
[ 200SX] Nissan 200sx by milosz
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
milosz, na Turbokilersach jest używana Walbro za 200zł
Oleje Millers, Liqui Moly, Motul, Valvoline, Castrol, Shell, Mobil oraz inne
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
www.AUTOFAB.pl
AUTOFAB na FB
Fabian, wiem widziałem ją ale było grzebane przy niej i była otwierana..
[ Dodano: 2012-04-29, 21:21 ]
Dzisiaj nissan w końcu o własnych siłach ruszył z garażu i pojechał na jego pierwszą w życiu myjnie
Tak wyglądało po powrocie.


Jeszcze cały syf nie puścił bo nie chciało zejść pod ciśnieniem.. dlatego chyba to było pierwsze mycie
Zderzak zamontowany prowizorycznie żeby jechać na myjke

[ Dodano: 2012-04-29, 21:21 ]
Dzisiaj nissan w końcu o własnych siłach ruszył z garażu i pojechał na jego pierwszą w życiu myjnie

Tak wyglądało po powrocie.


Jeszcze cały syf nie puścił bo nie chciało zejść pod ciśnieniem.. dlatego chyba to było pierwsze mycie



całkiem git wygląda
z doświadczenia powiem, że jednak myjka ciśnieniowa pozostawia wiele do życzenia, i nie ma to jak sprawdzona gąbka 
no może ta myjka ciśnieniowa jest dobra, jak myjesz regularnie np raz w tygodniu, tak żeby brud nie przysechł sobie do karoseri, to wtedy ok. albo jak masz jakieś woski itp i brud łatwo spływa.


no może ta myjka ciśnieniowa jest dobra, jak myjesz regularnie np raz w tygodniu, tak żeby brud nie przysechł sobie do karoseri, to wtedy ok. albo jak masz jakieś woski itp i brud łatwo spływa.
a dlaczego nie zakupiłeś zderzaka tego ładniejszego takiego jak ma ten http://moto.allegro.pl/nissan-200sx-s13 ... 99237.html według mnie jest ładniejszy
Gdzie zaczyna się pasja.........
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
....tam kończy się ekonomia
Nie jedź szybciej, niż lata Twój Anioł Stróż.
100nx SR20DE+T był
SKYLINE R33 Spec2 jest
Nie sprawdziłem bo nie mam manometru. Dziś wykręciłem nowe świece na których zrobiłem 10km aby sprawdzić ich stan i sie okazało że są całe czarne jak by dostawał za dużą dawke paliwa.. może to być przyczyną dławienia się? Może go zalewa ?Co by znaczyło że pompa daje rade.. Pozatym pali dużo strasznie... gdy zapaliła się dioda od rezerwy zrobiłem 4km emeryckiej jazdy i zgasł bo paliwo się skończyło..
tak wyglądają nowe świece na których zrobiłem 10km


tak wyglądają nowe świece na których zrobiłem 10km
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Jak jest za bogato w seryjnym aucie z turbo to na 99% jest nieszczelność na orurowaniu miedzy turbo a przepsutnicą gazu, ew. jakieś odłączone podciśnienia...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
sprawdziłem opór na czujniku temperatury i było 2,11. Teraz znowu coś sie wzięło i zepsuło bo ciężko odpala a gdy odpali nie chodzi pierwszy cylinder silnik kuleje i gdy chce dać gazu to gaśnie.. mam filmik
http://imageshack.us/clip/my-videos/687/m40.mp4/
To przygasanie to jest po wciśnięciu pedała od gazu.. Sprawdziłem i okazało sie, że nie chodzi pierwszy cyl, a cewka i świeca jest ok więc nie wiem.. komp pokazuje kod 55 czyli brak usterek. Macie jakiś pomysł? Może to co teraz się rozwaliło ma związek z wcześniejszym dławieniem może teraz padło całkiem a wtedy dopiero zaczynało.. tylko co to?
http://imageshack.us/clip/my-videos/687/m40.mp4/
To przygasanie to jest po wciśnięciu pedała od gazu.. Sprawdziłem i okazało sie, że nie chodzi pierwszy cyl, a cewka i świeca jest ok więc nie wiem.. komp pokazuje kod 55 czyli brak usterek. Macie jakiś pomysł? Może to co teraz się rozwaliło ma związek z wcześniejszym dławieniem może teraz padło całkiem a wtedy dopiero zaczynało.. tylko co to?
temp była tak z 14stopni może więcej.. odpaliłem i chodził jak na filmiku i zgasł i wtedy mierzyłem..
[ Dodano: 2012-05-08, 15:19 ]
Dobra tylko teraz się nie śmiać
To że chodził jak na filmiku było spowodowane brakiem paliwa
Zalałem dziś i normalnie chodzi ale nadal ma problem z dławieniem sie od 5tys.. Przeczyściłem wszystkie kostki i styki ale to nic nie dało, rozgrzałem silnik do połowy skali na liczniku i wtedy zmierzyłem opór na czujniku i pokazało 0,53..
[ Dodano: 2012-05-08, 15:19 ]
Dobra tylko teraz się nie śmiać


Zalałem dziś i normalnie chodzi ale nadal ma problem z dławieniem sie od 5tys.. Przeczyściłem wszystkie kostki i styki ale to nic nie dało, rozgrzałem silnik do połowy skali na liczniku i wtedy zmierzyłem opór na czujniku i pokazało 0,53..