no no ciekawe co z tego będzie swap czy przekładka ?Coobcio pisze: moj przedwakacyjny cel osiagniety:
[ Sunny GTI-R] SUNNY N14 GTI-R
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jutro na 9:00 umówiona hamownia ale trzeba będzie ją przesunąć niestety...
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
Problemy z paliwem i słabe ładowanie.
Alternator daje 14V, na akumie jest 13,5V a za to na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat, jutro pobudka o 7:00 i może uda się na szybko dostawić przekaźnik i gruby przewód na zasilanie pompy puścić - Trzymajcie Kciuki a limon niech nastawia budzik
![:-)](./images/smilies/usmiech2.gif)
Ps. Z chłodnicą oleju przy upalaniu maks co udało się zagrzać oliwę to 100*C, ciekawe jaką temperaturę osiągnie maszyna w Ułężu na lotnisku
![:p :p](./images/smilies/jezyk.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Baniakowóz jest mega
...fantastyczny wózek
...te sunny maja w sobie taka dusze że szok
...
Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Jeździłem hondami i innymi japońcami ale tak jak sunnym to żadnym sie nie jeździ
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Mam nadzieje że będę miał okazję kiedyś zobaczyć ten Twoj pojeżdżawkowozik
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
To nie w tymbonzo pisze:jeszcze tego nie ogarnęliście już kiedyś był z tym problem jak pamiętamCoobcio pisze:na pompie paliwa miedzy 11,3 a 11,4 więc dramat
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
W poprzednim było w granicach 12,3V a i tak była bieda z paliwiem, po zmianie przewodu zasilania od przekaznika do samej pompy z pominięciem kostki zasilanie podnioslo sie do 12,9V i sporo to zmieniło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Tutaj przekaznik bedzie i licze że zasilanie po wymianie alternatora 13V przekroczy...
No nic do dzieła
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Do dzieła! Może są chętni na zakup auta, w cenie kpl. kół na tor i nowy kubeł bimarco. Cena ok 32 tys PLN, nie pytajcie dlaczego chce sprzedać ( nowy pomysł, projekt ) jak coś kontakt na P.W
Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Coobcio jak mody??? jutro podobno będzie hamownia?
Jeszcze trochę i auto przejdzie na Twoją własność przez zasiedzenie! heheheh
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Auto wystrojone w zakresie do 1,5bara na ulicy, pozostaje kwestia wolnych obrotów oraz dopieszczenia na rolkach
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Coobcio może powiesz kilka zdań na czym polegało "ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa" Z pewnością takie info może się przydaćCoobcio pisze:Elektryka ogarnięta nowy altek daje 0,8V więcej, ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa, teraz napięcie z 11,3 podniosło się do 14,1 - jeszcze tak wysokiego nie odnotowałem w żadnym Nissanie
![:->](./images/smilies/chytry.gif)
Gruby kabel na przekaźnikuRyba pisze:ogarnięta nowa wiązka do pompy paliwa
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
dzisiejsze popołudnie spędziłem w CG, czas spędzony na miejscu otazał się czasem wykorzystanym bardzo dobrze;
razem z Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym
W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza.
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/8400/img0566jw.jpg)
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie!
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć
![Obrazek](http://img337.imageshack.us/img337/8582/img0569pe.jpg)
Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę!![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
razem z Coobciem sprawdziliśmy szczelność ukł. dolotowego i wykryliśmy dwa miejsca w których tlen uciekał na potęge;
1. rurka do blow-offa
2. wentyl zainstalowany w rurze pomiędzy IC a kolektorem dolotowym
W ruch poszła szlifierka i wentyl z kawałkiem rury powędrował do kosza.
![:papa:](./images/smilies/bye.gif)
![Obrazek](http://img140.imageshack.us/img140/8400/img0566jw.jpg)
Na jego miejsce Coobcio wstawił siliconowe kolanko.
Efekt; auto odzyskało wolne obroty, przestało kopcić i na symbolicznym 1.2 bara upie...la banie!
![:razz:](./images/smilies/razz2.png)
Niestety pojawiły się kłopoty z brakiem paliwa (wtryski, pompa, ew. inne ) dlatego nie można więcej dmuchnąć
![:-x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Obrazek](http://img337.imageshack.us/img337/8582/img0569pe.jpg)
Coś czuje, że po usunięciu wszystkich mankamentów gti-rek będzie robił robotę!
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z wiązką obstawiam że coś jest kibel...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
Dlatego wypiepszymy z niej spory kawałek i pozbędziemy się resistor packa od wtrysków... 630ccm w wysokim omie się zapoda i powinien byś spokój do ok 430KM, no chyba że planujesz kiedyś więcej po npo. zmianie żeliwa w turbinie z AR.63 na .82, kosztem laga...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
oczywiście, już przeglądałem kucizne i zaczynam wrzucać kasę do świnki skarbonki!
STAGE 3 planujemy na zimę!
http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!!![:-o](./images/smilies/wow.gif)
STAGE 3 planujemy na zimę!
http://www.youtube.com/watch?v=Pt520c78 ... re=related
mają rozmach!!!
![:-o](./images/smilies/wow.gif)
NISSAN PULSAR GTI-R
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
O panowie mają taki sam Chiński intercooler jak twój ![:P](./images/smilies/razz.png)
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:P](./images/smilies/razz.png)
ps. skrzynia nie sekwencyjna widać że pan normalnie bije biegi msakra
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No prace już ku końcowi się mają ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7698.jpg)
Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7701.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7702.jpg)
Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7712.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7768.jpg)
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...
Tak więc jutro będzie testing i chłosta![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Z osprzętu silnika został wymieniony wadliwy jeden czujniczek:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7698.jpg)
Ale żeby do bydlaka się dorwać to trzeba było zrzucić kolektor ssący:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7701.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7702.jpg)
Co było doskonałą okazją żeby uszczelnić to i owo oraz umyć zasyfione przepustniczki
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Także poduszka od rozrządu przeszła metamorfozę:
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7712.jpg)
![Obrazek](http://i48.photobucket.com/albums/f247/Coobcio/GTI-R%20BANIAKA/IMG_7768.jpg)
Do tego wadliwy regulator paliwa został zastąpiony nowym no i do skrzyni zostało zalać męski niebieski olej...
Tak więc jutro będzie testing i chłosta
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Wcisnęliśmy się na hamownie 5 pomiarów zdążyliśmy zrobić ale wyszły z pupy 4-ki nie ma na prodze...
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.
[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
na 1 barze wyszło 340KM a na 1,1-1,2bara pedalskie 370...
Doktor więcej czasu nam da w poniedziałek.
[ Dodano: 2012-06-01, 18:35 ]
Ps. mam zajebisty pomysł na tego HKS-a - trzeba go zastąpić niezawodnym MBC firmy properfekt z kulką i sprężynką coby laga zmniejszyć możliwie najbardziej
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Limiter obrotów jakby przesunąć wyżej o 10% to myślę że na tym marnym 1,1bara te 4 z przodu by się ujawniło
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Przepraszam Baniaku, że to w twoim temacie ale mam pytanie do Coobcia
Kiedy doładowanie i moc przestają być pedalskie i zaczynają być męskie
. Graty wozu musi podawać konkretnie ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z tej suszarki na 1,7 spadającym na 1,4 bara udało się osiągnąć w innym SR20DET 403KM i 507Nm to już tak wesoło ![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc![:D](./images/smilies/biggrin.png)
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Generalnie silniki GTI-R nie chcą budować Nm a jedynie moc moc moc
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM