P11 Eibach Pro-Kit
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
P11 Eibach Pro-Kit
Czym sie roznia sprezyny z wersji 1.6 i 2.0? bo na stronie eibacha sa tylko do wersji 1.6 i (odziwo) 1.8 http://www.eibachpolska.pl/eibach-nissa ... -1761.html
W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L
Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.
			
									
									
						W opisie jest tabelka (990/875) o nacisku na os tylko dziwne ze moja primera ma nacisk przod/tyl 945/860
Numer katalogowy tych sprezyn to E6336-140, w katalogu z glownej strony te same sprezyny pasuja do Infinity G20 ktore wychodzily tylko z silnikiem 2.0L
Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie, a jesli nie to co sesownego wybrac by obnizyc P11. Generalnie te Eibach maja w miare fajna cene jak za firmowe sprezyny, H&R to juz koszt 920zl.
Oczywiście. Sprężyny zostały założone do P11.144 SR20VE, której właścicielem jest Lordkain. Set z regulowanymi amortyzatorami KYB AGX sprawuje się rewelacyjnie. Idealnie tłumi nierówności i jest bardzo sztywny na zakrętach. Rewelka.
			
									
									BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road. 
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
						512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
No i dzięki OSIE 
  
  
  założone zawieszenie.
Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g
[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.
			
									
									
						Sprężyny Eibach Pro-Kit
Amory Przód KYB ultra SR
Tył KYB exlel-g
[ Dodano: 2012-09-23, 14:48 ]
Można śmiało kupować te sprężyny. Pasują do wersji z 2,0 silnikiem. W połączeniu z amorami KYB jest spoko.DiLGT pisze:Wiec w koncu nie wiem czy spokojnie mozna je kupwac do wersji 2.0 czy nie
Autko sztywne i elegancko się jeździ.
Polecam.
Z ciekawszych opcji sprężyn jest jeszcze set Tein S. Tech SKP08-AUB00 do Infinity G20 99-02 (czyli P11.144) tylko obniżenie takie nietypowe: przód 1.8cala, był 0.8cala (45/20mm). Mi np obniżenie tyłu wydaje się w sam raz, natomiast przód chyba trochę za nisko by był... Tak czy inaczej cena od 150 dolców bardzo atrakcyjna (ebay.com).
Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.
Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?
			
									
									Do P11 przed liftem z teina jest SKP18-AUB00: 1.5/1.4in (37/36mm) cena podobna.
Edit: ma ktoś może instrukcję montażu do Pro Kit-a?
lordkain, robiłeś korekcję ustawienia lamp po montażu?
pozdr. Kamil
						Wlasnie fajnie obniza jak tyl idzie mniej a przod bardziej, autko lapie linie prosta, ja mam takie H&R zalozone,  przod mocno obnizyl a tyl to delikatnie , 
 wiec polecam taki zabieg 
 i same sprezyny polrecam, autko super sie prowadzi po zakretach 
			
									
									viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3   "Kiedyś będę piękna"
						- 
				czajnik
 
Dobra, co do montażu to już wiem, miałem wątpliwości odnośnie tyłu ale przymierzając do poduszki amora wiem, że nie da się tych sprężyn założyć odwrotnie. 
Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?
			
									
									Natomiast mam inne pytanie: na sprężynach w miejscu, gdzie zwoje są gęstsze są założone gumowe rurki... Kupiłem sprężyny używane, jutro oddaję je do malowania proszkowego, więc te rurki nie przetrwają. Szukać nowych, próbować zdjąć stare w całości czy nie przejmować się tym i zakładać sprężyny po malowaniu bez nich?
Na upartego coś się powinno dobrać... Obstawiam, że te rurki w jakimś stopniu niwelują stukanie sprężyn przy mocnych ugięciach zawieszenia i likwidują tarcie w mocowaniach amorów (sprężyna siedzi w mocowaniu metalowym w gumie i nie trze o to mocowanie/gniazdo)?
pozdr. Kamil
						- 
				czajnik
 
- GHOSTMINER
 - nowy na forum
 - Posty: 25
 - Rejestracja: 2012-01-08, 22:15
 - Lokalizacja: Warszawa
 
podłącze się do tematu bo mam pytanie, czy na pewno sprężyny z katalogu G6336-140 pasują do primer z 2.0 litrowym motorem? Znalazłem coś takiego i mam wątpliwości http://www.aze-tuning.de/gutachten/E6343-140.pdf Nie jestem dobry z niemieckiego, ale wychodzi na to, że sprężyny z numerem 6336 są do silników poniżej 2 litrów, a do diesli i 2 litrów są sprężyny z numerem 6338, które na polskiej stronie są niedostępne. Czy użytkownikom, którzy zakupili do 2 litrówek sprężyny G6336 nic się nie dzieje i działają jak należy?
			
									
									
						