Czekam na foto/video relacje
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Przedstawiam kulturalne naganie: Onbord z Baniakowego GTI-R niestety bardzo cicho się nagrało - trzeba niemal na maksa podgłośnić...
http://www.youtube.com/watch?v=IG0yxoig ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=IG0yxoig ... e=youtu.be
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Hehe i zaraz podlecieli gapie co sie spsuło zobaczyć ;P
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Filmik mistrzCoobcio pisze:Przedstawiam kulturalne naganie: Onbord z Baniakowego GTI-R niestety bardzo cicho się nagrało - trzeba niemal na maksa podgłośnić...
http://www.youtube.com/watch?v=IG0yxoig ... e=youtu.be
Kupię auto z SR20VE na pokładzie 
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Najlepszy czas Baniaka i jego bolidu to 2:17 z kawałeczkiem ja 5 sek wolniejszy byłem 
Następnym razem będziemy bardziej przygotowani
PS. niesamowite wrażenie na mnie zrobiło jak Baniak pokonuje szykany praktycznie bez ujęcia gazu pełną pizd... Aż mi się w głowie nie mieści że tak można było, ja w szykanach grzałem przynajmniej 15km/h wolniej...
Następnym razem będziemy bardziej przygotowani
PS. niesamowite wrażenie na mnie zrobiło jak Baniak pokonuje szykany praktycznie bez ujęcia gazu pełną pizd... Aż mi się w głowie nie mieści że tak można było, ja w szykanach grzałem przynajmniej 15km/h wolniej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
dzisiaj auto trafiło do warszawskiego warsztatu Pana Rosłońca na akcje pod kryptonimem; "wielkie chłodzenie"
NISMO dostanie nową customową chłodnicę wody o śr. rdzenia 42 mm w alu obudowie
Teraz żadna temperaturta nie będzie już straszna dla motoru!
W planach jest jeszcze kocyk na turbo, izolacja orurowania IC oraz tajemniczy panel areo by Coobcio
Jutro odbiór więc wieczorem wrzuce fotki.
Wielkimi krokami nadchodzi czas kiedy zabieram się za zawias
Jedziemy
P.S.
filmik z LAP RACE ( coś tam nas widać ) produkcja Coobcia pod tytułem "kibel rura" z innej perspektywy
http://www.youtube.com/watch?v=f8MRLuZg ... ture=share
NISMO dostanie nową customową chłodnicę wody o śr. rdzenia 42 mm w alu obudowie
Teraz żadna temperaturta nie będzie już straszna dla motoru!
W planach jest jeszcze kocyk na turbo, izolacja orurowania IC oraz tajemniczy panel areo by Coobcio
Jutro odbiór więc wieczorem wrzuce fotki.
Wielkimi krokami nadchodzi czas kiedy zabieram się za zawias
Jedziemy
P.S.
filmik z LAP RACE ( coś tam nas widać ) produkcja Coobcia pod tytułem "kibel rura" z innej perspektywy
http://www.youtube.com/watch?v=f8MRLuZg ... ture=share
NISSAN PULSAR GTI-R
Możesz dać namiar na ten warsztat i na PW cenę za usługę, bo też będę coś musiał myśleć nad chłodzeniem.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
żadna tajemnica
http://www.moto-market.pl/chlodnice-rosloniec/
cena 950zł z montażem ale każda chłodnica wyceniana jest osobno!
P.S. kto umie nawijać po czesku???
http://www.moto-market.pl/chlodnice-rosloniec/
cena 950zł z montażem ale każda chłodnica wyceniana jest osobno!
P.S. kto umie nawijać po czesku???
NISSAN PULSAR GTI-R
- PumaRST
- fanatyk nissana
- Posty: 647
- Rejestracja: 2010-05-03, 09:53
- Lokalizacja: OBR Niestachów
- Kontakt:
HPsporting??
http://www.hpsporting.com/
Jeśli tak to najprostszy gwint coś koło 6tyś, taki już bardziej profi to coś koło 9-10 a taki mega jak dobrze pamiętam 12tyś. Już z nimi gadałem kiedyś.
http://www.hpsporting.com/
Jeśli tak to najprostszy gwint coś koło 6tyś, taki już bardziej profi to coś koło 9-10 a taki mega jak dobrze pamiętam 12tyś. Już z nimi gadałem kiedyś.
Nissan Almera GTi RACING 172KM 215Nm
jeździłem kolegi Civic'em d16 z zawiasem HP z tymi "zbiorniczkami wyrównawczymi" miedzy polami , ustawienia na szuter... ja pier****. Robiło laske z połykiem na stojąco. szok. ja wysiadłem z dość słabego auta i powiedziałem " nie mam pytań". Honda nie miała nawet szpery, a wyciągała się z zakrętów i po hopach zachowywała się na tyle przewidywalnie na ile ja ogarniałem
koszt jest niemały, bo od 8 tysi zaczyna się gadka o sensownym secie. Wielu ludzi w rajdach uważa HP za zawieszenie docelowe/high end
koszt jest niemały, bo od 8 tysi zaczyna się gadka o sensownym secie. Wielu ludzi w rajdach uważa HP za zawieszenie docelowe/high end
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
W rajdach a ciekawe jakby sprawowało się w wyścigach 
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Auto wróciło z akcji "wielkie chłodzenie", foto relacja;

Spawy solidne i ładne, całość schludna i dobrze spasowana, wielki plus dla wykonawcy

wiatraki zamocowane jak w orginale.
polecam tą firmę!
a i oczywiście dostałem gwarancję!
udało nakręcić się małe filmidło w drodze do domu, niestety telefonem trzymanym w ręce
http://www.youtube.com/watch?v=P7NfUETu ... e=youtu.be

Spawy solidne i ładne, całość schludna i dobrze spasowana, wielki plus dla wykonawcy

wiatraki zamocowane jak w orginale.
polecam tą firmę!
a i oczywiście dostałem gwarancję!
udało nakręcić się małe filmidło w drodze do domu, niestety telefonem trzymanym w ręce
http://www.youtube.com/watch?v=P7NfUETu ... e=youtu.be
NISSAN PULSAR GTI-R
- bonzo
- fanatyk nissana
- Posty: 4005
- Rejestracja: 2009-11-29, 12:58
- Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
- Kontakt:
ja tam patrolem tyle nie jechałemBANIAK pisze:http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj będzie ciepło, musisz spałować wóz i sprawdzić czy nie będzie się grzać 
Ps. obecnie bez termostatu z męską chłodnicą przy spokojnej jeździe temperatura na wskaźniku wody jak się utrzymuje - opada przy trasowym tempie
Ps. obecnie bez termostatu z męską chłodnicą przy spokojnej jeździe temperatura na wskaźniku wody jak się utrzymuje - opada przy trasowym tempie
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
pierwszy raz od dłuższego czasu miałem wolny dzień, który w większości poświęciłem Pulsarowi;
i tak na pierwszy ogień poszła Coobciowa rozpórka OMP, która z racji wieku wymagała odświerzenia. Całość wyczyściłem do gołego metalu a następnie pomalowałem; efekt

następnie zabrałem się za montaż OIL CATCH TANKA. Z uwagi na fakt że sporo oleju dostawało się do dolotu, na LAP RACE rolę CATCH-a pełniła plastikowa butelka po płynie do mycia szyb, widoczna na pierwszej focie

ciężko było znaleść odpowiednie miejsce do montażu, ale siedzi i trzyma się mocno na specjalnych mocowaniach, kupionych osobno w sklapie dla tunerów
kolejnym punktem dnia było wykonanie izolacji termicznej rur ukł. dolotowego
najpierw dokładnie owinąłem kwasiaki bandażem termicznym do ukł. wydechowych o gr. 1mm

a następnie tak przygotowaną rurę pokryłem samoprzylepną taśmą alu. wytrzymującą temperatury do 350 stopni C.
a tak prezentuje się całość moich prac;

zaizolowane rury może wizualne szału nie robią ale mam nadzieję że sprawdzą się w praktyce![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
i tak na pierwszy ogień poszła Coobciowa rozpórka OMP, która z racji wieku wymagała odświerzenia. Całość wyczyściłem do gołego metalu a następnie pomalowałem; efekt

następnie zabrałem się za montaż OIL CATCH TANKA. Z uwagi na fakt że sporo oleju dostawało się do dolotu, na LAP RACE rolę CATCH-a pełniła plastikowa butelka po płynie do mycia szyb, widoczna na pierwszej focie

ciężko było znaleść odpowiednie miejsce do montażu, ale siedzi i trzyma się mocno na specjalnych mocowaniach, kupionych osobno w sklapie dla tunerów
kolejnym punktem dnia było wykonanie izolacji termicznej rur ukł. dolotowego
najpierw dokładnie owinąłem kwasiaki bandażem termicznym do ukł. wydechowych o gr. 1mm

a następnie tak przygotowaną rurę pokryłem samoprzylepną taśmą alu. wytrzymującą temperatury do 350 stopni C.
a tak prezentuje się całość moich prac;

zaizolowane rury może wizualne szału nie robią ale mam nadzieję że sprawdzą się w praktyce
NISSAN PULSAR GTI-R