BeNeK pisze:Kurde ja już nie wiem ... Sonda wymieniona na NTK NGK, spalania jeszcze nie sprawdzałem
Przewody, kopułka i palec rozdzielacza oraz pompka podciśnieniowa przy aparacie zapłonowym (jeśli jest) w jakim stanie?
BeNeK pisze: ale nismo po odpaleniu zaczyna dymić i walić wodą z wydechu , sądząc po zapachu nie jest to olej jak i nie jest to siwy dym jak przy spalaniu oleju . Pod korkiem wlewu oleju nie robi się mleko ani nie ma oleju w płynie chłodzącym .... 
A sprawdzałeś czy Ci płynu z układu nie ubywa? Trochę km trza by zrobić żeby ocenić. Jeśli padła uszczelka pod głowicą między cylindrem a płaszczem wodnym to możesz mieć takie jaja ale nie zauważyłem z kolei żeby przy dodawaniu gazu się krztusił. Ponadto masz gaz czy nie? Bo nie zauważyłem. Jeśli masz to się przyzwyczaj, jeśli nie pozostaje jeszcze kwestia pogody, wilgotności powietrza etc oraz ile jeździsz bo możesz codziennie po kilka do kilkunastu km i będzie woda w tłumiku i para będzie tak szła, ja robię dziennie ponad 40-50km i w takim okresie pogód sprawa z wodą w tłumiku jest identyczna. (no chyba że go dobrze przegonie....  
![]:-> ]:->](./images/smilies/diabelek.gif)
 )
BeNeK pisze:Ponad to jak wciskamy hamulec to zaczyna przygasać , na wolnych obrotach faluje
Sprawdź kabel powietrza idący od kolektora ssącego do serwa czy nie ma pęknięć (najlepiej na włączonym silniku bo wtedy zasysa pęknięcie do środka), jak siedzi przy kolektorze i w serwie, a dla pewności wszystkie połączenia powietrzne do głowicy, kolektora, filtra, gaźnika, podciśnienia etc. bo też braniem lewego powietrza mi trochę zalatuje.
BeNeK pisze: i zauważyłem ze są również skoki napięcia , świtała i liczniki na dosłownie minimalny moment przygasają.
Jak prawie silnik gaśnie to się nie czepiaj 

 a jeśli na normalnych obrotach (powiedzmy) około 850-950 (tylko stałych) też przygasają to do sprawdzenia lub wymiany regulator napięcia alternatora.
BeNeK pisze: Jeśli chodzi o sprawę z hamulcem to podejrzewam podciśnienia bo hamulec chyba ogólnie chodzi na podciśnieniu ?
J/W
BeNeK pisze: Czy ta woda wydobywając się z wydechu nie jest to efekt złego spalania ? dodam że świeczki mam nowe denso , a poprzednie po wykręceniu były czarne co chyba świadczy o złym spalaniu ?
Kod: Zaznacz cały
http://www.data.com.pl/2_serwis/infotech/swiece.html
 - tu masz link na temat świec zapłonowych, bardzo prosto i czytelnie ze zdjęciami i będziesz mógł porównać oraz określić jakie są twoje i co jest nie tak.
+ 
Kod: Zaznacz cały
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic215252.html
Co do świec denso też mam takie u siebie i szczerze dla mnie bez różnicy. Jak wymieniłem to znaczna poprawa bo stare byłby baaaardzo stare i się napracowały. Nowe denso pokazały co znaczy nowa świeca ale po 30tys jest jak przed wymianą...
P.S. Co za tłumiczek masz bo ładnie mruczy? 

Patrząc na stan techniczny oraz blacharski  większości aut japońskich w naszym kraju powiem tylko jedno: Cholery nie powinny... A JEŻDŻĄ ! !