ręczny może być sprawny a nożnego z tyłu może nie być, częsty przypadek. za prawidłową siłę hamowania przy bębnach odpowiada korektor siły hamowania. sprawdź go, może być niesprawny. jeśli ręczny masz na tip top.
co do dzwonienia: może dochodzić z cienkiej blaszanej nakładki na śrubę dokręcającą półoś. powinna tam być i trzymać się na zawleczce. u mnie dzwoni właśnie to.
co do przednich hamulców: zdejmij koła, złap ręką za zacisk (nie za jarzmo), i poruszaj/poszarp, jak będzie "minimalny" luz to powinny się trzymać dobrze ale to sprawdzanie na leniwca. odkręć zacisk od jarzma i sprawdź sworznie pływające w jarzmie do których przykręcasz zacisk. powinny mieć minimalny luz. przy okazji wyczyść je (tak samo środek jarzma tam gdzie pracują) i nasmaruj, najlepiej smarem grafitowym z tego co się orientuję jest w miarę odporny na zapiekanie się. gumki osłonowe też powinny być w dobrym stanie. jeśli chodzi o resztę czynności to możesz sprawdzić stań klocków

oraz jak pracują w jarzmie bo też nie powinny być na ścisk tylko luźno - chyba że masz oryginalne blaszki w jarzmie to wyczyść je dokładnie i miejsca pracujące klocków też i dopiero złóż. tłoczek sprawdzić bardzo łatwo, wciskasz pedał hamulca aż się trochę wysunie i odchylasz cienkim płaskim śrubokrętem gumową osłonę tłoczka (aby tylko nie przedziurawić) i powinien się pod tą gumą błyszczeć. żadne zabrudzenia, rdza, piach itd itp nie mają tam prawa bytu.
Patrząc na stan techniczny oraz blacharski większości aut japońskich w naszym kraju powiem tylko jedno: Cholery nie powinny... A JEŻDŻĄ ! !