![:-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Modyfikacje układu dolotowego P11
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Masz i możesz pokazać wykres z hamowni?Rysiu83 pisze:Dlatego na sekwencję przechodzę z miksera niestety...ze 150KM hamownia zeszłorocznego zlotu pokazała 136 KM i 170Nm momentu więc swoje zwężka opi....ła (plus na pałę ruszany zapłon przeze mnie i pseudo dolot:-? Rekonesans zrobię jak wstanę ale myślę że przeróbka z gratami z tysiaka może lekko ponad wyniesie ale przynajmniej pełnowartościowa GT będzie
Nie chcę zakładać nowego tematu więc tutaj spytam.Jak się ma założenie stożka do spalania?
U mnie po założeniu stożka spalanie skoczyło z ok. 12l do ok.15l gazu na 100km. Silnik SR20 Czy ktoś też się z czymś takim spotkał?
Dzisiaj byłem u gazownika i ustawił gaz na stożku i zobaczymy co będzie.Ale wątpię czy to pomoże.
Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
U mnie po założeniu stożka spalanie skoczyło z ok. 12l do ok.15l gazu na 100km. Silnik SR20 Czy ktoś też się z czymś takim spotkał?
Dzisiaj byłem u gazownika i ustawił gaz na stożku i zobaczymy co będzie.Ale wątpię czy to pomoże.
Jeśli ktoś miał podobny przypadek to proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
- johny_fellow
- fanatyk nissana
- Posty: 1837
- Rejestracja: 2009-12-07, 12:57
- Lokalizacja: CHOJNICE
- Kontakt:
ANDREW, jaką masz instalację?
Sekwencję czy II gen.?
Przy sekwencji nie powinno być aż takiej różnicy.
Innym powodem może być to, że chcesz nacieszyć się dźwiękiem stożka, więc ciśniesz maszynę
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Sekwencję czy II gen.?
Przy sekwencji nie powinno być aż takiej różnicy.
Innym powodem może być to, że chcesz nacieszyć się dźwiękiem stożka, więc ciśniesz maszynę
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Znowu z NISSANem
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
![:cool:](./images/smilies/cool.gif)
Były:
- Micra K11, 2001 r., CG10DE;
- 100 NX B13, 1992 r., GA16DS;
- Primera P11, 1996 r., SR20DE;
- MAXIMA A33 QX, 2001 r., VQ30DEK.
http://www.agent-pzu.lukasz-ufnal.pl
Sekwencję.
Co do tego ciśnięcia gdzieś w necie też tak to tłumaczyli.No ale dźwięk jest mega![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zobaczymy ile po dzisiejszym strojeniu spali.No i nad prawą nogą już panuje![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A czy w przypadku stożka nie jest tak, że więcej powietrza=więcej podawanego paliwa?
Zaczekam też jak inni się wypowiedzą w temacie.
Co do tego ciśnięcia gdzieś w necie też tak to tłumaczyli.No ale dźwięk jest mega
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
Zobaczymy ile po dzisiejszym strojeniu spali.No i nad prawą nogą już panuje
![:D](./images/smilies/biggrin.png)
A czy w przypadku stożka nie jest tak, że więcej powietrza=więcej podawanego paliwa?
Zaczekam też jak inni się wypowiedzą w temacie.
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
U mnie w starej P11 z SR20DE spalanie nie zmieniło się lub w granicach błędu statystycznego. Też miałęm sekwencję. Po założeniu stożka spalanie jeżeli się zmieniło to na poziomie błędu pomiarowego. Po pewnym czasie znajomy gazownik wystroił instalkę podczas jazdy. Było zbyt ubogo w LPG.
Masz dolot zimnego powietrza i osłonięty od silnika stożek? Może łapie Ci tylko gorące powietrze.
Masz dolot zimnego powietrza i osłonięty od silnika stożek? Może łapie Ci tylko gorące powietrze.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Stożek mam w tym miejscu gdzie oryginalnie jest puszka filtra za akumulatorem.Jeszcze nie jest niczym osłonięty a dolot zimnego powietrza będzie zrobiony ale dopiero jak spalanie będzie ok.Bo jak ma mi tyle palić to nie chce mi się nadkola wywalać i ciągnąć rur.
Zobaczymy jak całą butlę wyjeżdżę.Ale jak na razie kropki na wskaźniku od gazu za szybko spadają![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
Zobaczymy jak całą butlę wyjeżdżę.Ale jak na razie kropki na wskaźniku od gazu za szybko spadają
![:-/](./images/smilies/kwasny.gif)
Polska Jazda http://www.polskajazda.pl/Profil,Fiat,P ... mera/25888
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Mój BLACK BOX: viewtopic.php?t=3262
Spalanie się nie zmienia a zmienia się styl jazdy ( chcesz słyszeć jak stożek buczy
)..dlatego różnica w spalaniu. Jeśli gazownik wystroił Ci gaz do nowego dolotu to musiał dodać troszkę mieszanki ponieważ masz teraz więcej powietrza, jednak przy normalnej jeździe nie powinieneś odczuć różnicy w spalaniu ![;)](./images/smilies/oczko.gif)
A jeśli odczuwasz nadal to noga z gazu i spalanie wróci normalne![;)](./images/smilies/oczko.gif)
![:P](./images/smilies/razz.png)
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
A jeśli odczuwasz nadal to noga z gazu i spalanie wróci normalne
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
SPRZEDAM WAŁKI DO SR20DE PODNOSZĄCE MOC....
Panowie co może być przyczyną gasniecia sr20de w p11.144 po założeniu dolotu? Dziś grzebałem z tym, założyłem adapter na przepływomierz, łącznik fi 77, rura z kolankiem i na końcu stożek simoty. Auto nie ma gazu, po nagrzaniu trzyma obroty potem falują i gaśnie. Próbowałem zrobić nauke wolnych obrotów lecz nic z tego. Chciałem żeby się komp "nauczył" i przyzwyczaił lecz nie chodzi dłużej niż 20sek. Jakie sugestie? Wszystko szczelne sprawdzałem 100razy odma podłączona cały czas do fabrycznej rury.