
[ Primera] Nissan Primera P10 GT Turbo
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Nie no bodek hehe okazało się ze jedne z kabli od aparatu był przecięty ( raz stykał raz nie ) Po sprawdzeniu wiązki jest i zbadaniu multimetrem każdego kabelka dziś włozyłem jeszcze raz wiązkę na swoje miejsce. Dziękuje wszystkim za chwilę cierpliwości na słuchawce.
Jednak ...
Po odpaleniu i zagrzaniu silnika wyskoczyły takie błędy jak 13 oraz 21. Dodatkowo nie świeci mi sie oraz nie działa czujnik ciśnienia oleju..
O co kaman

Jednak ...
Po odpaleniu i zagrzaniu silnika wyskoczyły takie błędy jak 13 oraz 21. Dodatkowo nie świeci mi sie oraz nie działa czujnik ciśnienia oleju..
O co kaman


To chyba jakaś próba sił
Jak dla mnie to nie ma nic gorszego jak grzebanie w kablach... Ale jak widać cały czas do porzodu i oby tak dalej

Jak dla mnie to nie ma nic gorszego jak grzebanie w kablach... Ale jak widać cały czas do porzodu i oby tak dalej

viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Jak już pisałem:
'21 to brak sygnału zapłonu - u mnie mam go od czasu kupna furki czyli pond pół roku i wszystko trybi'
A dodam, że kopułka, palec i świece wymienione i nadal jest.
aa, zapomniałem - od czasu kupna wisiały mi pod silnikiem dwa żółte kable, po prostu wyglądają jak zerwane i może dlatego mam ten błąd 21.
'21 to brak sygnału zapłonu - u mnie mam go od czasu kupna furki czyli pond pół roku i wszystko trybi'
A dodam, że kopułka, palec i świece wymienione i nadal jest.
aa, zapomniałem - od czasu kupna wisiały mi pod silnikiem dwa żółte kable, po prostu wyglądają jak zerwane i może dlatego mam ten błąd 21.
- sunniak1.6sr
- fanatyk nissana
- Posty: 820
- Rejestracja: 2009-12-07, 23:02
- Lokalizacja: Miasto Łódź
dokładnie ..Ryba pisze:Bezpieczniki sprawdził Scubzik znalazł dwa przepalone ale i je od razu wymienił. Nadal bez żadnej reakcji.
wywaliło .. audio hehe



Wiązka od czujnika do wtyczki od wiązki kabinowej jest ok ..
Jedyne co ruszaliśmy to skrzynkę bezpieczników tą przy lewym błotniku .. ale tam Ryba sprawdzał bezpieczniki i są ok .
Poza tym na schemacie ni kuta nie mogę dojść czy na obwodzie czujnika oleju jest bezpiecznik czy nie. Zasilanie jest wspólne dla wskaźnika temp, wskaźnika paliwa, wskaźnika ciśnienia oleju i kontrolki oleju .
Ale .. żarówka jest w szeregu .. więc zachodzi prawdopodobieństwo że jak żarówka strzeli to i wskaźnik nie zadziała .. głupie . ale możliwe ..
Co do czujnika temp. .to stawiam że umarł .. jak go spawdzić? ma jakąś impedancję .

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Engine coolant......... Voltage* (V)............Resistance (kW)
temperature
°C (°F)
−10 (14).................. 4.4..............................7.0 - 11.4
20 (68)......................3.5..............................2.1 - 2.9
50 (122)......................2.2............................0.68 - 1.00
90 (194)......................1.0............................0.236 - 0.260
Co prawda wartosci od a32 ale w p10 powinno byc tak samo. Najlepiej mierzyc opor.
temperature
°C (°F)
−10 (14).................. 4.4..............................7.0 - 11.4
20 (68)......................3.5..............................2.1 - 2.9
50 (122)......................2.2............................0.68 - 1.00
90 (194)......................1.0............................0.236 - 0.260
Co prawda wartosci od a32 ale w p10 powinno byc tak samo. Najlepiej mierzyc opor.
dylson, oo dzięki .. przyda się ..
[ Dodano: 2012-06-28, 10:12 ]
Ryba, znalazłem coś takiego ..
musimy sprawdzić jeszcze wyłącznik ciśnienia oleju .. cokolwiek to jest


[ Dodano: 2012-06-28, 10:12 ]
Ryba, znalazłem coś takiego ..
musimy sprawdzić jeszcze wyłącznik ciśnienia oleju .. cokolwiek to jest

Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Sprawdzimy szmatę. Z tego co widzę jest to schemat od 96 mam nadzieję że nie będzie wielkiej różnicy. Wydrukuje pełny schemat elek. z manuala. Dziś podjadę do garage to sprawdzę tą żarówkę. Ehh.. Scubzik weź ze sobą lutownicę ! hehe .. Sprawdzimy jeszcze raz wszystkie luty które były robione.
Dylson i ja dziękuje
Czujnik kosztuje 52 zł chyba kupie nowy i jeden problem się wyeliminuje.
Pytanie - czy ten czujnik steruje załączaniem się wentylatorów.
Pozdro,
Dylson i ja dziękuje

Czujnik kosztuje 52 zł chyba kupie nowy i jeden problem się wyeliminuje.
Pytanie - czy ten czujnik steruje załączaniem się wentylatorów.

Pozdro,
Ryba, dziś nie dam rady .. może jutro ..
tam jest błąd .. to chyba jednak "do 1996r" - poza tym .. żarówka od oleju jest wg. mnie błędnie zaznaczona .. nie "o" tylko nieopisana w legendzie "n"
tam jest błąd .. to chyba jednak "do 1996r" - poza tym .. żarówka od oleju jest wg. mnie błędnie zaznaczona .. nie "o" tylko nieopisana w legendzie "n"
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Ryba, znalazłem coś takiego
http://www.sr20forum.com/archive/index. ... 61640.html
gość pisze , że powodem błędu zapłonu był brak masy na 4 wtrysku ..
wprawdzie objawy były inne .. ale wywalał kod 21 .. no i przygody z wtyczkami wtrysków u Ciebie dają do myślenia
http://www.sr20forum.com/archive/index. ... 61640.html
gość pisze , że powodem błędu zapłonu był brak masy na 4 wtrysku ..
wprawdzie objawy były inne .. ale wywalał kod 21 .. no i przygody z wtyczkami wtrysków u Ciebie dają do myślenia
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Ryba, daj znać jak tam postępy .. czy coś znalazłeś ..
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"