



Model: Primera WP11.144
Rocznik: 2001
Silnik: SR20DE
Przebieg: (podobno) 140kkm
Wyposażenie:
- 4 x airbag
- pełna elektryka
- climatronik
- reflektory ksenonowe
- radio CD / zmieniark / 6 głośników
Moc/Moment fabrycznie: 142KM/174Nm
(mierzone na dziurawym wydechu)

Tyle z serii

MODYFIKACJE:
(05.05.2012]
- Kolektor SSAC
- Wydech przelot 2.5"
- Mod rozrządu
poniżej zdjęcie klawiatury i fragmentu kolektora podczas prac

Aktualna moc/moment - chwilowo nieznana. Okaże się na zlocie

Poniżej filmik z przyspieszeniem 0-100 (moglem lepij shiftowac

www.youtube.com/watch?v=gbYFgNDc_hg
Na najbliższym spocie planuje zrobić pomiar G-Techem

Aktualna poprzeczka do zrealizowania -> 160KM / 200Nm.
Kolejnym punktem do poprawienia będzie prawdopodobnie dolot, a jeszcze przed zlotem platyny+nowe kable, wymiana oleju i takie tam eksploatacyjne pierdoły

//edit
Po zlocie mamy juz pewne wiadome

Cel udalo sie osiagnac polowicznie - jest 160KM, ale brakuje troche niutków.

ET równiez udalo się poprawić od zeszlego roku i mamy w tej chwili: 16,635s

//edit
Z aktualnych zmian - dolot przerobiony na CAI fi 80mm + wkladka K&N oraz przeniesienie pierwszej sondy.
Dzisiejsza wizyta na rolkach w Coobcio Garage po poprawkach przeprowadzonych wspólnie z Bodkiem z Bocamotors


//edit (27.02.2013r)
Pierwsze hamowanie po swapie
