[N14] Tarcze na tył ?
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[N14] Tarcze na tył ?
Witam
Mam n14 z bębnami z tyłu, da się bez problemu przerobić na tarcze ? mam całe zaciski brakuje mi tylko węży i linki ale są zupełnie inne mocowania, bo w wersji SR było od razu na przewód hamulcowy a w tym jak teraz mam idzie przewód do jakiejś chyba pompki i z tego idzie stalowy przewód więc da się to przerobić bez problemu ?
I mam jeszcze drugie pytanie:
mam felgi 15" opona niski profil czasami opona trze o nadkole, wstawiłem gumy pod amory poprawiło się ale nie całkiem, wymieniałem amory tył na nowe, sprężyny są stare może wymienić sprężyny ? pomoże to ? rocznik 1995 i przejechane ponad 300 tys
Pozdrawiam
Mam n14 z bębnami z tyłu, da się bez problemu przerobić na tarcze ? mam całe zaciski brakuje mi tylko węży i linki ale są zupełnie inne mocowania, bo w wersji SR było od razu na przewód hamulcowy a w tym jak teraz mam idzie przewód do jakiejś chyba pompki i z tego idzie stalowy przewód więc da się to przerobić bez problemu ?
I mam jeszcze drugie pytanie:
mam felgi 15" opona niski profil czasami opona trze o nadkole, wstawiłem gumy pod amory poprawiło się ale nie całkiem, wymieniałem amory tył na nowe, sprężyny są stare może wymienić sprężyny ? pomoże to ? rocznik 1995 i przejechane ponad 300 tys
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2012-07-10, 20:34 przez lestant, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja niedawno robiłem taką konwersje, potrzebne:
zaciski, zwrotnice, piasty - łożyska pasuję z bębnowych, przewody, linki ręcznego, i najważniejsze komplet gum na tył bo nie wieżę że uda ci się wyciągnąć tą długą śrubę przy zwrotnicy bez demolki tulei, a pewnie by się przydało. U siebie zmieniłem od razu łączniki stabilizatora i zamiast gum poliuretan, co by drugi raz nie rozbierać tylnego zawiasu.
PS. sporo walki Cię czeka
i na końcu zbieżność ustawić trzeba.
zaciski, zwrotnice, piasty - łożyska pasuję z bębnowych, przewody, linki ręcznego, i najważniejsze komplet gum na tył bo nie wieżę że uda ci się wyciągnąć tą długą śrubę przy zwrotnicy bez demolki tulei, a pewnie by się przydało. U siebie zmieniłem od razu łączniki stabilizatora i zamiast gum poliuretan, co by drugi raz nie rozbierać tylnego zawiasu.
PS. sporo walki Cię czeka

czyli jeżeli chodzi o przewody to jak odkręcam od tego kolektora te rurkę i podłączam przewód gumowy tak ? a jeżeli chodzi o linkę to tylko wymieniam na inną ?ciapek pisze: opcja 2 zostaw te korektory a Ciapek odkopie w graciarni przewody pod korektory
nowe zwykłe przewody 60 zł L i P, linki recznego 200 zł L i P
i czemu aż takie ceny tego jeżeli można wiedzieć ?
-
- nowy na forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 2012-11-03, 20:18
- Lokalizacja: Warszawa /WJ
A o ściągaczach kolega słyszałciapek pisze:sporo walki Cię czeka

To taki bajer za 20 kilka złotych - co Ci śrubę ściśnie i wypchnie...

Wczoraj robiłem drążki reakcyjne, tuleje wahaczy (4szt.) z tulejami stabilizatora oraz łącznikami. Żaba 2.5t - ściągacze - rozpychacze - czas roboty na 2 koła 2godzinki w tym wypychanie tulejek na własnej roboty gilotynce...