Na poczatek to ja proponuje zrobic 3 rzeczy:
1) sprawdzic jaki masz kolektor ssacy
2) pomierzyc krzywki walkow
3) sprawdzic oznaczenie komputera (kolo nog pasazera)
Jesli okaze sie, ze masz ssacy 73C a walki o mniejszych krzywkach to inwestycja w waleczki od GA16DS + 4-2-1 z troszke rozluznionym wydechem (2") i kilka konikow i niutkow uzyskasz.
Co do dolotu to wkladka K&N to nieglupi pomysl, pod warunkiem, ze zmienisz rure doprowadzajaca powietrze do puszki na taka o wiekszej srednicy + cos zeby lapala zimne powietrze z nadkola/spod zderzaka. Mozesz sie zastanowic nad wkladka Simoty. Jest sporo tansza od K&N a jakosc ta sama.
Po ogarnieciu dolotu, wydechu i zaplonu 115km spokojnie zrobisz. Co do Nm to jest roznie. Widzialem mnostwo GA16 i kazdy mial inny przebieg i wysokosc momentu, ale mysle, ze spokojnie 145-150 bedzie.
Felgi proponowal bym 15". Zachowasz komfort, ceny za opony cie nie zjedza a i bedzie to jakos wygladalo. 16" to jak dla mnie przesada. Zreszta dla 1.6 oponki 195 lub 205 w 15 calach spokojnie stykna no chyba, ze chodzi o lans

W przypadku lansu pakuj 16"/17"
W dol tez moznaby go rzucic gdzies tak -30/35. Wiecej to juz bedzie strzal we wlasne kolano na polskich drogach
