

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Na razie są z 200SX'a. Problem jest taki, żę wszędzie jest az za bogato przy tych 0,6 bara, oprócz 2,5-4 tyś obrotów. NA poprzednim silniku tez w tym zakresie było tak na granicy, wiec doszlismy do wniosku, że to sonda lambda zubaża mieszankę, więc na dniach wyleci całkowicie.lukasz84 pisze:wtryski ogarnełeś jakieś wieksze?
Tak trochę lepiej wygląda:Shadows pisze:Jaki sleeper na tych kołpakach
Nie. Silnik z KrakowaRyba pisze: Heh motorownia od lukasza84??
Daj znaka trochę wcześniej, że będziesz i się zgadamyRyba pisze:Bomblu musimy się spotkać w wawie naszymi primami
Bez kucia słabo jestNeptune pisze:Zwykłe sr20de się nie nadaje na robienie maszyny do zabijania
Dzięki. Może jedyna ale nie pierwszaprimera kozak no i chyba jedyna w pl
Nie wiem. Rano jadę do Białej POdlaskiej, więc pewnie na wieczór się zgadam. Pewnie koło 20:00Bombel o której w poniedziałek będziesz u Bodka? Mam zamiar swoją odebrać popołudniu...
Nie nieRyba pisze:Heh motorownia od lukasza84??
dalej bedą jajka falowaćNeptune pisze:W białym Łukasza jaja zostawały na fotelu
teraz jest wysyp GTIR-ów , dwa lata wstecz ciężko było coś zdrowego znaleźć w Gti nie mowa o gti-rNeptune pisze:Żeby człowiek wcześniej wiedział od razu by się GTIRa skombinowało jak jeszcze był czas na zabawę
lukasz84 pisze:Nie nieRyba pisze:Heh motorownia od lukasza84??![]()
fwd VE+T jest nas dwóch chyba że o czymś nie wiem-y
Nie nielukasz84 pisze: fwd VE+T jest nas dwóch chyba że o czymś nie wiem-y
Żeby ułatwić trafny strzał można uchylić rąbka tajemnicy iż będzie to czarny sunnyLimon pisze: Nie nieJest jeden 100 nx gti łeb sr20ve dół sr20det, za chwile bedzie jeszcze sunny sr20ve+t no i pewien tajny projekt który już jest bardzo blisko realizacji