin, przy okazji z tyłu zmieniłem klocki hamulcowe bo nieco przy cienkie były:
Przy tej okazi także zmieniłem koła na mniejsze, lżejsze na które wleciały świeżutkie leciutkie laczki Rainsporty:
Pod maską zmieniłem głośno syczącego bova na ciut dyskretniejszego ale z takim ciekawym innym "Terminatorowym" harczeniem:
PLANY:
Bardzo symboliczne...
Ogarnąć bym chciał zawieszenie - pewno przełożę gwint z VVL oraz chciałbym wszędzie gdzie się da upchnąć poliuretan i wsadzić rozpórkę na tył.
Odnośnie hamulcy to całość przód i tył przeszczepię z misia EVO 9 - przód już ogarnięty i przygotowany do montażu ale tarcza 320mm nie wiem czy się upchnie pod obecną 15" ?
Po zabiegach "bezpieczeństwa" W pierwszej kolejności chce się pozbyć tej beznadziejnie małej turbiny T28 z 200SX S14 o potenciale ok 310KM... Na jej miejsce wleci Turbina z Lancera EVO 10, która wstanie podobnie a będzie generować znacznie większy fan
Do tego żeby mi się to nie grzało to wjedzie gruba chłodnica wody jak u Baniaka, dołożę chłodnicę oleju a tarze pomyślę nad większym FMIC-em i głośniejszym wydechem
Wreszcie udało mi się przytaszczyć do warszawy i zająć się moim biednym GTI-R kiem który blisko 2 miesiące stał na działce w Kazimierzu Dolnym, z braku czasu tak niestety mają moje fury...
SPECYFIKACJA:
Nissan Sunny GTI-R - przekładka z RHD, rocznik 1992
Silnik - SR20DET z kutymi tłokami JE, korbowody seryjne + śruby ARP + panewki ACL Race std
Wydech - Downpipe 3" reszta 2,5" - cichy aż drażniąco cichy...
Dolot - Fmic jakiś takie nie duży (chyba FORGE), orurowanie 2,5", przepływomierz z 300ZX TT, stożek i 3" dolot do turibny
Strojenie - Na tą chwilę maszyna ogarnieta na szpanerskim wyposażonym w wyświetlacz APEX'i SAF-C ale zamierzam go zamienić na ECU Majstra, a boostem steruje także APEX'i - moim zdaniem najlepszy elektroniczny boost controler na rynku, tylko dla niego to auto kupiłem
Układ paliwowy - Wtryski fioletowe DENSO o wydajności 560ccm, pompa paliwa wallbro HP255
Zawieszenie - regulowane amorki GAB i sprężyny APEX, jeden amorek wylany... Stabilizatory grube, regulowane Whiteliny
Hamulce - Seryjne zaciski + Tarcze EBC + klocki cholera wie...
Reszta - chłodnica z aluminiowymi tankami, rurki silikonowe niebieskie...
Kupiłem Go w Tomaszowie lubelskim, nikt go nie chciał bo totalnie nie miał hamulców, miał dziurkę na błotniku od strony kierowcy, ślizgało się w nim sprzęgło, nie prowadził się z racji wylanego amortyzatora (prawy przód), nie działały poprawnie wszystkie wskaźniki, mocno słychać nie wyregulowane zawory, pierdział wydech na łączeniu z kolankiem od turbiny i do tego przegrzewała się woda na postoju ale dla mnie to wszystko drobnostki i doskonała baza do naprawy, modyfikacji i zapierdzielania
Tak więc po krótce mały opisik i trochę Historii
Maszyna świeżo po zakupie (jeszcze taka nie ukurzona) prezentowała się następująco:
Z przegrzewającym się silnikiem poradziłem sobie u przyjaciela Gella z RB Teamu u którego to wyciągnąłem zaklejony jakimś pomarańczowym syfem termostat oraz za pomocą bieżącej wody i Dimera wyczyściłem cały układ chłodzenia - trwało to ze 2 godziny ale zdało egzamin... Korzystając z dobrodziejstw Grześkowego garażu zmieniłem oliwę na Gulfa 10w60 i za pomocą płaskiego klucza 12 i kombinerek wyregulowałem sprzęgło które brało na samej górze.
Także zastanawiał mnie fakt słabego hamulca i zarazem że nie działał Blow off jedynie wydobywał się "piggeon" spod maski, zacząłem więc poszukiwania nieszczelności i okazało się że nie zatkane są dwa porty od podciśnień, po ich zatkaniu bov zaczął psikać i znacząco poprawiło się hamowanie - ale i tak bez rewelacji.
Dzięki tym zabiegą w sympatycznym tempie mogłem wrócić autem do warszawy, można odczytać z maksymalnych obrotów i złapanego boosta że było miło:
Wczoraj była sobota więc przejrzałem nieco układ hamulcowy bo dalej kiepsko dawał sobie radę i okazało się że w każdym z zacisków stały prowadnice (3 dolne i jedna górna) - ale się z nimi naszarpałem, oj zeszło się ze 4-5 godzin, przy okazji z tyłu zmieniłem klocki hamulcowe bo nieco przy cienkie były:
Przy tej okazi także zmieniłem koła na mniejsze, lżejsze na które wleciały świeżutkie leciutkie laczki Rainsporty:
Pod maską zmieniłem głośno syczącego bova na ciut dyskretniejszego ale z takim ciekawym innym "Terminatorowym" harczeniem:
PLANY:
Bardzo symboliczne...
Ogarnąć bym chciał zawieszenie - pewno przełożę gwint z VVL oraz chciałbym wszędzie gdzie się da upchnąć poliuretan i wsadzić rozpórkę na tył.
Odnośnie hamulcy to całość przód i tył przeszczepię z misia EVO 9 - przód już ogarnięty i przygotowany do montażu ale tarcza 320mm nie wiem czy się upchnie pod obecną 15" ?
Po zabiegach "bezpieczeństwa" W pierwszej kolejności chce się pozbyć tej beznadziejnie małej turbiny T28 z 200SX S14 o potenciale ok 310KM... Na jej miejsce wleci Turbina z Lancera EVO 10, która wstanie podobnie a będzie generować znacznie większy fan
Do tego żeby mi się to nie grzało to wjedzie gruba chłodnica wody jak u Baniaka, dołożę chłodnicę oleju a tarze pomyślę nad większym FMIC-em i głośniejszym wydechem
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:25 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Na pewno wiem o jednym czerwonym z głowicą VVL i o 3 sztukach od kolegi Miszy - ale jak miał te auta to mnie jeszcze nie znał wiec można mu to wybaczyćModzelitto pisze:Czy jest jakiś w PL GTI-R w którym nie maczałeś swoich palców ?
Te 15'ki to ATS DTC?
Oraz jeden szary nie jakiego żywca
A i w krakowie jeszcze jedna czarna sztuka jest no i GTI-R Lesiaka i Balauna...
Są to leciutkie ATS DTC z EX Sunnego Yarko, leżały w garażu i się marnowały bo na hebel 335mm w VVL nie naszły...
Ostatnio zmieniony 2012-08-05, 11:16 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak nie upcham pod nie jakiegoś męskiego hebla to myślę że się dogadamyModzelitto pisze:Jak byś chciał je kiedyś sprzedać- rezerwuję
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Auto fajne a jakiś filmik się pojawi jak to jedzie?
A i zdjęcie numer 2 po prostu mistrzowskie
A i zdjęcie numer 2 po prostu mistrzowskie
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Mogę coś nakrecić ale na chwilę obecną się nie odpycha, myślę że jakoś znacząco lepiej od serii nie idzie no i przede wszystkim wymaga strojenia, a fotkę robiła ReneSajmooon pisze:Auto fajne a jakiś filmik się pojawi jak to jedzie?
A i zdjęcie numer 2 po prostu mistrzowskie
[ Dodano: 2012-08-05, 13:48 ]
Hehe żadnej pogoni za mocą nie będzie, sprawdzone turbo z EVO X wleci które powinno zapewnić w grnaicach 400-420KM i przeszło 500Nm to mi absolutnie wystarczy, wastegate dostanie rurkę puszczoną w glebę coby się to darło jak mój Saab 900NG z identyczna turbiną:killer2000 pisze:no i się zacznie pogoń za mocą
http://www.youtube.com/watch?v=5oOJSrYK7KE
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Hehe też się cholernie cieszę, dodatkowo zdobyta wiedza i doświadczenie na twoim wozie jest bez cenne - dziękujeBANIAK pisze:widziałem, widziałem... liczę na szybki tuning jednostki napędowej, coby polatać na dwa GTI-ry na torze!
ścieżka przetarta przez moje NISMO - bez dużej chłodnicy wody i oleju nie ma co ruszać!!!
Na pewno będę chciał taką samą chłodnicę jak twoja, ale z racji innej turbiny wiatraki będę musiał zapodać od przodu.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dziękuje, puki co auto skrada się niemiłosiernie, ale żeby wozić moje i limona cztery litery do warsztatu na górczewskiej to wystarczy, przynajmniej na razie musi...
Ps. zważyłem dzisiaj swojego GTI-Rka myślę że jakby pozbyć się z bagażnika paru dupereli to ważył by ok 1215KG - ogółem przyznam szczerze że bestia jest dość ciężka...
FILMIK z ważenia:
http://www.youtube.com/watch?v=bhtogc_v ... e=youtu.be
Ps. zważyłem dzisiaj swojego GTI-Rka myślę że jakby pozbyć się z bagażnika paru dupereli to ważył by ok 1215KG - ogółem przyznam szczerze że bestia jest dość ciężka...
FILMIK z ważenia:
http://www.youtube.com/watch?v=bhtogc_v ... e=youtu.be
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
za mało k#$%aCoobcio pisze:FILMIK z ważenia:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Krępowałem się przy panu co obsługiwał wagownię a i tak raz może dwa mi się wymksło
Ostatnio zmieniony 2012-08-06, 20:27 przez Coobcio, łącznie zmieniany 1 raz.
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Zwłaszcza z przodu, dzisiaj u wulkanizatora byłem i na takim śmiesznym pneumatycznym podnośniku go podnosił to mocno trzeba było auto do tyłu przesunąć żeby jako taki balans zachować
Obstawiam rozkład mas na 65-35%... Dla tego te wozy tak nie chętnie driftują
Obstawiam rozkład mas na 65-35%... Dla tego te wozy tak nie chętnie driftują
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Gaziku niestety brak więc drogie będą dojazdy nim na tor Poznań no i teraz jak jest mi potrzebny do normalnej jazdykuba pisze:Instalacje lpg dorzucił w gratisie czy z niej zrezygnowałeś?
Zwłaszcza że w trasie pali lekko licząc dyszkę...
Pewno jak wleci ECU majster to uda się obniżyć nieco to spalanie ale i tak spektakularnych efektów bym się nie spodziewał w aucie które ma mieć przeszło 400KM...
Nie ma co od niego oczekiwać że będzie palić 8L a jednocześnie by przyspieszał w czasie poniżej 3,5sek 0-100km/h
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Odłożę na tą chwilę wtryski 560ccm - pewno się przydadząkuba pisze:Mój po zmianie turba na lancerowe pali najmniej 13l, bez strojenia. Pocieszenie jest takie, ze dzis bede mial skrzynie wiec moze jeszcze w tym roku go wystroimy!
Opisał byś swoją maszynę, niedługo to klub GTI-R będzie
Ps. w Łodzi jest biały z normalnego przerobiony na 4x4 - ubrudził mnie farbą podwoziową jak go obmacywałem - nie lubi mnie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Fajne odpychadło . .też sobię kiedyś takiego kupię i zrobię w wersję "deluxe"
chyba go znam .. zbudowany z wersji gaźnikowej ? lx ? i na razie stoi przykryty srebrną maską?:))Coobcio pisze:Ps. w Łodzi jest biały z normalnego przerobiony na 4x4 - ubrudził mnie farbą podwoziową jak go obmacywałem - nie lubi mnie
To w takim układzie są dwaCubuś pisze:jeszcze w Łodzi jest jeden
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Dokładnie ja mówie o oryginalnym czarnym Pulsarze GTI-Rscubzik pisze:Fajne odpychadło . .też sobię kiedyś takiego kupię i zrobię w wersję "deluxe"
chyba go znam .. zbudowany z wersji gaźnikowej ? lx ? i na razie stoi przykryty srebrną maską?:))Coobcio pisze:Ps. w Łodzi jest biały z normalnego przerobiony na 4x4 - ubrudził mnie farbą podwoziową jak go obmacywałem - nie lubi mnieTo w takim układzie są dwaCubuś pisze:jeszcze w Łodzi jest jeden
[ Dodano: 2012-08-08, 15:52 ]
sorry za OT
Nissan Pulsar SSS
DATSUN 260Z
DATSUN 260Z
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj jest ich coraz więcej tych Gti-Rów... Ten z Krakowa nawet zagościł u nas i trochę będzie z nim roboty:
A mój co się okazało na 3 cylindrach praktycznie chodził, drażniła mnie głośna praca zaworów i postanowiłem że je wyreguluję, po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się iż posiada on ciekawe wałeczki i nastawne zębateczki ale za to nie domykał mu się prawy zawór ssący na 1 cylindrze, dlatego tak kulał i skradał się
Rureczki smarujące także nie były super drożne więc domowymi sposobami ogarnąłem temat:
Po powyższych zabiegach silnik o wiele ciszej i równiej zaczął pracować i udało mi się maszyną przestraszyć kobitkę - powiedziała że fajnie się odpycha
Baniaka GTi-R zrył mi psychikę i ten się dna mnie skrada okrutnie ale nie bawem jakieś coś trzeba będzie zrobić z tym, zwłaszcza że silnik kuty i co ciekawe nawet szpilki pod głowicą ma ARP
A mój co się okazało na 3 cylindrach praktycznie chodził, drażniła mnie głośna praca zaworów i postanowiłem że je wyreguluję, po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się iż posiada on ciekawe wałeczki i nastawne zębateczki ale za to nie domykał mu się prawy zawór ssący na 1 cylindrze, dlatego tak kulał i skradał się
Rureczki smarujące także nie były super drożne więc domowymi sposobami ogarnąłem temat:
Po powyższych zabiegach silnik o wiele ciszej i równiej zaczął pracować i udało mi się maszyną przestraszyć kobitkę - powiedziała że fajnie się odpycha
Baniaka GTi-R zrył mi psychikę i ten się dna mnie skrada okrutnie ale nie bawem jakieś coś trzeba będzie zrobić z tym, zwłaszcza że silnik kuty i co ciekawe nawet szpilki pod głowicą ma ARP
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ojj takie wałeczki chyba by pasowały do mojego sunnego !Coobcio pisze:po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się iż posiada on ciekawe wałeczki i nastawne zębateczki
Obrazek
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....