Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] Moja czerwona wariatka primercia p10 2.0gt

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

[ Primera] Moja czerwona wariatka primercia p10 2.0gt

Post autor: Knur » 2012-07-10, 16:23

Auto kupiłem przeszło miesiąc temu od pana po 50tce ,na razie sprawuje się dobrze ,kiedyś już miałem primere p10 ale 2.0sri 125km na norweskich blachach i dlatego z sentymentu do tego wozu kupiłem taką samą tylko ,że mocniejszą o te 25km.Dałem za nią 1800zł dlatego ,że blacharka jest do roboty.Mialem do wydania tylko 2tys zł więc zastanawiałem się jeszcze nad audi 80 b3 bo nie gniją ,ale w tej cenie mają wysokie przebiegi i standardem w prowadzenie czy nawet w komforcie specjalnie nie odbiegają od nissana.
Wszystko mam seria jedynie filter stożkowy jeżeli to można traktować w ogóle jako tuning ,nie wiem nawet czy to cokolwiek daje bo nie jeździłem nią jak miała normalny.Mam pytanie mianowicie na benzynie nie idzie lepiej niż na gazie a nawet troche słabiej a powinno być odwrotnie co może być przyczyną ,gaz mam zwykły butla w kole zapasowym.Poza tym hamulce mi nie biorą w ogóle z tyłu tarcze się nie nagrzewają ,niedługo będe prowadzil do mechanika ale nie chce żeby mnie naciągnął na wymiane wszystkiego ,kolega mi poradził że można zestaw naprawczy kupić do zacisków ,ogrzewanie mi dmucha tylko na 4 zakresie na 1,2,3 nie dmucha w ogóle no i klima nie działa nie ma w ogóle czynnika w obiegu ,no i jeszcze licznik mi nie działa ale to tylko linka do wymiany ,obrotomierz działa ,to wszystkie wady jak na razie które zauważyłem ,silnik ładnie się na obroty wkręca i jest dynamiczny.
Wyposażenie:
4xel szyby
el lusterka
2xairbag
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
klimatyzacja
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 15:31 przez Knur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 17:22

Obejrzałem... i stwierdzam iż to nie jest GT :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 17:53

a po czym to stwierdzasz silnik ma 150km i to czuć bo idzie lepiej od tamtego co miałem wyczuwalnie lepiej

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 17:57

Z GT to tylko koła może ma...daj fotę spod maski.Jest czerwony dekiel zaworowy?Gdzie obrotomierz wyskalowany do 9 tyś obr/min?gdzie kubełkowe fotele?gdzie tylny spoiler?skąd się wzięły srebrne klamki i pseudo drewno na konsoli gdzie w GT czegoś takiego nigdy nie było? :-) i jeszcze można by tu gadać...

[ Dodano: 2012-07-10, 18:58 ]
Jak dla mnie to Albo SLX albo grubiej..SE,który to rok?

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 18:01

dekiel nie jest czerwony ,jest srebrny 16v twin cam ,obrotomierz jest do 8 tys ale wkreca się poza skale ponad 8 tys bo próbowałem ,spojler to ja miałem w tamtej i to nie była gt tylko 2.0 sri ,slx to to na pewno nie jest bo miałem wcześniej jak już mówiłem 2.0sri 125km a ta idzie znacznie lepiej ,jak zrobie licznik to zmierze ile ma do setki ale na oko myśle że w granicach tych 8.4s co powinna mieć.Rok produkcji 1996

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 18:03

Bo SRi to pakiet stylistyczny od wersji GT :-) :-) :-) też miałem P10 SRi poprzednio.
Twoje auto to nie jest pełnowartościowe GT jakie puściła fabryka..przykro mi.

[ Dodano: 2012-07-10, 19:04 ]
Knur pisze:obrotomierz jest do 8 tys ale wkreca się poza skale ponad 8 tys bo próbowałem
to auto ma odcinkę? :-o
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

primeraP10
fanatyk nissana
Posty: 723
Rejestracja: 2011-11-17, 22:28
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: primeraP10 » 2012-07-10, 18:08

witaj zobacz sobie w moim temacie (masz w podpisie) jak wygłada deska rozdzielcza, silnik i wnetrze w gt. Też mi się nie wydaje że to nie Gietek. Dmuchawa to wymiana opornika (pod schowkiem jest taka płytak na 2 srubki). Zaciski pewnie do regeneracji (zapieczone). Takto ładne auto Pozdrawiam
mój super wóz --> viewtopic.php?t=15014
Byla Primera P10eGT
Jest Primera P10SLX/eGT

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 18:29

to auto ma odcinkę? :-o
no właśnie nie ma tamta co mialem to miała przy 7300 a ta się wkręca powyżej 8tys aż strach że się silnik rozleci i to może świadczyć o tym że to właśnie gt ,koleś od którego kupiłem mówił że ma 150km i tak było w aukcji.Kumpel ma golfa IV vr5 150km i moja primera idzie tylko troche gorzej bo jechałem z nim jego golfem.
A te primery gt jak mają do 9tys wyskalowany obrotomierz to do ilu się wkręcają

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 18:31

7200 to max,bynajmniej w P11 GT a też mam do 9 tyś.

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 18:33

to zdjęcie silnika
Obrazek
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 19:01 przez Knur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 18:34

zwykły silnik..zwykły kolektor wydechowy...zwykłe SR20..

tu coś znalazłem De 130KM, odcinka przy 6500obr; DE(GT) 150KM, odcinka przy 7200-7500obr

[ Dodano: 2012-07-10, 19:35 ]
O...jeszcze gazownia na mikserze...to zapomnij o tych 150 KM :-) nawet jeśli je faktycznie ma.

[ Dodano: 2012-07-10, 19:40 ]
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 18:40

nie możlwie żeby to był 115km slx bo nawet kumpel ma omege 115km i nie miałaby nawet do mojego startu ,na trójce mój to ciągnie naprawde jak rakieta do 150km/h ,w ogóle na każdym biegu dobrze ciągnie góra nie góra idzie ,a w tamtym miałem w dowodzie wpisane 92kw czyli 125km a w tym nie mam w ogóle mocy w dowodzie wpisanej nie wiem czemu ,ale jeżeli czuje że idzie lepiej tzn że te 125km to mam conajmniej innej opcji nie ma .
No to mój silnik wygląda identycznie jak ten w gt w tym linku co dałeś tyle że nie ma dekla czerwonego ,nie wiem może ktoś zmienił dekiel przy remoncie

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-07-10, 18:49

Twoj silnik niejest taki sam jak w GT przyjzyj sie dokladnie...nieporownoj omego co wazy duzo wiecej od nissan i ma rwd . Mozesz smialo zmienic nazwe tematu na : "mam zwykla primera p10 w 5d" :)

Koledzy co maja Nissany w malym palcu Ci tlumacza co i jak a Ty sie wyklucasz :-|
Obrazek

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 18:49

No nie ma startu bo omega to cielsko jest :-) krótko i na temat...leć na hamownię i będzie jasne.
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-07-10, 18:52

Ale po co hamowania jak z kilometra widac ze to zwykla p10...na tym gazie nawet jakby miala 150KM to moze ze 110 by wypluła
Obrazek

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 18:56

dobra zmierze ile ma do setki i będzie wiadomo 2.0slx ma 9.9s ,2.0sri ma 9.5 a 2.0gt ma 8.4s do 100km/h
jeżeli będe miał chociaż 9s ,co już na oko widze bo jeździłem wieloma autami w przedziale mocy od 100km do 200km i czasami nawet z kolegą mierzyliśmy przyspieszenia ,tzn że mam 150km

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 18:58

Knur pisze:,tzn że mam 150km
żądam dowodu w postaci wydruku z hamowni (wiarygodnej) i naprawdę...nie bądź taki uparty :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:03

dobrze zmierzone przyspieszenie jak wiarygodnym dowodem na to jaki jest to silnik ,z 2.0slx nigdy nie zejdziesz poniżej 9s chocbyś nie wiem co robił ,a gdzie ten numer vin można znaleźć to znajde i podam

Awatar użytkownika
Shadows
fanatyk nissana
Posty: 1239
Rejestracja: 2011-02-27, 09:37
Lokalizacja: Krk

Post autor: Shadows » 2012-07-10, 19:06

dobra zmierze ile ma do setki i będzie wiadomo
Klepsydre sobie weź do tego...niejestem złosliwy ale mnie irytujesz ,przyklej sobie naczek GT i bd mial 150KM proste
Obrazek

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:09

już sam to sprawdziłem ale ci podam
SJNFCAP10U0562806

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:27

no właśnie SR20DE czyli 150km tak jak w gt ,wcześniej miałem SR20De i miał 125km więc sprawa się wyjaśniła ,po czym ty stwierdzasz że nie mam 150km

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 19:29

Silnik z sunny GTI?
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:37

http://www.exedy24.pl/pl/c/2.0-GT-150KM-SR20DE/2399

o tu są właśnie te silniki SR20DE i mają 150km
w ogóle te dane to na innej stronie wpisałem to mi pokazało że silnik GA 14DE więc 1.4 no to to już w ogóle śmieszne

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-10, 19:37

Sunny gti miały kolektor ssący na dole. Nie jest to GT i nie ma 150 koni te fakty są bezsprzeczne i koniec kropka.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:39

jeżeli nie jest to powiedz mi jaką moc ma silnik SR20DE który ja bezzsprzecznie mam czyżby 115km jak wcześniej wszyscy mówiliście

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-10, 19:39

Coby nie wklejać linku z forum którego nie lubimy ;) wrzucam dokładnie to samo na nissantech:
http://www.nissantech.pl/index.php?showtopic=84
Co o tym Knur sądzisz??
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Rysiu83
fanatyk nissana
Posty: 2197
Rejestracja: 2009-12-09, 05:39
Lokalizacja: WWL

Post autor: Rysiu83 » 2012-07-10, 19:39

Pawel18PL pisze: Nie jest to GT i nie ma 150 koni te fakty są bezsprzeczne i koniec kropka.
Mój pierwszy post mówił o tym :-)
Po kolei..N14 GA14DE,P10 SRi,P11GT SportLine ----> :)

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-10, 19:41

A mój drugi udowodnił twoją tezę jeszcze jednym wiarygodnym źródłem ;) Pozdro :)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Awatar użytkownika
Knur
wiem o czym pisze
Posty: 48
Rejestracja: 2012-07-10, 15:26
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Knur » 2012-07-10, 19:43

no to właśnie ci wklejam fragment z tej strony
SR20DE - Silniki występujące w Priemrze P10 GT w latach 91-96, oparte o wieloponktowy wtrysk pliwa, odcięcie na 7500obr.min, rurowy kolektor wydechowy typu 4-2, wałek ssacy o wyzszych krzywkach, stopień sprężania 10:1 (tłoki płaskie) + zmieniony górny pierścień uszczelniający, wymiennik ciepła, zawory wydechowe o zwiększonej srednicy trzonka o 1mm (z sodem w środku)
a co powiecie o tym że według tego co na tej stronie jest napisane silniki 116km i 125km mają odcięcie przy 6500rpm a moja się wkręca powyżej 8tys aż za obrotomierz

Awatar użytkownika
Pawel18PL
fanatyk nissana
Posty: 2592
Rejestracja: 2009-12-09, 07:22
Lokalizacja: ObywatelŚwiata

Post autor: Pawel18PL » 2012-07-10, 19:44

GHOSTRIDER, wrzuć na luz, chyba zły dzień masz a tu nie ma co sie spinać ;)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx

Zablokowany

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”