
MODEL: Primera P10 rok 1991
SILNIK: GA16DS
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: WMsports
UKŁAD NAPĘDOWY: FWD
UKŁAD HAMULCOWY: 4x seria
ZAWIESZENIE: seria, stabilizator tył od eGT
ELEKTRONIKA: brak, niestety wersja L czyli golas

CAR-AUDIO: Radio Pioneer DEH-P6800 MP, głośniki Magnat
ŚRODEK: Fotele i kanapa od eGT
BODY-KIT: Lotka eGT, alufelgi 14" eGT
MOC/MOMENT: 90hp/136 Nm przy 4000 obr/min ( HP nigdy nie mierzone)
DODATKOWE ZMIANY: zaślepiony EGR, lampy prezrobione na styl USDM, oraz Amber Light, wrzucony dimmer podświetlenia(bo nawet tego nie miała) na razie tylko to
PLANY: Jest dużo, napewno doprowadzić do jeszcze bardziej idaelnego stanu
ZROBIONE: wymiana skrzyni, oczywiscie było brak 5-tki przy wymianie skrzyni wpadło kompletne nowe sprzęgło, łozyska kół przednich, 4x nowe amortyzatory + osłony i odboje, łączniki stabilizatorów, nowe tarcze + klocki + okładziny + linki hamulca ręcznego, przetoczone bębny tył, nowa pompa wody.
Zdjęcie zaraz po zakupie auta


Graty od eGT




felgi były w strasznym stanie ale najważniejsze, że proste

a tak wygląda po odmalowaniu

lotka eGT pod kolor nadwozia

montaż kubłla od eGT

Amber Lights

oraz tył USDM

lotka eGT udało mi się zdobyc pod kolor nadwozia


ori chlapacze nissan przód i tył taki mały rare


Serducho ach te 90HP


po konserwacji podwozia


Całokształt






mały gadżet zlotowy dzięki uprzejmości kolegi z SCKPL ( dzięki mayday-82 )


na tą chwilę


