![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Tak wiec czekam na kółeczka od Szalonego
![:P](./images/smilies/razz.png)
Ps. Parę fotek porobiłem przy okazji wrzucania skrzyni:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/300720122401024x768.jpg)
Ciekawostka, Zetka miała na pokładzie w niemal idealnym sprzęgło EXEDY:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/300720122361024x768.jpg)
Co jeszcze ciekawsze nie miała katalizatorów:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/300720122411024x768.jpg)
A tu już przymiareczka docelowego zderzaka, niebawem wóz idzie na lakiernie
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/Coobcio%20350Z%20Procharger/310720122471024x768.jpg)
Z racji tego że stoi nadal u przyjciela Gella to przywiozę do niego wydech 3,5" z 200SX S13 i pomolestuję go żeby mi go przystosował pod zetkę - będzie to pierwsza w naszym kraju z pojedyńczą końcówką wydechu coby zejść nieco z masy
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
A średnica wydechu fi89mm na przyszłe mody będzie jak znalazł
![:P](./images/smilies/razz.png)
Seryjna zetka ma zejście z Y-reka 63mm które idzie aż do środkowego tłumika a z niego wychodzi już fi60mm i tak leci aż do końcowego, w sumie nie taki zły ten wydech, ale pełne 3" (76mm) pozwala uwolnić ekstra 10-13KM
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Pewno 3,5" jakie mu planuje wpakować w wolnossaku by nic nie zmieniło ale jak będzie dmuchane to kto wie
![:P](./images/smilies/razz.png)